Forum Polityka, aktualnościKraj

Media Markt nie dla idiotów? Wszystkie grzechy firmy

Media Markt nie dla idiotów? Wszystkie grzechy firmy

Wyświetlaj:
sharlotqa / 188.146.53.* / 2019-12-07 10:43
Dnia 1 grudnia zamówiłam i zapłaciłam na ich stronie lodówkę za 2 800 zł. Następnego dnia otrzymałam maila o zmianie sposobu dostawy, a dniu kolejnym maila z informacją o braku możliwości zrealizowania zamówienia z powodu braku towaru i że zapłacona kwota zostanie zwrócona niezwłocznie na moje konto. Po tygodniu i braku uznania tejże kwoty na moim rachunku, podczas rozmowy z konsultantem (który w niczym nie może mi pomóc bo tylko widzi że poszło zlecenie do banku i to wina banku że jeszcze nie mam zwrotu) dowiaduję się, że Media Markt ma 14 dni na zwrot pieniędzy od momentu powiadomienia mnie o braku możliwości zrealizowania zamówienia. Więc tak na prawdę obraca moimi pieniędzmi przez 17 dni, a ja nadal nie mam lodówki. ODRADZAM ABSOLUTNIE ROBIENIE W JAKIKOLWIEK SPOSÓB ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE. TYLKO IDIOTA BĘDZIE CHCIAŁ ZROBIĆ TO DRUGI RAZ. NIGDY WIĘCEJ.
Ewa Wilczyńska / 46.215.220.* / 2020-01-04 03:24
Ten sklep to banda oszustów. Usiłowano wcisnąć mi sprzęt porysowany, zniszczony, sprzęt z ekspozycji, dowiedziałam się o tym od ich konsultanta telefonicznego. Omijajcie ludzie szerokim łukiem, jest przecież taka konkurencja.
stigmas / 188.146.34.* / 2019-09-17 14:04
OSTRZEGAM PRZED ZAKUPEM SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO W TYM SKLEPIE !!! jeżeli okaże się że zakupiony towar nie spełnia twoich oczekiwań i chcesz go w ciągu godziny zwrócić lub wymienić na inny nawet z dopłatą TO ZAPOMNIJ !!!. W dniu dzisiejszym pojechałem do Mediamarkt po zakup odkurzacza, wybór padł na odkurzacz znanej marki Amica której inne sprzęty posiadam, przykładając rękę bezpośrednio do otworu ssącego stwierdziłem z żoną że jest OK moc 900 wat na opakowaniu ( Jedna z lepszych od sąsiednich odkurzaczy), dostępne worki zastępcze, super. Niestety czar prysł w domu po całkowitym uzbrojeniu odkurzacza w rury czego w sklepie niestety nie zrobiliśmy okazało się że traci bardzo dużo mocy , praktycznie na szerokiej ssawce nie ciągnie jak trzeba no cóż Piątek 13 -tego, pakujemy sprzęt i w ciągu godziny od zakupu jesteśmy w sklepie niezadowoleni z prośbą o zwrot pieniędzy lub wymianę na coś innego nawet z dopłatą. Obsługa sprawdza odkurzacz woła kierownika i okazuje się że nie ma opcji zwrotu TYLKO REKLAMACJA !!! czyli kasa zawieszona i czekaj dwa tygodnie aż ktoś stwierdzi że odkurzacz działa i zostaniesz z bublem w ręku. Pasywna obsługa twierdzi że odkurzacz był używanyl (A JAKŻE INACZEJ SPRAWDZIĆ SPRAWNOŚĆ SPRZĘTU BEZ PODŁĄCZENIA ) i nie mogą zrobić zwrotu. Pani z obsługi pyta czy też bym chaciał używać sprzęt po kimś :) Skończyło się awanturą, na infolini próbowano nas odesłać do producenta ( niezgodne z prawem) i czekamy jaki dioci na reklamację. Kiedyś kupowałem kosiarkę w Castoramie okazało się w domu że jest za ciężka i mało praktyczna dla starszej osoby, bez problemu przyjeli ją z powrotem pomimo że było koszone i zapytali czy zwrot pieniędzy czy wymiana na inną, oczywiście dopłaciłem i wymieniłem na droższą. Dlatego ostrzegam Was drodzy klienci bo w tym sklepie Nie Dla Idiotów nikt Was nie poinformuje przed zakupem o je go warunkach i jak się Wam przydaży wada lub usterka czy też Wasze niezadowolenie ze sprzętu to będziecie mieli mocno w K..... Udanych zakupów gdzie indziej :)
OlgaWawa13 / 31.0.23.* / 2019-11-13 11:24
Jaką trzeba być tępą pałą aby moc ssania odkurzacza badać na zasadzie przyłożenia ręki do otworu odkurzacza. Myślałem że nie jest w stanie pomysłowość niektórych klientów zaskoczyć ale pracując dla konkurencji mogę stwierdzić iż media chyba broniło się przed takimi klientami dając hasło "nie dla idiotów" . Druga sprawa dotyczy samego odkurzacza który wybrałeś .... czyli ten dobry i tani bo pewnie kosztował że 120 zł i miał być dobry mocny i niezniszczalny... a tu takie rozczarowanie odkurzacz za tyle kur... kasy okazał się chińskim bublem. Dam ci radę jak już tak oszczędzasz to kup w Biedronce grzyb o nazwie kurka bo je podobno można przetrawić trzykrotnie. Jadąc po tobie dalej jak dzik po szyszce to zwrot towaru zakupionego w sklepie jest wolną wolą sklepu i nie obliguje go do tego żadne prawo, więc jeżeli umiesz czytać że jest możliwość zwrotu sprzętu nie używanego to taki ma wrócić do sklepu. Osobiście widziałem gościa który chciał oddać ekspres po sylwestrze bo mu jednak nie pasował, zapomniał tylko dodać że używał go na sali gdzie organizował zabawę i napier.... ok 450 filiżanek kawy. Kupił byś sobie taki ekspres? Bo jak tak to ciekawy jestem twojej reakcji jak byś przypadkiem się o tym dowiedział. Najlepsze w tym wszystkim jest to że nie masz pojęcia o prawie zwrotu czy też reklamacji z tytułu rękojmi a prężysz się jakbyś był mecenasem wiedzy. Mam nadzieję że nie będziesz u mnie też robił zakupów bo nie znoszę takich roszczeniowych januszy
adeku111833 / 89.151.43.* / 2020-01-02 16:48
Widzę że masz patent na swoją głupawą mądrość!
Czytasz, ale nie wiesz co! Skoro facet twierdzi że produkt jest wadliwy (stwierdził to dopiero w domu), to ma prawo zwrotu. Ty jako Janusz, albo Gienia sprzedaży (pewnie u********* akwizytor), obrażasz innych, ponieważ jesteś frustratem. Nie wypowiadaj się więcej, bo inni mają bekę. :-)
pffft / 83.23.81.* / 2020-03-09 09:47
Nie ma prawa zwrotu tępy gniocie, doucz sie zamiast rzucać opiniami wyssanymi z palca. Prawo ma do złożenia reklamacji,a wtedy psim obowiązkiem sklepu jest przyjąć taką reklamacje i wysłać dalej do rozpatrzenia przez producenta. Natomiast przyjmowanie zwrotów jest jedynie dobrą wolą sprzedającego.
MROZU / 83.26.217.* / 2019-07-29 21:08
Ja byłem dzisiaj w Krakowie w Solvay parku i prosiłem Panów o pomoc w wyborze słuchawek dla dziecka na urodziny. Jeden, niezał się na temacie, a drugi znalazł tylko opcję za 260zł. Po sprawdzeniu tematu w internecie szybko znalazłem słuchawki w cenie o połowie tańszej niż wskazana przez sprzedawacę. Niestety mimo, że były na ekspozycji, sprzedawca stwierdził, że nie było ich w sklepie już 2 miesiące. Po paru minutach sam znalazłem w regale towar którego "niema od 2 Miesięcy". Dodaję jeszcze, że żona cały czas z 1 rocznym dzieckiem na rękach poczówała się jako złodziej. Jak ktoś z firmy bierze komentarze na poważnie powinien zareagować. Pozdrawiam
PS. Ceny o 20% większe, niż u konkurencji.
zaneta2 / 94.232.39.* / 2019-03-27 19:31
Zareklamowałam telefon 19.02.2019 po ponad miesiącu od reklamacji zero odpowiedzi dziś jest 27.03.2019.Telefon podobno wysłany do serwisu ten odmówił im naprawy( wg sprzedawcy w sklepie- informacja, że wysłali do innego serwisu). Czas na reklamacje minął - na moje telefony już nie odpowiadają, na maila odpisali mi wysyłając maila bez treści i załączników ( pewnie, żeby mieć odhaczone ze kontakt był). W sklepie sprzedawcy uciekają jak mnie widzą. Telefonu brak - w tej chwili chcę już tylko ZWROT GOTÓWKI i z dala się będę trzymać od MEDIA MARKT, bo idiotki ze mnie robić nie będą. Sprawę nagłośniłam na FB tam tylko grzecznie napisali ( pod publikę) że zajmą się sprawą jednak mam napisać prywatną wiadomość- wtedy otrzymałam pustego maila... ODRADZAM ZAKUPÓW u nich bo reklamacji nie uraczycie.
a-to mediamarkt / 176.221.120.* / 2019-07-29 20:43
Nokia 6.1 zakupiona w lipcu 2018 .Pięć razy w serwisie ,
- pierwszy raz tel. naprawiono wgrano nowe oprogramowanie tel . sprawny
- wymieniono płytę główną
- usterka nie występuje
- itp.
podsumowując oddaje telefon nie ''żywy''
( wyłącza się i nie daje się uruchomić mimo że bateria jest naładowana poprzedza to wieszanie się tel. )
opinia serwisu usterka nie występuje
profilaktycznie przeinstalowano system / wgrano nowe oprogramowanie.
artur474 / 81.190.234.* / 2019-10-24 21:56
Sprawa skończyła się w sądzie .Wygrałem, sąd nakazał zwrot pieniędzy za telefon . Robili wszystko aby utrudnić reklamacje.
R. / 159.205.22.* / 2020-01-13 15:03
W jakim sądzie? Czy ktoś prowadził sprawę? Ja teraz się użeram ze sprzętem AGD. Nie miał roku jak zepsuł sie. Gwarant nie naprawił, a sprzedawca odrzucił reklamację. (M.E.)
EUREDYKA / 82.160.77.* / 2019-03-27 10:36
NIE POLECAM !!! Kupiona pralka, którą od samego początku serwisowałam a po naprawach sprzęt dalej nie działał. Zgodnie z Art. 560 §1,2 i 561 § 3 oraz 454 KC odstąpiłam od umowy kupna z powodu istotnej wady. Czekam na zwrot gotówki już dwa miesiące. Sprawę oddałam do prawnika, jednak jego pismo wg działu reklamacji MediaMarkt w Gdyni gdzieś się im zagubiło:D (chyba dużo mają tych pism) Przykro mi, że tak duża firn zachowuje się tak niepoważnie. Straciłam zaufanie i już nic nigdy tam nie kupię. Zmuszona jestem oddać sprawę do sądu.
EUREDYKA / 82.160.77.* / 2019-03-27 10:11
NIE POLECAM!!! Kupiona pralka, którą od samego początku serwisowałam a po naprawach sprzęt dalej nie działał. Zgodnie z Art. 560 §1,2 i 561 § 3 oraz 454 KC odstąpiłam od umowy kupna z powodu istotnej wady. Czekam na zwrot gotówki już dwa miesiące. Sprawę oddałam do prawnika, jednak jego pismo wg działu reklamacji MediaMarkt w Gdyni gdzieś się im zagubiło:D (chyba dużo mają tych pism) Przykro mi, że tak duża firn zachowuje się tak niepoważnie. Straciłam zaufanie i już nic nigdy tam nie kupię. Zmuszona jestem oddać sprawę do sądu.
szarak3d / 37.248.158.* / 2019-03-15 09:37
Nie polecam, Zakupilem konsole Nintendo Switch, co prawda z Outletu jednak w opisie bylo wyraznie napisane ze konsola “Nie uruchamiana” natomiast urzadzenie, ktore dostalem ewidentnie bylo uruchomione i używane. Po wlaczeniu na urzadzeniu bylo zalozone kilka kont oraz pelno screnshotow z gier. Po kontakcie z biurem obslugi uslyszalem ze przeciez dostalem konsole w dobrej cenie i ze niepowinienem miec wogole pretensji. Po wyjasnieniu ze produkt ktory nabylem nie byl zgodny z opisem, od niechcenia pan stwierdzil ze skontaktuja sie ze sklepem z ktorego produkt zostal do mnie wyslany i sie odezwa. Niestety nikt sie nie odezwal, wiec nastepna proba, nastepny telefon, tlumaczenie wszystkiego od nowa i ten sam rezultat, reklamacja napisana, wyslana do owego sklepu i zapewnienia ze teraz to napewno sie juz odezwa. Niestety niespodzianki nie bylo nie doczekalem sie zadnej odpowiedzi ani telefonu. Myslalem ze po takiej marce jak MediaMarkt mozna sie spodziewac lepszego podejscia do konsumenta. Niestety zawiodlem sie :( nie polecam.
Lukasz. / 77.252.183.* / 2018-12-12 16:35
Telefon iPhone 8 kupiłem w promocji "Zrobimy Ci Święta" - za każde wydane 500 zł zwrot 50 zł w postaci karty podarunkowej Carrefour. W regulaminie zaznaczono, iż ilość kart promocyjnych jest ograniczona, i o dostępności zostanę poinformowany po złożeniu zamówienia.
Niestety już na miejscu, pomimo otrzymania potwierdzenia i zaproszenia do odbioru gotowego zamówienia, okazało się , że karty promocyjne się skończyły i próbowano mi zaoferować zamiennie inne (do Media Markt).
Management sklepu miał prawo do ustalania warunków promocji, ale wysłanie mi błędnej informacji o dostępności i marynowanie czasu na dojazd postrzegam jako próbę wciśnięcia produktu na siłę, tak na zasadzie "a może się uda".
Efekt końcowy:
- zwrot zamówienia, czyli wymierna strata sklepu, i klienta na wiele lat
- zła opinia wśród moich znajomych, czyli następnych klientów i zysku

Mam nadzieję, że Management potraktuje to jako "lesson learned" i będzie rzetelnie informował o dostępności produktów które zostały kupione i opłacone przed odbiorem.
Jareksesa / 31.0.23.* / 2019-11-13 11:34
W promocji"zrobimy co święta" iPhone nie brał udziału... z resztą w większości aukcji w sieciach iPhone Dyson czy Miele nie bierze udziału
Mmmaaagggd / 83.26.239.* / 2018-11-25 16:11
Zakupiłam sprzęt z wystawy. Tylko taki był dostępny. Z reguły w sklepach przedmioty z wystawy są przecenione lub jest możliwość rabatu. Pytam więc o rabat ponieważ przeceny nie było. Dostałam rabat 70zl ale przy zakupie wydłużonej gwarancji która kosztuje 200zl (przedłużenie o rok) w sumie dopłata do sprzętu 130zl. Smieszni jesteście
ACichowlas / 46.134.53.* / 2018-10-25 14:26
I znowu promocja 50% za pół roku 50% bez prowizji. W miesiącu kwiecień 2018 uległa awarii moja prawie 20-letnia pralka automatyczna firmy Polar. Stwierdziłem, że nie opłaci się naprawić widząc taką reklamę w Media Markt. Udałem się do sklepu w Oleśnicy celem zakupu pralki firmy Bosch. Obsługujący mnie sprzedawca po sprawdzeniu mnie w bankach (nie miałem i nie mam długów oraz pożyczek w bankach). Dochód mam stały nie najgorszy bez zobowiązań. Obsługująca mnie osoba stwierdziła, że mogę kupić pralkę lecz za gotówkę. Podziękowałem i za gotówkę ( 20 zł taniej) pojechałem kupić do innego sklepu. Taka to POMOCJA.
nick 432 / 193.16.255.* / 2018-11-13 13:57
I dobrze zrobiłeś bo raty 0% w meiamarkt to ściema gdyż wymagane jest konto za obsługę kartyKredytowej do spłaty zadłużenie którego koszt miesięczny to 19,90 a bez tego nie dostaniesz kredytu.... Nigdy więcej tego sklepu
Daniel Gładki / 31.2.83.* / 2018-08-25 19:49
Jakość sprzętu, obsługa, i cały personel, to jedna wielka TRAGEDIA !!!, w sklepie na ul. Kolumny 6/36, 93-342 Łódź, nie oddają pieniędzy jak się zwraca popsutą z winy producenta rzecz !!!, sprzęt się sam rozleciał bo okazał się bublem, a Oni proponują tylko i wyłącznie wymianę towaru na nowy, ten sam wadliwy bubel. Jak się prosi o zwrot gotówki, po kilku dniach użytkowania sprzętu, który się sam popsuł, to pracownicy śmieją Ci się w twarz, i bezczelnie mówią, że w grę wchodzi tylko naprawa albo wymiana, a jak Ci coś nie pasuje, to możesz sobie iść do Rzecznika Praw Obywatelskich czy Konsumenta, i tam sobie zgłaszać. Więc poszedłem do Rzecznika, i powiedzieli Mi, że powinni bez problemu oddać całość pieniędzy, i jeszcze przeprosić, a nie bezprawnie wprowadzać klienta w błąd i utrudniać. Sprawa jest dla Media Expert z góry przegrana, bo prawo stoi po stronie konsumenta, i na pewno będą musieli oddać tą gotówkę, tyle tylko, że przez mało rozgarniętych ludzi, trzeba się niepotrzebnie nachodzić po urzędach, i naczekać na odpowiednie dokumenty, papiery, i decyzje. Mi jednak nie zależy na czasie, więc jak oddadzą te pieniądze nawet za pół roku, to i tak mi obojętne, a opinia o całym Media Expert już pójdzie w świat, i nikt od nich kupować nie będzie.
Zosia1024 / 46.134.8.* / 2018-08-22 16:55
Witam.
Przed wyjazdem w góry zrobiliśmy zakupy w MM na sumę 800 zł. Kupiłam m.in. wentylator SENCOR za 190 zł by się nim chłodzić w te upały. Działał dwa dni.Po 10 dniach pobytu wróciliśmy do Wrocławia by oddać go lub w najgorszym przypadku wymienić na nowy? Okazuje się że to nie jest tak jak myślimy?
Pani z panem w Magnolii powiedziała że skoro wentylator nie działa to musi przejść przez serwis, czas oczekiwania do 31 dni. Serwis podejmie decyzję?! Nad czym tu rozprawiać? Są upały, ja nie mam ani swoich pieniędzy ani wiatraka. Jesienią jak nawet pięć wentylatorów mi dadzą to już mnie nie będą potrzebne? Za te pieniądze (jeśli nawet nie chcą ich oddać) to powinni mi dać nowy z pudełka na wymianę.
Nie wiem jak to się zakończy, ale wiem że ciężko mnie będzie teraz namówić na jakiekolwiek zakupie w tej sieci!
Pozdrawiam.
sokrates58 / 95.160.157.* / 2018-11-14 21:44
To są oszuści.Kupiłem pralkę,przywieziono za tydzień bo nie mieli ale na sklepie wystawili jako Top. W domu okazało się że pralka jest niesprawna-NOWA !!!.Nie chcą przyjąć do zwrotu bo użyta i musi przyjść serwisant może naprawi.Pralka kosztowała ponad tysiąc PLN.Jeżeli serwisant w jakiś sposób ją zarysuje wzywam policję z powodu uszkodzenia mienia (powyżej 1000 PLN- przestępstwo)
makel / 83.143.101.* / 2018-07-23 20:40
proszę dokładnie sprawdzać towar sprzedano uszkodzony żeby nie odebrać zwrotu wymyślili że został porysowany z mojej winy dokładnie sprawdzić czy nie ma żadnego porysowania od A do Z nie uwzględnią reklamacji i nie dawać się nabierać na rzekome dodatkowe ubezpieczenia na 5 lat to jest fikcyjne okradanie kasy po 3 lat siadł mi telewizor nie podjęli się naprawy więc było trzeba zakupić nowy UNIKAĆ Z DALA TO CWANIACTWO
Masia / 77.65.6.* / 2018-09-30 10:03
Ja miałam podobną sytuację. Wykupiłam przedłużoną gwarancję na telewizor. Po 3,5 latach "wysiadł całkowicie. Dostałam informację, że telewizora nie można naprawić i przysłali mi "bon upominkowy" na 470 zł / po 21 dniach /. W Media Markt ta gwarancja to jedno wielkie oszustwo. Musiałam kupić /oczywiście już w innej sieci handlowej, nowy telewizor. Za ten bon nie mogłam w Media Markt kupić nic sensownego, ponieważ na półkach leżały same puste pudełka. Na " siłę " kupiłam coś czego wcale nie potrzebowałam, byle zrealizować bon. Omijajcie tę sieć handlową szerokim łukiem !!!
Bardzo niezadowolony Klient / 83.8.97.* / 2018-05-25 15:11
Zdecydowanie odradzam tam zakupy, jak również zakup dodatkowego ubezpieczenia!!! Laptop o wartości ok. 5000 (czyli już cos niby porządniejszego) 4 razy w "serwisie". Niestety za zadnymn razem bledu nie wykryto. Nie ładuje, problem z głośnikami, "zawiesza sie" itp.
Czy ktoś może podpowiedziec co można z tym zrobic???
Niedlugo skonczy sie rozszerzona gwarancja i beda mieli spokoj.
Moze wspolnie zadziałały w antyreklamie, aby przestrzec innych???????
Wkurzony klient / 37.7.28.* / 2018-05-27 17:54
Mam to samo z telefonem zakupionym u nich....żenada..pseudo serwis twierdzi że wszystko ok a bateria trzyma 6 godzin
Gosik37 / 94.254.135.* / 2018-04-06 19:24
12.01.2018 kupiłam pralkę Amica DAW. Trzy razy zrobiła dobrze pranie i później pralka przestaje wirować wyciągam mokre pranie. Cztery razy serwis, dwa razy naprawiana, za piątym razem złożyłam reklamację z tytułu rękojmi w MM. Odezwał się serwis,że przyjadą i zabiorą pralkę na testy. Po jednym dniu testów dostaje odpowiedź że pralka jest sprawna i reklamacja z tyt. rękojmi zostaje odrzucona a pralkę dostaję dopiero po 13 dniach z ingerencją w pralkę bez zapisu tego w karcie gwarancyjnej. Złożyłam odwołanie od odrzuconej reklamacji z zapisem o ponowne przeprowadzenie testów u mnie w domu w warunkach takich w jakich konsument użytkuje pralkę. Znowu dostałam odmowną odpowiedź z MM, zasłaniając się tym iż pralkę sprawdził autoryzowany serwis Amica Wronki. Sprawę zgłosiłam do inspekcji handlowej ale nie wiem czy to coś pomoże bo MM nie wyraża zgody na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Najnowsze wpisy