kri
/ 95.49.174.* / 2011-04-06 21:45
Przygotujemy przelot, który jest istotny dla tych, którzy dobrze znają zawód pilota, a dla których niektóre elementy ostatniego fragmentu lotu polskiego samolotu
Proszę zwrócić uwagę na to, że ciśnieniowy pomiar wysokości na ścieżce i kursie był dobry, (a nie zawyżony jak przyjęliście błędnie w swoim raporcie), można to zweryfikować porównując z ustawionym na 100m sygnalizatorem radiowym i uwzględniając poprawkę na obniżenie poziomu gruntu w momencie alarmu w stosunku do poziomu lotniska.
Proszę zwrócić uwagę na istotny szczegół będący kluczem , a mianowicie że pomiar ciśnieniowy na pulpicie dowódcy - pilota był ustawiony na zakres 1atn.?
Szczególnie dokładnie prześledzić lot od poziomu 300 (40:19,6) moment zejścia ze ścieżki w dół przy włączonym autopilocie na wariometrze i porównać z zapisami ATM obserwując zwłaszcza momenty zaniku ciągu i zmian ciśnieniowych i zasymulować odcinając chwilowo dopływ powietrza (tlenu) i siłę nośną wprowadzoną przez wariometr
Przeanalizować zeznania świadków, wszystkie nienormalne zjawiska i obserwacje z wieży podane w ND
Zapoznać się z działaniem różnych dziwnych i możliwych oddziaływań zewnętrznych a zwłaszcza pocisków paliwowych i śladów satelitarnych zarejestrowanych w ostatniej fazie lotu.
Przed przelotem zasymulujcie go najpierw w komputerze, aby nie narażać się niepotrzebnie.
Dżentelmen