Gocha jeszcze klient
/ 193.109.244.* / 2015-02-05 11:08
Nic dziwnego, oprocentowanie lokat żadne, zupełnie nieprzyjazna aplikacja , reakcje na reklamacje po miesiącach. O stosunku do kredytobiorców juz nie wspominam, chociaż warto wspomniec kilka słów o nabitych. Miło było do dnia podpisania umowy. Potem już nie trzeba się starać
Oszczędności wyprowadziłam dawno, zlikwidowałam wszystkie karty oprócz jednej, a teraz nawet płatności nie chce mi się robić, bo wydrukowanie potweirdzeń to koszmar - trzeba zapisać plik, żeby go potem móc poprawnie wydrukować /wskazówka z infolinii na zgłoszony błąd w aplikacji/. i każde potwierdzenie osobno zapisywać i drukować A świstak siedzi i zawija w sreberka.....
Halo, proszę państwa 21 wiek mamy. Aplikacje się poprawia
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/