MILLENNIUM

Money.pl / 2007-11-09 08:48
Komentarze do spółki: MILLENNIUM.
Wyświetlaj:
anna111222 / 82.160.205.* / 2013-01-05 18:42
Z własnego doświadczenia oceniam, że Bank Millenium jest bardzo nieprzyjaznym klientowi bankiem; pracownicy bardzo słabo przeszkoleni; system komputerowy użytkowany przez nich jest zwyczajnie niefunkcjonalny z punktu widzenia klienta. Miałam wraz mężem kredyt hipoteczny w tym banku, który spłaciliśmy na długo przed terminem, nigdy nie zalegaliśmy z żadną ratą itp., comiesięczne wpływy na nasze konto są rzędu 10 000 zł miesięcznie. Piszę to nie po to, żeby się przechwalać, ale żeby uzasadnić, że bylibyśmy od ponad 5 lat wręcz wymarzonymi klientami dla każdego banku, czyli że należałoby się spodziewać, że porządny tzn. dbający o własne interesy bank o takich klientów powinien dbać, aby mu nie przeszli do konkurencji. Tymczasem...
Problem pierwszy: nie można spłacić kredytu w całości za pośrednictwem internetu: oboje z mężem fizycznie i w tym samym czasie musieliśmy się pofatygować do placówki, w której umowę kredytową niegdyś podpisaliśmy po to, żeby się podpisać pod oświadczeniem woli, że rzeczywiście oboje życzymy sobie ten kredyt spłacić do końca. Ich "system" musi mieć obie osoby fizycznie w jednym miejscu i w jednym czasie, nie może jeden kredytobiorca złożyć dyspozycji rano a drugi np. 4 godziny później, czyli w naszym wypadku konieczność wzięcia jednego dnia urlopu.
Problem drugi: dokumenty potwierdzające spłatę kredytu pozwalające na wykreślenie hipoteki oraz rozwiązanie cesji ubezpieczenia nieruchomości obciążonej hipotecznie obiecano przygotować za 14 dni i miały być do odbioru w dowolnej placówce. Zatem przychodzę do najbliższej mi placówki i to po trzech tygodniach a nie po dwóch i dowiaduję się, że żeby załatwić sprawę cesji, to mąż musi być ze mną, bo znowu trzeba się im gdzieś razem podpisywać. Dlaczego nie wzięto od nas obojga potrzebnego oświadczenia te 3 tygodnie wcześniej, gdy przecież byliśmy razem? Pani w placówce przyznaje, że to było niedopatrzenie pracownika, ale sprawa nie do przeskoczenia i musimy jeszcze raz pofatygować się osobiści oboje. Więc żeby nie musieć brać kolejnego dnia urlopu idziemy z mężem w sobotę do jedynej czynnej w sobotę placówki tego banku w Krakowie.
I znów problem trzeci: pracownicy „nie mogą nam pomóc", bo całość dokumentacji związanej z zakończeniem naszego kredytu centrala przesłała na konto naszej macierzystej placówki, która w soboty jest oczywiście nieczynna i do której to skrzynki pracownicy czynnej placówki w żaden sposób dostać się nie mogą.
Czyli trzecie nasze podejście do zamknięcia kredytu znów nie powiodło się. Ciąg dalszy nastąpi za tydzień...
Ktoś powie: to przecież drobiazgi, bo nie takie problemy z bankami ludzie mają... Też prawda, ale my już decyzję podjęliśmy: poa zamknięciu sprawy kredytu wypowiadamy wszelkie inne umowy wiążące nas z Bankiem Millennium, łącznie z umową o ROR, bo nie ma sensu kopać się z koniem, konia należy zmienić na lepszego.
klient560 / 178.73.22.* / 2013-01-03 13:06
Blokują konta na których znajdują się spore kwoty z powodu tego, ze pełnomocnik korzysta z tego konta. IDIOTYZM
klient560 / 178.73.22.* / 2013-01-03 11:54
Nie kompetentni pracownicy w dziale infolinii!!!
Nie dość, ze długo się czeka i co chwile przełączają do kolejnego konsultanta, który zadaje te same pytania to pracownicy są bardzo niemili, dodatkowo posiadają kiepski język angielski-niezrozumiały.
abonent :-) / 213.238.93.* / 2012-12-30 16:34
Witam.

W Banku Millenium jest promocja "30% taniej na abonament w Orange", zapewne nie każdy skorzysta, więc czy ktoś byłby łaskawy podzielić się kodem? Jest dostępny po zalogowaniu się na konto Millenium.
Wojciech Drusewicz / 81.190.156.* / 2012-12-27 14:27
Są gówno warci!!! Przyjęli kase mojej żony na moje konto, a żona nie ma nawet upoważnienia do tego konta, więc jakim prawem. Nie odesłali pieniedzy do nadawcy przelewu. Buraki zero weryfikacji!!!!!
qwa754 / 83.15.100.* / 2013-04-16 21:22
Dla banków najważniejszy jest nr konta, nie ważne kto jest odbiorcą ani nadawcą, ale tak jest we wszystkich bankach od zawsze
stefan1982 / 77.114.26.* / 2012-12-21 16:55
A czy ktoś wie czy oddziały banku będą czynne w tą wigilię tj w poniedziałek 24.12.2012? Chodzi mi o oddziały w średnich miastach gdzie jest tylko jedna góra dwie placówki banku.
lolus / 79.184.236.* / 2012-12-21 11:14
CO SIE DZIEJE????
Nie działa dostęp internetowy ,karty???
indonezja / 118.97.165.* / 2012-12-12 10:46
Najgorszy bank nic nie mozna zalatwic przez telefon niema mnie w polsce a zablokowalem sobie mile kod i nie moge odblokowac go przez telefon tylko osobiscie w baku to jest chore bo jestem zagranica bez kasy a bank sie wypiol na mnie naprawde nie polecam
ANDREASON / 79.163.147.* / 2012-12-04 10:08
PO DWÓCH DNIACH PO WPŁACIE GOTÓWKI ZABLOKOWANO MI 1000 ZŁ TWIERDZĄC,ŻE KASIERKA POMYLIŁA SIE O TE SUME.PO 30 DNIACH Z KONTA ZNIKA 1000 ZŁ.OBECNIE SPRAWA TOCZY SIE WSĄDZIE ARBITRAŻOWYM I SKIEROWANA JEST SPRAWA NA POLICJE.
Mariusz xyz / 83.20.61.* / 2012-11-28 20:47
Spłaciłem kredyt w całości i regularnie. Po kilku miesiącach wszedłem na swoje konto internetowe w tym banku i okazało się, ze mam tam spore zaległości ponieważ zaczęli obciążać mnie kwotą w wysokości 15pln miesięcznie za prowadzenie rachunku. Jestem zdruzgotany ponieważ muszę spłacić zaległość z 10 miesięcy zanim zamknę konto u złodziei. PRZESTRZEGAM PRZED BANKIEM MILLENIUM !!!!!!!!!!!
Marek Kulinski / 84.10.95.* / 2012-11-13 14:28
UWAGA: Bank Millenium nie honoruje zadnych pelnomocnictw wydanych lub zawartych notarialnie. Trzeba czekac dniami na opinie prawnikow, bo nawet dyrektor placowki (Gdansk Przymorze, ul Kolobrzeska) nie moze podjac decyzji czy pelnomocnictwo mozna honorowac czy nie. Niewydolnosc systemu totalna. Rzadzi jeden na gorze a reszta to ludzie do przekladania papierkow. Tylko sie reklamuja, ze sa tacy dobrzy a polskie prawo maja gdzies.
columbus503 / 46.112.196.* / 2012-11-05 11:11
czy jest to mozliwe aby bank pobieral prowizje za przelew w kwocie 30pln od zajecia na rzecz zus
r210 / 89.230.142.* / 2012-12-26 20:03
tyle jest w cenniku.
Wijtek / 79.187.36.* / 2012-10-22 13:05
Nigdy więcej kontaktów z Millenim. Jest to bank , który chowa się za infoliniami i jeżeli nie pójdziesz do oddziału to nic nie załatwisz. szczególnie przestrzegam przed kartą MACRO !!! zarządzaną przez Millenium. Pobierają opłatę za to , że się kupuje coś w sklepie (Macro). Rozstanie z nimi to gehenna. Pracownicy są nawet uprzejmi , ale procedury zabijają najbardziej cierpliwych i wyrozumiałych.
Mariusz xyz / 83.20.61.* / 2012-11-28 20:47
Spłaciłem kredyt w całości i regularnie. Po kilku miesiącach wszedłem na swoje konto internetowe w tym banku i okazało się, ze mam tam spore zaległości ponieważ zaczęli obciążać mnie kwotą w wysokości 15pln miesięcznie za prowadzenie rachunku. Jestem zdruzgotany ponieważ muszę spłacić zaległość z 10 miesięcy zanim zamknę konto u złodziei. PRZESTRZEGAM PRZED BANKIEM MILLENIUM !!!!!!!!!!!
Don248 / 85.158.138.* / 2012-09-05 08:45
Nie polecam!!!
Próbowałem wybrać kartą 1000PLN Z konta potrącono mi je bez zwłoki a bankomat pieniędzy nier wydał. Teraz czekam już 3 miesiące i nadal nie mam pieniędzy. Na infoliniach kretyni czytają tylko regółki z umowy, a nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego tak sie stało i podać daty kiedy zwrócą mi środki.
To nie bank tylko złodziejstwo i lichwa!
Mag403 / 37.31.2.* / 2012-07-23 11:51
Nie polecam, zeby wyplacic w kasie 500 euro, trzeba czekac 2 dni! Maja po prostu puste sejfy! Oszczedzaja na ochronie kosztem klienta! Niby masz gotowke w banku, a jak nagle potrzebujesz, to sie okazuje ze jednak nie masz!
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy