Forum Polityka, aktualnościKraj

Media Markt nie dla idiotów? Wszystkie grzechy firmy

Media Markt nie dla idiotów? Wszystkie grzechy firmy

Wyświetlaj:
Amjhf / 83.23.254.* / 2018-03-01 18:54
Nie polecam nikomu unikać tego sklepu jak ognia!!!!. Nie miła obsługa handlują uszkodzonym sprzętem oszukują klientów robią z niego kozła ofiarnego!!!!. .Ja w sumie kupiłem 4 ,rzeczy w tym sklepie z tym że czwarta rzecz okazała się fatalna.Otóż w lutym kupiłem telewizor w promocji który po otwarciu i rozpakowaniu w domu okazał się wadliwy uszkodzona matryca.Po przyjeździe do sklepu z telewizorem nie chcieli uznać mi gwarancji twierdząc że z mojej po napisaniu reklamacji rękojmi wzięli go do ekspertyzy gdzie również stwierdzili uszkodzenia mechaniczne z winy klienta czyli Mojego odmówili naprawy lub wymiany na nowy.Przcież obchodziłem się zanim delikatnie kogo oni z człowieka robią przecież nie po to dałem tyle pieniędzy żeby sam popsuć sobie telewizor ta dwuletnią gwarancją nic nie warta po co oni ją wogóle wystawiają i jak zawsze proponują przedłużoną gwarancję tym razem nie zaproponowali.Inie wiadomo co z nimi dalej robić czy przez sąd widać sytuacja przegrana w tym chorym kraju klient nie ma żadnych praw Ciekawe co powie na to Konsument Ochrony Praw konsumenta.Nie polecam zakupów w tej sieci.Może Oni uszkodzili podczas transportu tysiące sprzętu im się przywija ale jak im udowodnisz jak wcześniej nie zauważyłeś widać sytuacja przegrana.Nieboolecam odradzam tą sięć !!!!!!.
Masia / 77.65.6.* / 2018-09-30 10:07
Miałam dokładnie to samo, po zakupieniu telewizora z wydłużonym okresem gwarancji. Po 3,5 roku telewizor wysiadł, a oni po długich / 21 dni/ targach przysłali i bon upominkowy na 470 zł, za który niczego sensownego nie mogłam kupić, bo tego co mnie interesowało w sklepie nie było. Na półkach leżały same puste pudełka / atrapy /. To fars a nie sklep. Omijajcie tę sieć handlową szerokim łukiem.
Arek232 / 77.253.176.* / 2018-03-02 00:24
MAM ten sam problem. I też z telewizorem. Chciałem go sprawdzić w sklepie. Sprzedawca powiedział że nie ma potrzeby. Mam 30 dni na testowanie telewizora. W domu po otwarciu i włączeniu zaczęły się dziać różne rzeczy. Jak się okazało matryca. Byłem u Rzecznika praw konsumenta. Sprawa w toku.
SWGliwice / 94.254.188.* / 2018-02-23 00:27
22.02.2018 roku.

Przyjechałem do sklepu media markt w celu zakupu 3 akcesoriów elektronicznych: kabla USB z mikro-wejściem, słuchawek gamingowych z hybrydowym wejściem na słuchawki i mikrofon oraz sam mikrofon.
Kiedy dokonałem wyboru sprzętu cena końcowa wynosiła 141 zł (około) 69.99 zł słuchawki z mikro, kabel USB 21 zł i sam mikrofon 49.99 zł.Jak się okazało przy kasie cena końcowa różniła się i wynosiła 200 zł (około). Cena mikrofonu i kabla jest inna niż na opisanym produkcie ( mikrofon 89.90 i kabel USB 39.99). Ponadto w między czasie kiedy szedłem do kasy zapytałem jednego z pracowników obsługi czy słuchawki firmy Tracer, które zamierzam kupić mają hybrydowe wejście czy 2 osobne jakcki jeden na mikrofon, a drugi na słuchawki. Wtedy pracownik personelu sklepu popatrzył na mnie jak na idiotę i wskazał mi zdjęcie z opisem produktu słuchawki mają wyjście typu jack (jak bym sam nie zauważył, natomiast moje pytanie brzmiało czy słuchawki mają 1 czy 2). Pracownik był święcie przekonany, że jest jedno. Niestety gdy wróciłem do domu i rozpakowałem sprzęt ku mojemu "zaskoczeniu" okazało się, że słuchawki mają osobne wejście słuchawkowe i osobne na mikrofon
( 2 jacki). W tym poście chciałbym zaznaczyć, że sklep firmy media markt jest nieuczciwym obiektem, który chce oszukać klienta na każdym kroku i w dodatku zatrudnia, niewykwalifikowany personel, a przynajmniej jego część. Jedynie inny pracownik sklepu, ocalił resztki dobrego imienia danej firmy. W trybie natychmiastowym przyjął moją reklamację i zwrócił pieniądze na miejscu bez żadnych problemów.
marta963 / 2018-01-26 16:26
Ja ostatni raz kupowałam tam słuchawki. Przy wyjmowaniu z torebki urwał się od nich kabel, a jak pojechałam zareklamować to stwierdzili, że sama przecięłam to nożyczkami
wku98 / 2018-07-12 21:46
Witam własnie też sie zawidołem na zakupie w media joysticka firmy tracer ponieważ podłączeniu owy sprzęt nie urchamiał sterowników anie wyswietał się w grach dzwoniłem do sklepu z reklamacją sprzedawca umywa rece nie polecam media markt
Gosia516 / 94.254.241.* / 2017-12-29 08:45
Nie polecam !!!! Kupilam telefon dzien przed wigilia zajechalam do domu okazalo sie ze jest wadliwy zawieszal sie sam automatycznie sie wylaczal zaraz po swietach pojechalam zareklamiwac a Pani kierownik stwiwrdzila ze telefon ma ryski i ze byl uzywany nie wymieni go tylko zareklamuje a ha jej wczesniej wspomnialam ze go nie uzywalam pobiewaz nie dzialal
mariokolski / 2017-12-26 13:30
Myślę że każdemu mogła się przydarzyć taka sytuacja. Nie trudno o bałagan w takiej sieci, ale powinni dbać o swoich klientów. Dla mnie na samym dnie i tak jest rtv euro agd :(
wmj / 94.254.154.* / 2017-12-26 07:23
NIE POLECAM.
Kupiłem dwie gry. Chciałem na xboxa, ale ponieważ na stronach internetowych mają bałagan (lub celowy bałagan), to jedna była na Ps3. Jeszcze tego samego dnia ją zwróciłem. Za zamówienie Płaciłem przelewem i taką formę zwrotu preferował "MediaMarkt - raj dla idiotów". Na pieniądze czekam drugi tydzień a ci idioci przysłali mi ankietę, abym ocenił towar, który zwróciłem.
MEDIAMARKT - RAJ DLA IDIOTÓW.
Ewa311 / 31.183.157.* / 2018-01-20 10:18
Mam taką samą sytuację. Najgorszy sklep internetowy w jakim kupowałam. 13-sty dzień czekam na zwrot wpłaty za towar, który przysyłali mi 3 tygodnie. Przetrzymują wpłaty, nie polecam zakupów przez internet w tym sklepie. Kontakt e-mailowy czy telefoniczny to fikcja, nikt nie rozpatruje zgłoszeń, nigdy nie są odsyłane odpowiedzi.
janas1974 / 89.69.126.* / 2017-12-19 13:42
Kupiłem pralkę nie zadziałała nawet raz chcąc wymienić na drugą lub zwrot pieniędzy ponieważ sprzedali mi uszkodzoną to idiotka w Media Markt w Markach i to nie interesuje bo pralka była użyta. Taka dóża firma a tak się zeszmacili omijajcie ja osobiście nic już tam niekupię a niewspomniałem że na początku pani poinformowała mnie że jeśli zgadza się to co powiedziałem o pralce to mi zwrucą pieniądze i będe mógł kupić drugą dodam tylko że pralka to firma Whirpol
Żan / 188.146.3.* / 2018-02-23 17:20
Mam ten sam problem, z tą samą marką cztery prania i pad programator. Czy mogę zapytać jak zakończyła się sprawa
mariokolski / 2017-12-12 11:46
Prawda jest taka że jesli przy takiej konkurencji decyduję się właśnie na konkretny sklep to jednak oczekuję pewnego 'zaangażowania' z ich strony. W końcu zostawiamy tam niemałe pieniądze, prawda?
Reno09 / 217.153.150.* / 2017-12-06 17:24
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupów w jakimś sklepie, spróbuj gdzie indziej - generalnie większość sklepów sprzedaje to samo w podobnej cenie i właśnie różnią się głownie między sobą wygodą w użytkowaniu, podejściem do klienta w przypadku ew. kłopotów i właśnie warunkami dostawy. Obecnie na rynku coraz bardziej rozpycha się wielobranżowy eMAG.pl, mają bardzo szeroki asortyment
Reno09 / 217.153.150.* / 2017-12-06 17:23
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupów w jakimś sklepie, spróbuj gdzie indziej - generalnie większość sklepów sprzedaje to samo w podobnej cenie i właśnie różnią się głownie między sobą wygodą w użytkowaniu, podejściem do klienta w przypadku ew. kłopotów i właśnie warunkami dostawy. Obecnie na rynku coraz bardziej rozpycha się wielobranżowy www.eMAG.pl, mają bardzo szeroki asortyment
And2 / 83.10.232.* / 2017-09-25 19:56
Niestety ostatni mój zakup,uświadomił mi, że to jest sklep dla idiotów, i tak tez sklep ze mną postąpił. Wkłady czyszczące do maszynki do golenia Braun są w ilości 2 sztuki wycenione w tum sklepie na 99,90 zł. Po zakupie wchodząc na Allegro widzę, że te same wkłady,oryginalne, można kupić w innym miejscu za 30 zł. Marże są wiec wzięte z księżyca, a market robi z klientów idiotów,którzy są naciągani, bo nie porównują cen,wierząc ,ze tam powinny być ceny najniższe. Więcej już zakupów nie zrobię w tym sklepie bez porównania cen.
cxf / 5.173.32.* / 2019-12-03 22:29
sorry, ale ty jesteś idiotą, przecież to jeden z najdroższych sklepów rtv jakie istnieją
wszystko to kupisz taniej w sieci
pawel54321 / 185.55.65.* / 2017-05-22 15:56
warunki gwarancji fatalne poprzednio sprzęt popsuł się czekałem 2 miesiące na naprawę po licznych interwencjach telefonicznych lub osobiście w sklepie oczywiście wszytko miło wyjaśnimy oddzwonimy, nikt jednak nie zadzwonił to ja musiałem cały czas interweniować. mediamarkt wykrętnie informowało, że to nie ich wina i to wyjaśniają. Dzwoniąc do centrali mediamarkt również informowali, zadzwonimy do sklepu gdzie sprzęt został zakupiony-oddzwonimy do Państwa wyjaśnimy nigdy nikt nie zadzwonił. W końcu naprawili 2 miesiące. Po miesiącu znowu się popsuł dwa i pół tygodnia czekania w końcu dzwonie do serwisu telefon z potwierdzenia reklamacyjnego i co usłyszałem, że sprzęt jeszcze do nich nie dotarł widnieje u nich na komputerze, że sprzęt jest w sklepie w mediamarkt. dzwonie do mediamarkt dlaczego nie wysłali sprzętu do serwisu i co usłyszałem wyjaśnimy sprawdzimy oddzwonimy. Dzwonie do centrali mediamarkt podałem numer zgłoszenia usłyszałem oddzwonimy do Państwa proszę czekać na informację. Nie polecam
dorek1987r / 94.254.144.* / 2017-08-01 13:52
Ja zostałem oszukany przez Media Markt, zakupiłem tv SAMSUNG który był ostatni z tego modelu.W sklepie ściągnięto karton i nie wszystkie styropiany ochronne, po przyjeździe do domu stwierdziłem w dolnym rogu rozwarstwienie matrycy do tego cały tylni panel był rozkręcony i brakowało instrukcji obsługi ... w MM stwierdzili że zrobiłem to w transporcie co jest nie możliwe. Po konfrontacji z kierownikiem działu obsł.klienta powiedział że wszystko było sprawne że wierzy pracownikom ...a zresztą byłem poinformowany że mógł być ten tv w naprawie bo to był ostatni model na magazynie (chce podkreślić że zakupiłem nowy a nie wystawowy towar)
H Szatkowski / 2017-05-22 16:35
No bo w znacznej mierze nie ich wina, gdyż gwarancji udziela konkretny producent a nie MM i to on ma decydujący wpływ np. na to, że cały proces się ślimaczy.
Klient z W-wy / 178.235.42.* / 2017-05-11 22:05
Mój zamówiony sprzęt dotarł do sklepu cztery dni temu. Zapłaciłem za jego odbiór w sklepie 2 dychy, bo zależało mi na szybkiej dostawie. Na ich infolinii dowiedziałem się, że został dostarczony do sklepu już dawno. Wzięli kasę, a im się nie chce zmienić statusu zamówienia i wysłać SMS z pinem do odbioru. Porażka
TarasB / 89.229.88.* / 2017-05-11 00:21
Przestrzegam przed zakupami w sklepie MediaMarkt. Zimą 2016 zakupiłem ultrabooka HP w sklepie w Szczecinie. Od zakupu sprzęt był już 3 razy w naprawie. Spędził łącznie w serwisie połowę czasu - w tym jedna naprawa trwała ponad miesiac. Przy trzecim zwrocie sprzętu do naprawy zażądałem w sklepie zwrotu gotówki- wypełniając oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu. Po kilku dniach kierownik działu reklamacji poinformował mnie że moja prośba została rozpatrzona negatywnie. Dodatkowo w piśmie sklep informuje mnie że w razie skierowania sprawy na drogę polubownego roztrzygnięcia - np poprzez Rzecznika Konsumenta - sklep z góry odmówi udziału w takim postępowaniu. Pozostaje mi odbiór sprzętu który zapewne kolejny raz się zepsuje. Naprawdę odradzam zakupy w tym sklepie!!!
Aga515 / 84.214.41.* / 2017-03-06 20:27
Zdecydowanie nie polecam!!!! Nie polecam również wykupowania dodatkowego, rozszeczonego ubezpieczenia na sprzet w Media MArkt, gdzie póżniej WARTA przejmuje gwarancje. Warta pobiera chętnie pieniądze na dodatkowa gwarancję, ale poziom świadczonych usług jest beznadziejny. 3 razy naprawiali tę samą usterkę, a za 4 razem stwierdzili, że już nie ma błędu. Uszkodzili przy tym obudowę. Chętnie poszukuję pomocy prawnej.

Najnowsze wpisy