Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Miesiąc na zwolnieniu i 100 procent pensji. Zobacz, o co walczą mundurowi

Miesiąc na zwolnieniu i 100 procent pensji. Zobacz, o co walczą mundurowi

Wyświetlaj:
Anuska355 / 93.105.41.* / 2013-05-29 11:46
Z przerażeniem czytam ten tekst, nagrody powiadacie, inni też pracują po weekendach, zwolnienia i do tego dalsze profity??? Skoro jest tak fajnie i pełno przywilejów w mundurze to proponuję zaciągnąć do naszych uprzywilejowanych szeregów. Nie wiem kto udziela wam informacji i gdzie posiadacie źródła, ale to nie jest na pewno przeciętny funkcjonariusz, bo ta pensja brutto to na pewno nie nasza.Jestem kobietą służąco w mundurze, pracuję od 7 lat w policji , wiedziałam , gdzie wstępuje i nie narzekam , ale jak czytam tekst na temat , że inni też pracują po nadgodzinach i to w trudnych warunkach , to mnie to śmieszy: 8 godzin pracy to minimum, 14-16 godzin na standardzie,zarówno w prewencji jak i w dochodzeniach, że nie można zapomnieć o pracy domowej w domu:-). Zdarzenia nadzwyczajne, typu, zabójstwo, porwanie, napad.....to dodatkowy czas pracy, a , że ludzi brakuję to i w ciągu 24h zdarza się przespać 2-3 godziny za biurkiem, czy na ławce dla zatrzymanych. Jakie mieszkania służbowe???Funkcjonariusze , którzy mają rodziny 150-200km od jednostki w której służą , muszą dojeżdżać, a dopłaty za dojazd to są wówczas, ale jeśli dojazd nie przekracza 2 godzin w obie strony, co niestety w wielu przypadkach jest niemożliwe- pozostaję wynająć stancję, co też nie mało kosztuję i liczyć, że może łaskawie przełożony za 1-0 raportem nie odmówi przeniesienia na bliższą jednostkę. Mundurówka jako przywilej???? skoro to taki atut, to chętnie oddam, w zamian proszę o pełen sort mundurowy , a w przypadku formacji nieumundurowanych o pełną odzież do pełnienia służby zarówno w jednostce jak i w terenie, bo mundurówka rzadko starczy na zakupienie odpowiedniej odzieży chociażby na służbę w patrolu pieszym przy minus 20stopniach, a niestety najczęstsze