Forum Forum finansoweKredyty

Millenium leasing - proszę o opinię

Millenium leasing - proszę o opinię

alienscum / 2008-11-18 11:09
Zastanawiam się nad ofertą millenium leasing.
Do tej pory korzystałem kilkukrotnie z efl i było OK, ale teraz mam
od millenium leasing dużo lepszą ofertę. Nie mam jednak doświadczenia z tą firmą.

Leasing będzie dotyczył środków transportu (auta dostawcze) na 24 mc.

Proszę o wasze opinie nt. przedmiotowej firmy.
Wyświetlaj:
szachu / 79.186.105.* / 2009-03-18 11:55
Witam
Nasza firma ma złe doświadczenia z tym finansującym. Pomimo iż mamy tam 10 aut i chcemy jedną z umow renegocjowac Bank wymyśla wiele powodów przez ktore jes to nie możliwe. Na decyzje w sprawie wniosku czekamy już dwa miesiące. Brak kompetencji pracownikow. NIE POLECAM
oszukana Sylwia / 83.23.251.* / 2010-12-15 19:33
Witam
Jestem rozczarowana Millenium leasing wzięłam sam.MazdęCX7 2009r.przy wpłacie 45%
bank zaproponował ubezpieczenie w kwocie 4222 zł a Mazda 3900 zł wtedy bank 3700 zł
w pakiecie ,po roku ubezpieczenie wzrosło do kwoty 7531 zł a w Mazdzie zapłaciła bym
2200 zł bo Mazda proponuje pakiet na czas trwania leasingu 3 lata a bank tylko na rok,
nie informując klienta. Nigdy więcej !!!
methaman / 82.177.154.* / 2011-01-28 14:28
Millenium Leasing nie gra czysto - czyli mądry polak przed szkodą : )))

Witam wszystkich forumowiczów. Postanowiłem podzielić się z Wami moim doświadczeniem z firmą Millenium Leasing, poto żeby zwrócić waszą uwagę na pewne nieczyste zagrania ze strony tej firmy i być może ustrzec Was przed podjęciem pochopnej decyzji, której skutki odłożone są w czasie. Jesteśmy młodą firmą która po raz pierwszy ma do czynienia z czymś takim jak leasing, więc pewnie dla większości z Was wyda się to wszystko oczywistością, ale do rzeczy.