Forum Forum finansoweBanki

mbank = najgorsza obsługa klienta

mbank = najgorsza obsługa klienta

dwoogee / 2011-04-28 12:02
Mam ekonto w mbanku już bardzo długo i jestem z niego zadowolony.
Niestety z takim olewaniem klienta jak to ma miejsce w tym banku nie spotkałem się jeszcze nigdzie (w tym czasie byłem miałem jeszcze doświadczenia z 4 innymi bankami). Generalnie wydaje mi się że jeśli klient chce skorzystać z dodatkowych usług danego banku dając mu jednocześnie zarobić to bank powinien zrobić wszystko żeby mu to jak najszybciej umożliwić. Tymczasem 3 moje elektroniczne wnioski pozostały bez odzewu z czego pierwszy złożyłem 23-12-2009 . Czy to jest normalna praktyka w tym banku czy tylko ja mam takie doświadczenia? Najśmieszniejsze w tej całej sytuacji jest to że w tym czasie wielokrotnie dzwonili do mnie konsultanci z mbanku próbując mi wcisnąć produkty których nie potrzebuję (kredyt, kartę kredytową, ubezpieczenia) a nikt nie raczy spojrzeć na te wnioski i zobaczyć czym naprawdę byłbym zainteresowany. Mam taką zasadę że nie będę nikogo prosił 2 razy o to żeby mógł na mnie zarobić pieniądze więc skorzystałem z usług innych banków.

Nie mniej jednak sytuacja wydaje mi się dziwna po co jest możliwość składania wniosków elektronicznych skoro później trafiają w próżnię? Może mają jakąś awarie? Ale od 2009 roku?

dziwna sprawa

pozdrawiam
Wyświetlaj:
andiiii / 2011-12-14 20:16 / Bywalec forum
witajcie
podajcie jaki bank wam pasuję , czy tak jak polacy tylko narzekacie na wszystko i wszedzie to jest krzywe tam mnie gniecie tu uwiera . Żałosne i marne
Sliderukps / 83.4.10.* / 2011-12-14 18:37
Fatalna obsługa telefoniczna. Chcąc wyjaśnić kilka kwestii dot. wniosku o nie wielki kredyt gotówkowy o który się starałem - na mLinii odbierały kompletnie niekompetentne osoby. Nie potrafiły mi udzielić prostej informacji o pełnych kosztasz kredytu, nie miały wglądu do wniosku (podobno), żadnej konkretnej informacji nie można było od kogokolwiek uzyskać. Konsultanci odpowiadają na pytania bezmyślnie i z pamięci jakby czytali z kartki. To nie lepiej wstawić automat? Będzie to samo a bank przynajmniej zaoszczędzi pieniądze na pensjach. A z ofertami kredytów, ubezpieczeń, kart itp. dzwonią średnio 3 razy w tygodniu.
cierpliwy / 79.163.63.* / 2011-12-13 20:59
Dokąd tylko klikasz jest OK ale jak dojdzie innej formy kontaktu to tragedia.
Właśnie walczę o odzyskanie pieniędzy z IKE w mBanku. Wymówienie umowy nie robi na nich wrażenia.
Che Lepper / 2011-04-28 14:20 / Bywalec forum
To normalna sprawa dla mbanku, mają straszny bajzel w centrali!!
mir4567 / 207.245.236.* / 2011-12-12 16:09
Nie widzialem gorszego banku w zyciu. Konto otwarte osiem miesiecy temu i dalej zablokowane. Emeryci, nie robcie mojego bledu.trzymajcie z daleka od tego "BANKU". Kiedy sie napotka najmniejszego problemu, rozmowa z pracownikami tej instytucji zaczyna byc podobna do dyskucji z robotem. Frustracja, jest slowo.

Najnowsze wpisy

Konto osobiste - najlepsza oferta: