Forum Polityka, aktualnościKraj

Media Markt nie dla idiotów? Wszystkie grzechy firmy

Media Markt nie dla idiotów? Wszystkie grzechy firmy

Wyświetlaj:
Olsztyn / 195.95.144.* / 2013-11-25 15:32
Ostrzegam przed MM ! Cena ekspresu na stronie internetowej Media i w sklepie różniła się o ponad 600 złotych !!!! Omijajcie ten sklep z daleka!
olsztyn1 / 95.40.140.* / 2014-08-08 08:41
pewnie nie wiesz, że możesz kupić w tej samej cenie co na stronie internetowej...
Marek1166 / 89.66.177.* / 2013-11-02 12:54
Dzisiaj w Media Markt w Bydgoszczy kupiłem telefon przenośny. Model który chciałem kupić był ostatni, co oznaczało, że część rzeczy była na wystawcę, a część w pudełku. Zawołałem sprzedawcę, żeby mi sprawdził, czy wszytko jest. Pytałem się dwa razy i dwa razy otrzymałem potwierdzająca opinie. W domu po przeczytaniu instrukcji okazało się, że brakuje akumulatorków. To była moja ostatnia wizyta w sklepach tej sieci.
niezadwowolona / 178.235.242.* / 2013-10-26 17:55
Odwiedziłam w zeszłym tygodniu dwa sklepy MediaMarkt w Warszawie - Okęcie i Ostrobramska. Serdecznie ODRADZAM potencjalnym klientom udającym się tam. Jeżeli planujecie zakup sprzętu nie liczcie na fachową obsługę i cenne porady. Sprzedano mi wadliwy towar (telewizor), do tego z wystawy sklepowej - bez pudełka!W trakcie reklamacji obsługa poinformowała mnie, że łaskawie wymieni mi towar na inny ale co do zwrotu to kierownik musi okazać dobrą wolę (towar był wadliwy podkreślam). Towar na szczęście przyjęto do zwrotu. Sprzedawcy są niekompetentni, podają fałszywe informacje o sprzęcie nieświadomym klientom. Albo wręcz nie potrafią rzeczowo odpowiedź na pytanie lub doradzić coś konkretnego. Za wszelką cenę chcą Wam wcisnąć sprzęt droższy lub aktualnie promowanej przez nich marki.
Madzia102 / 83.27.214.* / 2013-10-21 15:24
Kupilam dzisiaj telewizor w MM z LG za 1079 zl. Kupilam go o 11 a o 12 juz jechalam po zwrot. Poniewaz ekran byl pekniety ale oczywiscie stwierdzili ze to moja wina tylko jak pytalam innych ludzi ktorzy byli rowniez z reklamacjami to nic nie zauwazyli ale obsluga MM wszystko widziala . I oczywiscie sprzet nie nadaje sie do zwrotu . I teraz musze 2 tygodnie czekac
Piotr C. / 79.191.156.* / 2013-10-12 06:48
Nie dla idiotów. Chyba wyglądam jednak jak idiota. Na przestrzeni paru miesięcy ochrona MM przy Okęciu po raz kolejny naruszyła moją prywatność prosząc o otwarcie torby.
Tylko fakt że się spieszyłem nie skończył się awanturą, odmową okazania wraz z ewentualną interwencją policji.

To moja ostatnia wizyta w tej sieci i przestrzegam przed noszeniem w torbie rzeczy wrażliwych. Panowie z ochrony w MediaMarkt mogą doprowadzić do naruszenia godności i dóbr osobistych.
Zz1077 / 193.35.99.* / 2013-08-22 15:42
Kupiłem w MM tablet, który dałem w prezencie. Okazało się, że po wypakowaniu tablet nie działa. Jako ,że dając prezent byłem w innym mieście niż te w którym go kupiłem poszedłem do innego MM gdzie powiedzieli ,że mają to gdzieś bo nie kupiłem tego u nich. Zanim wróciłem tam gdzie kupiłem tablet minęły 2 tygodnie i nie mogłem już tego złomu zwrócic, oddałem na gwarancję. Mieli się skontaktować w ciągu kilku dni i poinformować so się z tabletem dzieje, nikt się nie odezwał. Poczekałem 2.5 tygodnia po czym pojechałem sie dowiedzieć co i jak, oczywiście nikt nic nie wie i skontaktują się jak się czegoś dowiedzą. Ogólnie po 3 tygodniach dostałem tablet. W końcu podłączyłem go, naładował się , działał. Jeden dzień działał, później niestety nie. Pojechałem do MM ponownie, aby mi wyjaśnili gdzie mam się zarejestrować żeby sprzęt oddać na gwarancję doorto-door. Pracownik MM spojrzał na sprzęt, na dokumenty, powiedział , że zgodnie z instrukcją z tej gwarancji mam sie zarejestrować na stronie i zgłosić tablet. Tak zrobiłem, później żadnego odzewu, nikt się nie kontaktuje. Po tygodniu bez kontaktu z ich strony ponownie pojechałem do MM , tam inny pracownik mówi , że to co mówił jego poprzednik to kompletna bzdura bo to co było załączone odnośnie gwarancji door-to-door nie jest do tego tabletu i nie wie dlaczego jego poprzednik udzielił mi takich informacji. Ten ostatni pracownik MM przyjął moje zgłoszenie na gwarancję door-to-door i je wysłał na co mam pisemne potwierdzenie. Niestety nikt się tydzień nie odzywa, po 3 dniach dzwoniłem do MM , miał się ze mną skontaktować ktoś w tej sprawie następnego dnia, jednak po kolejnych 2 dniach nikt i tak się nie skontaktował. Ponownie wybieram się do MM.
sonko / 91.239.152.* / 2013-08-21 11:35
Witam szukam telewizora z obsługą internetu w dniu wczorajszym odwiedziłem MM podszedłem do pani z obsługi która grzebaka coś sobie w komputerze i na moje pytanie co mogę sprawdzić lub znaleźć przez internet w TV dostałem wyklepaną regułkę wiec spytałem o konkretną stronę '' Kinomaniak '' na co pani z obsługi nawet nie sprawdzając tego w TV stwierdziła że telewizory nie otwierają takiej strony i tak mnie się pozbyła obok jest sklep Vobis i tam pokazano mi że jednak jest obsługiwana taka strona. Rozumiem że ludzie gdzieś muszą pracować ale większość obsługi z MM nie powinna tam doradzać klientom już kolejny raz doświadczyłem tego na własnej skórze.
HENIO562 / 109.243.134.* / 2013-06-01 15:13
Kupiłem w M.M telewizor..po trzech dniach "padł" oddałem go do M.M .. naprawili go i sprzedają go jako N Ó W K Ę!!!! Nawet od producenta dostają nowe kartony. Co o tym myśleć.. drugi KONSTAR!!!
realista / 85.11.92.* / 2013-10-25 09:06
deklu, a co mają go wyrzucić bo twoje brudne,polskie, łapska go dotykały?
Niezadowolonaaa / 109.243.122.* / 2013-02-19 11:13
Media Markt to banda oszustów. Niekupujcie u nich nic !!! Ja kupiłam ipada Apple rok temu i wykpilam dodatkowa gwarancje media markt 24 plus komfort (zapłaciłam za nią 300zl bo pan sprzedający tak sobie ją zachwalał) i zostałam oszukana. Po tym jak skończyła mi się gwarancja roczna a zaczęła ich iPad nagle przestal działać. Zgłosiłam to do Media Markt. Przyjęli zgłoszenie po czym po 14 dniach zadzwonili ze mogę odebrać ipada ale ze jest nienaprawiony ponieważ popsula się bateria. A według nich bateria niepodlega wymianie. Powiedzieli ze czyta się to co się podpisuje. Żenada !!! Powiedzieli mi ze koszt naprawy u nich w serwisie wyniesie 1700zl !!! Tak więc zrezygnowałam z tego i naprawiać sobie na wlasna rękę, z tym ze gwarancja ich gowniana mi przepada z chwila otworzenia ipada. Niepolecam ich !!! UWAŻAJCIE I NIEKUPUJCIE
ANTY627 / 213.158.221.* / 2015-02-05 21:06
Potwierdzam, BANDA OSZUSTÓW, odradzam wszystkim wykup dodatkowej gwarancji PLuS KOMFORT I OCHRONA którą proponują klientom w TUIR WARTA, ja dałem sie nabrać kupując tablet, który uległ uszkodzeniu mechanicznemu. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź z automatu odrzucającą podstawę wymiany sprzętu i wypłatę odszkodowania. Reklamowałem tablet a nie uznanie dostałem na zgłoszenie Nikona którego nigdy nie reklamowałem. ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKUPY W MEDIA MARKT I TE ICH ŚMIESZNE UBEZPIECZENIA!!!!
niezadwolona / 178.235.242.* / 2013-10-26 18:01
w sklepach zapewniają, że jeśli wykupisz ich ubezpieczenie w razie usterki bez mrugnięcia okiem wymienią Ci sprzęt na nowy! Jak widać to bajki - jak reszta sćiem które opowiadają.
realista / 85.11.92.* / 2013-10-25 09:12
zgadza się, zawsze trzeba czytać to co się podpisuje/kupuje. gwarancją objęte są sprzęty a nie osprzęt eksploatacyjny który podlega normalnej eksploatacji i musi zostać wymieniony na nowy przez użytkownika, tak samo jak tusze do drukarek. Czy kiedykolwiek paniusi serwis gwarancyjny np drukarek HP wymienił tusze na gwarancji bo się skończyły? brak słów polaczku
Wielki AntyApple / 64.134.123.* / 2014-04-15 15:53
problem jest taki, że bateria w iPadzie jest niewymienialna z założenia -więc musi móc działać co najmniej przez czas gwarancji (1 rok apple drugi rok z ustawy konsumenckiej). Apple to złom -też mi padła po 13 miesiącach bateria i się bujam z Media Markt z pismami o reklamacji!
danio TORUŃ / 89.229.47.* / 2013-05-03 14:38
50x0% = wielka ściema. Przy 50 ratach produkt o wartości 2tys MUSIMY doliczyć 600 zł ubezpieczenia. Myślałem że ubezp. jest dobrowolne. Jednak w Toruniu w MM okazało się inaczej. Wole kupić za gotówkę gdzie indziej.
gosc323 / 83.25.244.* / 2013-06-30 20:16
jak ktoś głupi to dopłaca, po prostu trzeba czytać co się podpisuje
rozczarowany / 31.175.146.* / 2013-04-18 23:21
No mocno trzeba uważać na te całe ich dodatkowe gwarancje i usługi! To po prostu dodatkowy zarobek dla firemki i tyle. Natomiast pracownik który to zachwalał, jest zapewne tylko marionetką w mackach swego pracodawcy i ma rozkaz tak robić i tyle! Pozdrawiam.
piotrek770909 / 178.235.166.* / 2013-03-23 20:24
witam przyznaje rację to zwykli oszuści we wtorek kupiłem u nich w słupsku tableta w promocji nastepnego dnia poszedłem z ciekawości zobaczyc dalsze oferty i co?zobaczyłem że cena tableta niecała dobę spadła o 50złotych więc pytam w promocji -droższe niż normalnie?od tego czasu wszystkich uprzedzam przed ta siecią sklepów banda oszustów nic więcej wolę stare nawyki do media-expert tam nierobia ludzi w balona pozdrawiam
Hanibal12 / 2013-02-19 15:45
Jak dla mnei to taki sam moloch jak każdy inny super market... naciąganie klientów to u nich normalka... no ale reklama robi swoje i ludzie ciągną do ich sklepów!!
Agnieszka04 / 83.21.152.* / 2013-01-31 21:11
MM to porażka. Zapłać i spadaj ! na razie jeden przykład: zakupiłam pralkę i nawet nie było w niej nóżek (typowa UKRYTA WADA)! stylu na dole wbudowane i nie za uwarzysz ! Odpowiedzieli dlaczego ja w ogóle odebrałam towar!?
a ja na to ze wadę nie widać dopiero przy ustawieniu pralki ! Chciałam zareklamować w Szczecinie to dali mi rolki a tam wszystkie połamane plastiki bo było transportowane bez zabezpieczenia nawet bez rolek tylko na samym plastyku ! pralka po spodem cała uszkodzona ! reklamacje bez skutku ! tylko z człowieka idiotę robią ! drugi przekład to słuchawki cztery razy reklamowane i dwa razy komórkę ! już ma dosyć MM !
gosc323 / 83.25.244.* / 2013-06-30 20:19
haha najpierw naucz się pisać a dopiero komentuj :)
freda940 / 95.160.103.* / 2012-10-19 13:59
Niedawno odbierałam zamówiony sprzęt przez internet i mówię kasjerce, że teraz mają wygodnie z tymi zamówieniami przez internet tylko pracy pewnie więcej, a ona na to: a nie, bi to infolinia się użera z klientami nie my, my tylko wydajemy towar. Kompletny brak szacunku do klienta mówić z jego obecności, że sklepy się z nimi nie muszą " użerać". Temu marketowi już podziękuję na przyszłość
freda941 / 31.175.146.* / 2013-04-18 23:40
Nie chciała bym być nie przyjemna i nie powinnam pewnie tego w ogóle komentować ale... Usiądź sama na kasie na 12h, pracuj jak maszyna i bądź niezwykle miła dla każdego za "psi ch..." Nie powinno się mieć pretensji do pracowników, tylko do firmy! Jak się z tym nie zgadzasz to wielce prawdopodobne, że masz problem sama z sobą lub po prostu nie wiesz o co w tych molochach chodzi! Więcej pokory lub pretensje do właścicieli firm, dyrektorów, etc..
Beniek / 46.112.57.* / 2014-05-06 00:27
A ja tam kupuję często i nie miałem nigdy problemów z tą firmą. Fachowi doradcy, kompetentni, chętnie służą pomocą. Ludzie skąd się urwaliście idżcie do RTV lub innego takiego a zobaczycie co to porażka i brak doświadczenia.
WWW.VEGE.BO.PL / 85.202.48.* / 2012-04-08 19:58
kiedyś przedmioty produkowano na 20-30 i więcej lat nie psuły się jak dziś po 3 miesiącach są "niemodne",popsutych nie opłaca się naprawiać=projektuje się je by po gwarancji psuły się, stały się „niemodne” i by ludzie w kółko kupowali nowe

"sukces" w biznesie polegał na oszustwie a w polityce na kłamstwie! stąd kryzys! Niewolnicy=kasę gadżety mogą ci ukraść liczy się kim jesteś nie co masz+brak czasu i zdrowia by tym się nacieszyć stres strach ryzyko kradzieży napadu porwania

potęga reklamy:) jedzcie śmieci i odpadki=miliardy much nie mogą się mylić! reklama to oszustwo fałszywa informacja powinna być zakazana ukrywa wady kłamie o nieistniejących zaletach
WWW.ZIELONI.BO.PL / 85.202.48.* / 2012-04-08 19:54
kiedyś przedmioty produkowano na 20-30 i więcej lat nie psuły się jak dziś po 3 miesiącach są "niemodne",popsutych nie opłaca się naprawiać=projektuje się je by po gwarancji psuły się, stały się „niemodne” i by ludzie w kółko kupowali nowe

"sukces" w biznesie polegał na oszustwie a w polityce na kłamstwie! stąd kryzys! Niewolnicy=kasę gadżety mogą ci ukraść liczy się kim jesteś nie co masz+brak czasu i zdrowia by tym się nacieszyć stres strach ryzyko kradzieży napadu porwania

potęga reklamy:) jedzcie śmieci i odpadki=miliardy much nie mogą się mylić! reklama to oszustwo fałszywa informacja powinna być zakazana ukrywa wady kłamie o nieistniejących zaletach

ściągnij (za darmo) film o tym jak tv media reklama i rynek zrobiły ludziom wodę z mózgu uzależniając ich od zakupów http://www.brandnewworld.pl

http://www.youtube.com/watch?v=HQOR55lOtDY&NR=1 zeitgeist addendum cz 6 film odkrywajacy prawde o mediach religii wladzy rynku manipulacjach niewolnictwie i wyzwoleniu człowieka, szczególnie minuty 8:;22, 4:00, 5:57, 6:50, 7:17
PO / 83.14.11.* / 2012-03-11 01:38
Kilka lat temu sprzedawca zapewniał mnie że telewizor LCD Samsung z serii 7 na pewno odbiera dvb-t w mpg4. Wtedy nie było tego jak sprawdzić nie było jeszcze transmisji w tym systemie,instrukcja była tak napisana że też nic z niej nie wynikało{??} po czasie kiedy rozpoczęto nadawanie w tym systemie okazało się że w telewizorze jest tylko głos i komunikat "nie obsługuje hdtv".
50-tka / 81.15.193.* / 2012-02-27 09:35
W tych sklepach informacja o produktach i ich sposobie użycia jest żadna, a zasada sprawdzania działania sprzętu dopiero po zakupie , za kasami to skandal! Tylko idiota byłby zadowolony z takiego zakupu. Po wyjściu okazuje się że człowiek kupił gówno o całkiem innym zastosowaniu niż to o które mu chodziło (np.za mała moc miksera), a po paru użyciach to się psuje i jest nie do naprawienia. Jak kupowałam w byłym NRD sprzedawcy demonstrowali zastosowanie całego asortymentu z żądanej kategorii każdemu klientowi godzinami, bo inaczej Niemiec by nie kupił.

Najnowsze wpisy