Forum Polityka, aktualnościKraj

Media Markt nie dla idiotów? Wszystkie grzechy firmy

Media Markt nie dla idiotów? Wszystkie grzechy firmy

Wyświetlaj:
Loka / 87.101.35.* / 2015-06-09 14:42
Media Markt to zwykli zlodzieje!!! Nie polecam robic tam zakupow. Wyslali mi uszkodzony sprzet, krory bardzo duzo mnie kosztowal. Reklamacja nie zostala pozytywnie rozpatrzona i mam wrazenie ze wszyscy pracuja tam za kare!!!!!
an123 / 178.36.121.* / 2016-03-17 12:14
Nie za karę tylko za psie pieniądze.
Bartosz859 / 66.249.93.* / 2015-04-24 11:26
Witam.3 kwietnia tego roku kupilem konsole ps4 na raty a po 7 dniach przestala dzialac.zanioslem z powrotem powolujac sie na prawa konsumenta i odmowiono mi wymiany bo byla smieszna mala ryska na obudowie.zabrano ja na serwis gwarancyjny i czekam juz 3 tyg a odp. co sie dzieje nie ma.jak zadzwonilem na serwis otrzymalem informacje ze nie wiedza ile to potrwa bo firma sony nie odpowiada za czas naprawy.nie dosc ze sprzedano mi zepsuty sprzet,odmowiono wymiany to musze płacić za cos czego nie mam.nie polecam media marktu i prosze o kontakt jezeli ktos wie co moge zrobic bo zmuszono mnie do naprawy nowego sprzetu a jeszcze pierwszej raty nie zaplacilem.
brunobanani / 66.249.93.* / 2015-04-28 17:38
Malo tego przyjechalem ją odebrac po serwisowaniu i okazalo sie ze Wydali sprzet innej osobie.żeżenada. Nie dla idiotow to tylko chwyt reklamowy bo pracuja sami idioci i sprzedaja zepsuty sprzęt.
inga111111 / 31.175.69.* / 2015-03-01 15:07
Bardzo serdecznie pozdrawiam obsługę z Media Markt w Nowym Sączu, która kompletnie nie orientuje się w aktualnościach wciskając ludziom kit i wprowadzając ich w błąd o rzekomych mega promocjach (jakoby wtedy miała obowiązywać) już po zrobieniu zakupów, dokonaniu formalności nagle okazuję się ku "zdziwieniu" pani tam także pracującej, że, oni czegoś takiego nie mają w tej chwili... i na silę wciskająca produkt bo "a może się jej jednak uda" byleby sprzedać.
Kacper604 / 83.11.129.* / 2015-02-01 20:29
Z dniem wczorajszym przestaliśmy z moją rodziną być klientami tego sklepu. Ponieważ gdy wchodzi się do sklepu bramki zaczynają piszczec, za każdym razem jak chce się wejść do tego właśnie sklepu a ochrona traktuje klienta jako złodzieja który nawet nie zdążył wejść do sklepu. Tak właśnie jest w media Markt w słupsku
an123 / 178.36.121.* / 2016-03-17 12:25
Ja miałam taki przypadek w Auchan ale wzięli mnie na bok i szukalismy razem przyczyny aktywacji bramek. Tak samo robią w MM. Nie ma co psioczyć na ochronę, któa wykonuje tylko swoją pracę
wściekła / 188.137.117.* / 2015-01-04 22:01
Media Markt nie dla idiotów no nie wiem?
Ale usługi finansowe chyba tak. Raty 50 razy o% i co ! Pani w punkcie kredytowym stwierdza że "Dla pana Bank nie ma takiej oferty" musi być ubezpieczenie i karta około 360 zł. Ile ludzi na ciągły panie w Rybniku ? Nie dało mi to jednak spokoju zadzwoniłam na infolinię Media Markt jak to jest z ich wielką promocją Pani była bardzo zdziwiona wręcz oznajmiła że jest to naciąganie klienta dla prowizji. Poszłam następnego dnia na ponowne zakupy zaznaczając jednak że interesują mnie raty " o procent bez ubezpieczeń itd więc pani owszem ubezpieczenia nie zaznaczyła ale kartę owszem "przecież to tylko 117 zł." poinformowałam ją o moim telefonie do firmy i O DZIWO PO TRZECIM PRZELICZENIU WNIOSKU W KOŃCU BYŁO FAKTYCZNE ZER PROCENT. Zastanawiam się kto te Panie tam trzyma to jest jawne naciąganie klienta który wychodzi z przekonaniem że to sklep go oszukał a nie zachłanne pracownice punktu kredytowego dziwie się że firma sobie na coś takiego pozwala !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bolg / 95.160.158.* / 2016-05-26 12:58
Skończony ośle niekumaty w dzisiejszych realiach!Toż pracownik kredytowy banku,punktu ratalnego czy innych instytucji finansowych ma odgórne nakazy sprzedaży ubezpieczeń, kart itp. Nikt nie wciska tego z zachłanności tylko z powodu nałożenia planów. Nie wykonujesz(czytaj litujesz się nad klientem) to lecisz z pracy i na twoje miejsce zjawi się inny, który będzie to wciskał. Taki mamy kraj niestety i pogódź się z tym zamiast obrażać pracowników.
Zibi3001 / 89.70.189.* / 2015-04-22 18:34
Telewizor OK. OLE 321 b-d4 pół roku po gwarancji się zepsuł, jedyny serwis w Kaliszu, koszt ekspertyzy 50 pln jeżeli zlecisz naprawę i 120 pln jeżeli się nie zdecydujesz na naprawę. Nie ma żadnego serwisu w innych miastach FACK. Ciekawe że nie wykupując dodatkowej gwarancji w ocenie elektronika do którego zawiozłem sprzęt zginęły sterowniki w urządzeniu. Według mnie to specjalne działanie producenta ew. Media Markt. Pisałem opinie na stronie Media ale moderator ich nie udostępnia jednym słowem nic nie kupujcie w Media Markt pod ich marką.
Klient260 / 87.207.142.* / 2015-01-10 12:58
Zanim napiszesz pomyśl że to bank wymusza aby tyle i tyle umów miesięcznie było ubezpieczonych a one nie wiele mają do gadania.
Andzrejk1 / 78.144.204.* / 2015-02-08 15:37
co tu myslec
jeslo 0% t 0% . Nic tu do myslenia, to proste i bank nie ma z tym nic wspolnego.
To nie bank napisal 0% tylko Media Market i powinien dbac o swoja opinie lub zmienic swoje chaslo reklamowe "Media Markt nie dla idiotów" i usunac slowo "nie" ze swojego chasla.
an123 / 178.36.121.* / 2016-03-17 12:33
Z tego co kojarzę hasło MM, to raty 0% bez odsetek i prowizji, ubezpieczenie jakie zapewne doliczają do rat to nie są ani odsetki ani prowizja. Widać braki wiedzy ekonomicznej i podstaw bankowości, Także hasło nie dla idiotów całkiem na miejscu.
bezet / 89.78.140.* / 2015-01-08 12:35
Właśnie wróciłem z media mark wkurzony miałem tą samą sytuacje chce kupić tel a babka mówi że zapłacę więcej w ratach o 360 zł i na mniej rat niż chciałem na kartę kredytową zaśmiałem się i podziękowałem to ona że jest opcja że 260 zł wiecęj podziękowałem to jest wprowadzanie ludzi w błąd nie wiem o co chodzi bo kolega dostał normalnie 50 rat 0 %
makej123 / 213.195.171.* / 2015-02-10 14:38
Również właśnie wróciłem z MM z zakupionym iPhnem :)
Podczas wypisywania wniosku ratalnego Pan oświadczył, że zapłacę o 650 złotych więcej aniżeli cena zakupionego telefonu podzielona przez 50. 2499 / 50 = 49,98. Pan wyliczył 63 zł rata miesięczna. Bo oprocentowanie faktycznie 0%, prowizja 0% ale koszty przyznania kredytu pozostają.
Ja na to, że myślałem że są to raty 50x0% i w takim wypadku rezygnuję. Pan poprosił abym poczekał jeszcze chwilkę bo może bank ma dla mnie specjalna ofertę. I co? I Bank miał dla mnie ofertę. Wyliczył rate 49,98 tak jak miało być.
Nie dajcie sie naciągać na ubezpieczenia, dodatkowe koszty czy inne p*******...
mmmmmmmmmmmm / 159.205.111.* / 2015-02-05 12:00
Tego samego dnia wróciłam jeszcze zadowolona z zakupów w Media Markt. Kupiłam Płytę indukcyjną, piekarnik pod zabudowę no i okap. Na stanie nie było tylko piekarnika( jedynie na ekspozycji). Pani stwierdziła, że 9.01. będzie dostawa więc możemy wówczas odebrać te trzy rzeczy. Miano do nas zadzwonić, ze już jest wszystko do odbioru. Olali to. Jak się okazało na drugi dzień nie było okapu na stanie gdy dzień wcześniej twierdzono , że jest nawet kilka. Obiecano w ciągu tygodnia nam dostarczyć. Przez tydzień nie odbierano od nas telefonów. Po tygodniu zajechaliśmy po nasz sprzęt a jego nadal nie ma. Po paru dniach powtórka z rozrywki. Obsługa łaskę robi,że z nami rozmawia. W końcu mąż dał ultimatum . W ciągu dwóch dni sami nam przywozicie ten okap. dzień później dzwonią do mnie, że PIEKARNIK już do mnie jedzie. Wyśmiałam ich i powiedziałam , ze będę miała co sprzedać na allegro bo drugi piekarnik jest mi nie potrzebny. Na następny dzień dzwoni do mnie pan , że mam mu przywieźć potwierdzenie, że nie wydano mi okapu bo ochroniarz go nie wypuści z magazynu z towarem.Wyśmiałam go. Kazał przesłać zdjęcie dokumentu mms-em jeszcze bardziej go wyśmiałam. Podał mi numer faksu, którego nie zapisałam bo po co. To ich problem a nie mój. Mają tam taki bałagan , że nie wiedzieli, że ochroniarz skserował ten dokument -miałam niezły ubaw. Twierdzono, że specjalnie dla mnie sprowadzono ten okap z innego sklepu ( sprawdziłam -ściągnęli z wystawy)a przywiózł to chłopaczek który mieszka w moim mieście i wracając z pracy przy okazji mi podrzucił. Raty zero procent kosztują mnie dodatkowo 350 zł. Miałam gotówkę ale stwierdziłam, że skoro 0% to zostawię więcej na meble. No i teraz mam. Pani oczywiście zapewniała , ze żadnych dodatkowych opłat. Omijam ten sklep szerokim łukiem.
czester04 / 217.172.229.* / 2016-02-08 17:34
To jest najgorsze że ludzie nie potrafią czyytać
a potem płaczą i biadolą,0% to jest prawdą a ta reszta doliczana do raty to jest ubezpiezenie w razie pobytu w szpitalu lub nieszczęśliwego wypadku
w tedy oni spłacają za ciebie raty ale o tym nie
informują tylko ci to wciskają ale to nie jest obowiązkowe więc mówisz pani/u że nie interesuje cię żadnego typu ubezpieczenie i chcesz mieć czystą ratę za dany sprzęt a ty widzisz jaka jest rata to patrz co podpisujesz a poza tym dostajesz razem z umową drugą umowę z paragonem ile kosztuje
to ubezpieczenie suma jest uzależniona od ceny zakupionego towaru i tak jest w większości sklepów
więc jeżeli rata ci sę zwiększyła to z tego powodu
i o ile nie przedłużaliście umowy płatnej, pozdrawiam
Vila / 89.79.7.* / 2014-12-29 19:29
Ja odradzam wykupienia dodatkowego ubezpieczenia w sklepie MEDIA MARKT GWARANCJA PLUS KOMFORT I OCHRONA 48 mcy.Sprzedawca namówił mnie na zakup gwarancji przy zakupie laptopa .Podczas transportu została uszkodzona matryca .Jest uszkodzenie mechaniczne , niespowodowane umyślnie ,nie z niedbalstwa (laptop przewożony w torbie). Zdarzenie które miało ma wszystkie cechy z definicji ubezpieczenia było nagłe nieprzewidywalne i niezależne od ubezpieczonego (laptop miała córka a właścicielem jest jej dziadek). Odmowa naprawy.
Piotr-1965 / 83.24.210.* / 2014-12-26 13:37
Kilka lat temu kupiłem w MM w Nowym Sączu powystawowy odtwarzacz mp3, który zachowywał się dziwnie, ale sprzedawca twierdził, że ma działać poprawnie, ale trzeba go wpierw podłączyć do komputera i porządnie podładować. Co uczyniłem w domu, aby się przekonać, że sprzęt co chwila się zawiesza. Oddałem go do serwisu gwarancyjnego na terenie MM gdzie go nabyłem. Po 2 tygodniach odebrałem sprzęt z pismem stwierdzającym, że wymieniono oprogramowanie i że sprzęt jest naprawiony, oraz pogróżkę, że gdybym nadal domagał się napraw, mogę być obciążony kosztami ekspertyzy. Tymczasem odtwarzacz był zepsuty tak samo, jak przedtem. Machnąłem na to ręką (odtwarzacz kosztował ponad 100 złotych, uznałem, że to za mało, żeby naciągać się z prawnikami), ale moja noga w Media Markt już nie postanie.
PITER892 / 83.31.25.* / 2016-04-13 23:22
MEDIA MARKT ZROBI Z CIEBIE IDIOTĘ!
14 dni od daty zgłoszenia reklamacji nie zostałem poinformowany o możliwości odbioru naprawionego towaru, ani o statusie realizacji. Kontakt z infolinią pod numer serwisowy 22 573-01-60 lub /61 jest niemożliwy, z racji tego, że nikt od kilku dni nie odbiera telefonów w godzinach pracy.
W związku z tym, że nie zostałem poinformowany ani mailowo, ani telefonicznie, a mija czas regulaminowego rozpatrzenia zgłoszenia - żądam w ciągu 2 kolejnych dni na wydanie nowego towaru o tych samych lub lepszych właściwościach i parametrach, na które ja wcześniej wyrażę zgodę.
Marcin222 / 83.23.140.* / 2014-12-22 21:38
Byłem w zeszłym tygodniu z mamą w Media Markt rozglądając się za telewizorem. Zaszliśmy do punktu dowiedzieć się o możliwość kupienia sprzętu na raty. I tutaj taka sytuacja:
Pani poprosiła o wyciąg z konta, nie mieliśmy takiego przygotowanego. W tym momencie Pani nas obsługująca zapytała czy pamiętamy hasło do logowania i czy możemy się u niej na komputerze zalogować i wydrukować !!
To są jakieś kpiny ! Prosić o zalogowanie się do konta bankowego na sprzęcie, na którym nie wiadomo jakie oprogramowanie jest zainstalowane.
scikun / 31.61.136.* / 2014-11-06 12:31
Kupiłem tam trzy rzeczy: tv LG, słuchawki i laptopa Samsung. Są to produkty wadliwe. Wiem jedno że już tam nigdy nawet nie wejde. Telewizor ma obudowe z prześwitami, szyba jest niedopasowana....słuchawki wkładam do wieży i żeby coś usłyszeć trzeba dać głos na maxa...gwarancja nie uwzględniona bo sprzęt odbiera prawidłowo..śmiech, no i laptop za 3600zł wiecznie się zawiesza. już drugi raz w naprawie a będzie i trzeci raz. Nie polecam
zielonogorzanin / 83.25.170.* / 2014-10-12 11:20
Witam.
W dniu 11-10-2014 w Zielonej Górze chciałem nabyć Drukarkę HP LaserJet Pro color 200 M251n i udałem się do Media Markt. Obsługiwał mnie bardzo miły i cierpliwy sprzedawca. Zapytałem, dlaczego wspomniana powyżej drukarka jest u Was (na stronie) taka droga (1149 zł : http://www.mediamarkt.pl/zielona-gora/drukarka-hp-laserjet-pro-color-200-m251n,id-681359) skoro np. w Neonet kosztuje 789 zł http://www.neonet.pl/hp_pro200_m251n_cf146a.html?aff_id=200759. Miły sprzedawca powiedział, że nie wie. Okazało się jednak, że jest to jedyny egzemplarz (z wystawy), a ja nie chciałem sprzętu powystawowego (chciałem fabrycznie zapakowany nowy sprzęt).
W międzyczasie zauważyłem inny model Samsung SL-C460W wystawiony na półce w cenie około 1300 zł (nie pamiętam dokładnie, ale chyba 1290 zł). Zaraz odpaliłem iPada i wszedłem na stronę Media Markt, a tam cena 949 zł. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem stoiska. Kierownik trochę poirytowany powiedział, że mają taką cenę (około 1300 zł), ale sprzeda mi w cenie z Internetu. Powiedziałem, że biorę i proszę zapakować. Sprzedawca poprosił, aby dać mu 10 minut na spakowanie. OK. Po około 15 minutach drukarka była zapakowana jak kartofle w jakimś worku foliowym. Zapytałem, dlaczego tak jest zapakowana, gdzie jest karton?. Sprzedawca odpowiedział, że jest to też sprzęt z wystawy, (czyli powystawowy) i kartony wyrzucają. Poprosiłem sprzedawcę, aby wyjął jedną kasetę (żółtą), a tam odbity „czarny paluch” na elektrodzie ładującej PC - zapytałem, dlaczego a on odpowiedział, że to nic takiego, (czyli ktoś „gmerał” w urządzeniu). Drukarka pilnie mi była potrzebna, dlatego poprosiłem o oświadczenie, że ten sprzęt jest w idealnym stanie i nigdy nie był używany – sprzedawca poprosił kierownika, który oświadczył, że nic nie napisze, że i tak mam 30 dni na zwrot tej drukarki. Powiedziałem OK, biorę. Sprzedawca przygotował sprzęt i zażądał, abym podpisał oświadczenie, że drukarka, jej podzespoły (i inne potwierdzenia idealnego stanu drukarki z mojej strony) są w idealnym stanie. Kierownik stoiska powiedział jeszcze, że jak niechęcę to niech nie kupuję tego sprzętu, a on może mi sprowadzić nowy za około 5 dni. Wtedy bardzo podziękowałem za łaskę oraz miłą obsługę i się oddaliłem.
WNIOSKI:
Jeżeli kupujesz cokolwiek w Media Markt koniecznie sprawdź ceny w Internecie np. sklep Neonet.
Uważaj na sprzęt powystawowy.
Nie podpisuj żadnego oświadczenia, jeżeli płacisz za sprzęt powystawowy 100% ceny.
PS
Zamówiłem Samsung SL-C460W przez Internet w Media Markt (chyba z Legnicy przyślą mi sprzęt, a ja mieszkam w Zielonej Górze, gdzie jest Media Markt) z adnotacją, że sprzęt musi być nowy, nieużywany i fabrycznie zapakowany – dostałem potwierdzenie, że taki będzie - czekam.
Mam informację na e-maila. Ze sprzęt do mnie wychodzi w poniedziałek.
Pozdrawiam
zielonogórzanin
raf490 / 91.231.248.* / 2014-07-07 14:25
masakra sklep w częstochowie w m1 nie dość ze obsługa nagminnie kłamie to jeszcze laska doradziła mi urządzenie które ma w domu po mimo ze w rece miałem juz droższe o 500 zł ale przerobiła mnie na to to mało tego po zapłacie karta nie bardzo wiedziałem jak je uruchomić i o dziwne przyszła ta sama laska co ma to urządzenie i pierwasze co zrobiła to wzieła instukcje obsługi a niby miała to samo a po czym powiedziała mi ze bym to oddał bo ina sie na tym nie zna posłuchałem dwa dni później zadzoniłem a zwrot kasy bo płaciłem kartą a tam miły głos powiedział mi ze za 14 dni mi oddają masakra jakaś nie polecam tego sklepu
anty~fan / 83.13.60.* / 2014-02-22 23:37
MM Bielsko-Biała.Dzisiaj. Mam zamiar kupić TV LED. 3 doradców obok mnie (raczej ja obok ich stanowiska, szczegół).
Widzę coś co mnie interesuje. Pisze wyraźnie 100mHz cpa (czy coś podobnego)!! Pytam "doradcę". On odpowiada. On nie ma 100 mHz, ale około 50mHz. Pytam dlaczego nie jest to napisane jasno np. dla mnie jako nie mającego pojęcia o TV. Odpowiedź: "ale to jest jasne, że nie mają 100mHz". Przepraszam. Dla mnie to nie jest jasne. Dla mnie jest to wprowadzanie klienta w błąd. Albo ma 100mHz i jest to napisane, albo nie ma 100mHz (a tylko np.4mHz), ale o tym też chciałbym się dowiedzieć z ulotki przy produkcie. Zwłaszcza, że "ustrzelenie" tzw. "doradcy" graniczy w tym sklepie z cudem, a jeśli to się uda to często robią łaskę, że muszą podejść.
Aha. Do tłumaczenia skrótów w opisie produktów proponuję zabrać ze sobą tłumacza.

Nigdy więcej mm.
peter457 / 89.79.6.* / 2014-02-19 17:02
nigy nie kupie juz zadnego sprzetu a szczególnie laptopa w tym sklepie.Kupiłem laptop i powiedziano mi ze musze sprawdzic go w domu i mam na to 14 dni.Po 5 dniach przywiozłem go z powrotem bo nie ładowała sie bateria.W punkcie powiedziano mi ze go nie wymienia na nowy bo był uzywany.Jak mozna sprawdzic laptopa nie uzywajac go no chyba ze ktos jest jasnowidzem.Wszystko to w sklepie w Katowicach.Te sklepy to sa rzeczywiscie tylko dla idiotów
Judyta09 / 83.28.213.* / 2013-12-17 20:29
Obsługa przez telefon zapewniała, że raty są 0% i rzeczywiście tyle że trzeba dokupić ubezpieczenie, ale jakie... 0,8% w skali... MIESIĄCA. Czuję się kompletnie oszukana, wolę już jak mi się mówi że to będzie mnie kosztowało i sama pedejmuję decyzję. A nie ja dzwonię, rezerwuje produkt, lecę pół miasta i ... okazuje się że koszt tych rat to uwaga ponad 400 zł. Niezłe 0% - JAWNE OSZUSTWO!!!! Kupowałam w Media Markt mnóstwo rzeczy i teraz to już niestety NIGDY WIĘCEJ!!!
andrej 41 / 83.24.152.* / 2014-02-05 09:47
Nie kupuję JUŻ w MM elektroniki made in China! Kupiłem kamerę Sony która zepsuła się po niecałym roku.Nie uznano gwarancji.SŁABA JAKOŚĆ I WYKONANIE.Moje stare kamery Sony działają od 10-13 lat ale były made in Japan.
frasier / 31.175.103.* / 2014-01-01 02:20
nigdy nie trzeba kupować ubezpieczeń to totalna ściema
JA893 / 89.70.207.* / 2013-12-06 15:49
Dzisiaj tj 6.12.2013 byliśmy w MM w Katowicach-Dolina 3 stawy 40minut czekaliśmy żeby ktoś nam pomógł w wyborze urządzenia wielofunkcyjnego i aparatu cyfrowego.3 mężczyzn pracowników MM bawiło się mną jak kot kłębkiem wełny odsyłając jeden do drugiego,spróbowaliśmy z żoną szczęścia u pięknej czarnowłosej młodej pani która pełniła zauważalnie jakąś znaczącą rolę w MM olała nas sikiem prostym tak to można ująć.Dopiero przy kasie pani sprzedająca gdzieś tam zadzwoniła na RTV ale powiedziałem niech sobie nie robi problemów bo jesteśmy w tym sklepie po raz ostatni

Najnowsze wpisy