Forum TechnologieNauka i wiedza

Matury 2014. Słabe wyniki to wina przepełnionych klas?

Matury 2014. Słabe wyniki to wina przepełnionych klas?

Wyświetlaj:
Patrycja 70 / 178.183.233.* / 2014-08-20 18:28
Najlepiej wszystko zgonić na przepełnione klasy a może warto zastanowić się nad sumiennością maturzystów?czy z tych 30%, którzy nie zdali matury chodzili na jakieś kursy dodatkowe do Speak Up czy przy uczelniach? Nawet na korki, czy liczyli na to, że im się uda?Tu chyba jest problem a nie w przepełnionych klasach, przecież wiadomo, że żeby nauczyciele mieli etat to są nawet klasy minimalne nawet po 18-20 osób jak u mojej córki.
edyta222 / 93.174.29.* / 2014-10-09 22:21
Moim zdaniem to również wina słabego przygotowania do matury. Dlatego ja mojego syna posłałam juz teraz na takie kursy z angielskiego, które własnie pomogą przygotowac sie jemu do matury http://www.prolog.edu.pl/
Daniel508 / 46.76.29.* / 2014-07-10 02:30
Witam,
Zgadzam się z opinią wielu internautów.Jestem studentem ekonomii na Mazowszu,w lipcu zdaję egzamin licencjacki.Naukę pobierałem w systemie zaocznym.To,co widziałem na egzaminach przekracza ludzkie pojęcie.Prawie na każdym egzaminie pisemnym (95% wszystkich egzaminów było pisemnych)studenci byli nastawieni na ściąganie i to czynili.Z egzaminów otrzymywali dobre oceny,natomiast ja uczący się na pamięć najważniejszych zagadnień z całego materiału zaliczałem egzaminy na 3+.Jestem oburzony nie ocenami jakie otrzymałem (bo tak naprawdę były sprawiedliwe,umiałem tylko na 3+),ale stosunkiem studenta do wiedzy oraz tym,że profesorowie nie wymagali wiedzy odpowiadającej temu minimum (pozwalali ściągać).Gdybym wiedział,że prywatne wyższe szkoły funkcjonują gorzej niż licea dzienne,to w ogóle bym nie rozpoczął nauki na studiach.Z jednej strony otrzymam dyplom licencjata ekonomii,a z drugiej strony nie umiem wykonać prostych operacji finansowych na komputerze.Szkoła ta przeprowadziła tylko 7 godzin informatyki ekonomicznej.Teraz uczelnia ta wypuści z klas s