Forum Polityka, aktualnościKraj

Mobilking: Reklama głupich kobiet dla głupich mężczyzn

Mobilking: Reklama głupich kobiet dla głupich mężczyzn

Wyświetlaj:
Amanda / 83.26.170.* / 2008-03-06 10:48
Z tego co wiem, to w naszym kraju można wyrażać swoje opinie. To, że reklama się nie podoba różni się od tego, że ktoś się złości. Rany, ludzie, dlaczego tak jest na forach, że jak ktoś ma swoją opinię, to należy go odrazu wyśmiać. Uwierz Patrycjo, że nie jestem jak to nazwałaś babochłopem, nie mam kompleksów ani kłopotów z facetami. NIE PODOBA MI SIĘ TA REKLAMA :-)))) Niestety, Polakom trudno jest konstruktywnie podyskutować, bo jak ktoś ma inne od ciebie zdanie to niestety, szkoda czasu na wysilanie się na przemawiające argumenty, jedynie obrażanie drugiej strony jest tą bardziej lubianą formą. Typowo polskie. Dlatego, ja bardzo cenię sobie Skandynawów za logiczne myślenie i umiejętność dyskutowania, otwarte poglądy i szerokie horyzonty. Znam ich całkiem sporo i cenię. Ciekawa jestem ilu Ty znasz skandynawów żeby tak ich oceniać. Wolność wyboru, to im przyświeca. Uważają, że jeżeli wiesz jak postępować, czujesz to, wierzysz w coś, to nie trzeba zakazów abyś przy tym trwał i nie zmieniał prawa. Jakoś Polacy przyzwyczaili się, że ktoś im musi zabraniać i ustalać reguły. Jakoś sama wewnętrzna wiara i dobre wychowanie nie wystarczają :-)
WMWM1939 / 88.156.70.* / 2008-03-06 19:54
Lepiej przeczytaj te bzdury jeszcze raz, zanim dodasz kolejną...
stereotypy:
Polak = niekonstruktywny, obraża wszystkich,
nie-Polak = w skrócie wręcz Bóg, do rany przyłóż.
Sama jesteś Polką.
Amanda / 83.26.170.* / 2008-03-06 20:06
Tak, jestem Polką. Polką, która wiele podróżuje, poznaje inne narodowości, robi interesy z wieloma osobami z innych krajów. Uwierz, że nasza mentalność jest czasami b. zaściankowa. Niestety. I powtórzę to jeszcze raz - b. często nie ma konstruktywnej rozmowy bez wzajemnego obrażania się. A szkoda.. można się od siebie wiele nauczyć :-)
WMWM1939 / 88.156.70.* / 2008-03-06 20:14
W Polsce Cię poznali i tylko osoby, których Ty nazywasz "każdy Polak" są w Twoim otoczeniu, normalni uciekli dawno, stąd Twoje przekonania o Polakach....ja znam wielu wartościowych...
Amanda / 83.26.170.* / 2008-03-06 20:30
Ależ oczywiście, że ja znam wielu wartościowych Polaków. Przeglądnij różne fora. Jak bardzo brakuje rzeczowych dyskusji. Jest wzajemne się obrażanie, szykanowanie słowne tych, którzy mają odmienne decyzje. Nie widzisz tego? Nie przeszkadza Ci to? Albo wszyscy jesteśmy tacy sami i mamy takie same opinie, albo odrzucamy każdego kto ma inne zdanie. To chyba nie o to chodzi, prawda?
1zaq2 / 193.41.231.* / 2008-03-06 11:14
Jesli sie komus ta reklama nie podoba to nie musi jej przeciez ogladać.
Amanda / 83.26.170.* / 2008-03-06 15:00
Niestety, to nie takie łatwe, kiedy jest się bombardowanym reklamami w trakcie oglądania czegoś, co interesuje. Poza tym to jest dyskusja na temat tej reklamy, więc chyba WOLNO dodać swoją opinię. Zapraszam do przeczytania artykułu:
http://www.marketing-news.pl/article.php?art=1396&f=238h
Frank N. Stein / 85.128.68.* / 2008-03-06 08:55
Ale żałość. widzę, że wszyscy nabrali się na najprostszą sztuczkę socjotechniczną. Ja przyznam szczerze nawet tego nie widziałem i nie mam zamiaru. Ogólnie i tak reklam nie oglądam bo robią goooowno z mógu. Przypomina mi się film ksiądz i to, że księża tak nawoływali do nieoglądania tego filmu, że oczywiście go wszyscy obejrzeli. A zdenerwować się mogli tradycyjnie ludzie z kompleksami, inni na to leją, albo nawet i nie bo to i tak zbyt duże poświęcenie uwagi.
_Patrycja_ / 2008-03-06 01:04
Reklama jest świetna! Nie obraziłam się, za to uśmiałam jak dawno przy reklamie nie miałam okazji... razem z moim mężczyzną. Kobiety nie sprawdzają się w typowo męskich rolach, i nigdy nie będą tak, jak robili by to prawdziwi(nie zniewieściali) faceci. Gratulacje dla pomysłodawcy i dla kupującego ten pomysł. Panie, które wniosły skargi to ultrafeministki (czytaj: babochłopy), posiadajęce zupełnie nie reprezentatywne dla prawdziwych kobiet poglądy. Jeszcze trochę i będą u nas kraje skandynawskie lub Holandia, gdzie pierwszeństwo ma wszelkie najobrzydliwsze wypaczenie...
/ 91.193.199.* / 2008-03-08 23:31
TU NIE CHODZI TYLKO O REKLAMę TV, WEJDź NA STRONę MOBILKING O OBEJRZYJ SAMA I ZASTANóW SIę CZY CHCIAłABYś ABY TWóJ MężCZYZNA MIAł TAPETY, GRY, ANIMACJE POCHODZąCE Z TEJ STRONY...
Marta83 / 194.246.107.* / 2008-03-06 13:58
Pierwszy raz widzilałam tą reklamę jakies 2 moze 3 tygodnie temu. Od razu pojawił mi się przed oczami obraz komentarzy dziennikarskich, głosu społecznego i ogólnego chaosu i hałasu nie koniecznie opiniotwórczego i powiedziałam sama do siebie: "ta reklama narobi fermentu! :) ". Pod wzgędem marketingowym jest po prostu genialna!!! Zwraca uwagę wszystkich. I nie ważne jakie komentarze i wrażenia wywołuje. Zauważcie, że po 2 tygodniach wszyscy o niej mówią - i o to chodziło, żeby zwrócić uwagę wszystkich :) Kontrowersja zawsze pociąga za sobą komentarze i zmusza do tego, aby w naszych mózgach podmiot lub przedmiot ją wywołujący utkwił głęboko, a przecież o to w reklamie chodzi - żeby konsument miał w głowie produkt. No i w tym przypadku twórcy tej reklamy odnieśli genialny sukces - GRATULACJE!!! :) Moje zdanie na jej temat? - Ta reklama jest świetna, z tzw. "jajem" i poczuciem chumoru. I myslę, że mądre kobiety, które mają dystans do świata i samych siebie odbierają ją z uśmiechem, a nie się foszą na "wstrętnych" mężczyzn :) Dziewczyny! trochę rozsądku, mniej kompleksów i szczypty przebiegłości :) Nawet z tej reklamy możemy się nauczyć czegoś o sobie i o mężczyznach :)))
Stella_6 / 83.11.82.* / 2008-03-06 17:02
Częściowo się z Tobą zgadzam, a częściowo nie. Po pierwsze uważam, że reklama jest dobrze zrobiona, ale czy genialna?... rozumiem, że jest to Twój wyraz emocji. Ja bym jej tak nie określiła. Po drugie nie uważam, że cel uświęca środki, i dlatego są granice "chwytliwych" tematów. Po trzecie - tzw. "obrażanie się" lub nie na coś, jest tylko i wyłącznie kwestią wrażliwości (nie zawsze im większa tym lepiej, bo popada się w przesadę), a nie mądrości. Po czwarte - udzielać rad jest dobrze wtedy, kiedy ktoś o nie prosi. Po piąte - a co ta reklama w ogóle reklamuje, bo nie zauważyłam?
Robert35 / 62.21.108.* / 2008-03-22 18:02
ad5 właśnie, nareszcie trafne spostrzeżenie - ta reklama niczego nie reklamuje ona jest w celu wywołania takich właśnie dyskusji na różnych forach ;)
Amanda / 83.26.170.* / 2008-03-06 20:33
Brawo! Ciekawe ile osób nie zapamiętało co ta reklama promuje. A o to chodzi zleceniodawcy - aby pamiętać produkt bez względu na to jaka jest reklama. Nie wystarczy tylko pamiętać reklamę. To mniej istotne. Pozdrawiam
tj / 79.72.193.* / 2008-03-06 00:38
Ci co się na tym przynajmniej trochę znają wiedzą że pomysłodawca reklamy wygrał na wszystkich frontach, ludzie o tym mówią i tylko to się liczy, "publicity is good, whether it's good or bad"...
Amanda / 83.4.54.* / 2008-03-05 23:33
Nie podoba mi się ta reklama. Po co grają w niej bardzo seksowne, skąpo ubrane kobiety? A dlaczego nie są ubrane w kapcie, grzeczne sweterki i fartuszki kuchenne, tak jak w większości reklam. Czy to oznacza, że kobiety mogą jedynie zachwycać się tysięczny raz cudownymi właściwościami proszku??? Brawo dla pomysłodawcy. Napewno wiedział jakie emocje wywoła taka reklama. W tej chwili sami reklamujemy tą telefonię poprzez ciągłe dyskusje na ten temat. Reklama mi się nie podoba. Nie lubię przypisywania historycznie poprawnych ról obu płciom. Dlaczego facet w reklami ciasta, piecze piękny, wyrośnięty placek? Powinien mu wyjść mega zakalec. Aha, i jak dla mnie, to w trakcie pieczenia mógłby być w samych spodenkach, takich opiętych, żeby można było nacieszyć się widokiem kształtnych pośladków. No i oczywiście facet musi być muskularny! Opalone ciało, zadbane dłonie. Bo tylko tacy faceci są godni podziwu! I co wy na to Panowie? Wszyscy, którym brakuje tego i owego? Nie wybrani zostalibyście do takiej reklamy, bo... nie spełniacie warunków naszych, kobiecych potrzeb :-) Równouprawnienie :-) My też wolimy oglądać jędrne, muskularne ciała a nie wasze piwne mięśnie, ew. mięśnie w zaniku. Pozdrawiam
WMWM1939 / 88.156.70.* / 2008-03-06 19:57
Z tego co piszesz, lubisz metroseksualnych kolesi...niestety muszę Cię zmartwić, bo świat nigdy tak nie będzie wyglądał...
Amanda / 83.26.170.* / 2008-03-06 15:08
Ludzie!!!! Czy wam rozum odebrało całkiem??? Dlaczego się nawzajem obrażacie tylko z powodu odmiennych opinii.... A co?? Jak ktoś na zmywaku w Anglii to gorszy? A jak wyjechał do Holandii to też gorszy??? A co? Zazdrość bierze, że na zmywaku zarobi więcej niż marny urzędnik w kraju?? Może czas najwyższy nauczyć się trochę szacunku dla opinii innych osób. Czytam i nie wierzę. Katastrofa. Zero konstruktywnej rozmowy.
Maciej_driver - skąd wiesz, że "kobieta" ma gówno na koncie? Taki jesteś cwaniaczek, bo pozostajesz tutaj anonimowy? Podniosłeś sobie ego poprzez takie docinki? Żal bierze.
Nie Amando z Holandii, nie uważam wygolonych, muskularnych, opalonych facetów za seksi. To sarkazm, szkoda, że nie zrozumiałaś. A marketingowcy wiedzą na czym zawieszają wzrok faceci - ładne nogi, niezła pupa, piwo itp itd. Tak, to uproszczona opinia, generalizująca zachowania mężczyzn. Niestety, nie zauważyłam tutaj ani jednej logicznej wypowiedzi faceta, bez obrażania innych, na temat tej reklamy. Szkoda..
Amanda z Holandii / 83.24.197.* / 2008-03-06 08:15
I pewnie ma miec wygoloną klatę? To przeciez takie seksi. Nie zapominaj że ruwnouprawnienia nie ma. A jesli jest to proponuję równouprawnic również małpy człekokształtne.
WMWM1939 / 88.156.70.* / 2008-03-06 12:13
Amanda swoje poglądy zostaw dla otoczenia z Holandii, gdzie uciekłaś, bo nie radziłaś sobie w ojczyźnie....
kobieta / 212.76.37.* / 2008-03-06 01:53
Tak. tak! - masz rację, ta reklama to typowo seksitowski zabieg: Laski" piękne, bo inaczej żaden facet nie zwróciłby na tą reklamę uwagi! I ja się domagam tego samego do twórców reklam z udziałem panów: chcę popatrzeć na jędrne posladki, a nie na przeciętnej urody Marka Kondrata na przykład, bo guzik mnie obchodzi, jakim jest aktorem, kiedy oglądam reklamę banku. Wolę blondaska w reklamie mBanku, przynajmnije ma szelmowski usmiech. A co! My kobiety też sobie lubimy popatrzeć.
maciej_driver / 87.250.167.* / 2008-03-06 02:38

2008-03-06 01:53:20 | 212.76.37.* | kobieta
Tak. tak! - masz rację, ta reklama to typowo seksitowski
zabieg: Laski" piękne, bo inaczej żaden facet nie zwróciłby
na tą reklamę uwagi! I ja się domagam tego samego do twórców
reklam z udziałem panów: chcę popatrzeć na jędrne posladki, a
nie na przeciętnej urody Marka Kondrata na przykład, bo guzik
mnie obchodzi, jakim jest aktorem, kiedy oglądam reklamę
banku. Wolę blondaska w reklamie mBanku, przynajmnije ma
szelmowski usmiech. A co! My kobiety też sobie lubimy
popatrzeć.

cytat powyzej

a ponizej moja odpowiedz - wlasnie kolezanko to sie nazywa marketing taka jak ty ma za przeproszeniem gowno na koncie a nie pieniadze dlatego wlasciciele banku ktory reklamuje konrad licza na panie z innej grupy wiekowej a co za tym idzie zamaznosci zasobnosci finansowej niz ty ! a mbank wali na ilosc wiec dlatego podoba ci sie ich reklama, a dokladniej nie na il;osc lecz inwestuje w mlodych ludzi ktorzy w koncu na te konta mbanku zaczna odkladac jakies pieniadze !!!!1

CZYSTY MARKETING A TLUMANY KTORY NIE ROZUMIEJA TEGO NIECH JADA NA OGORKI DO NIEMIEC LUB NA ZMYWAK DO ANGLII

POZDRO
Eufi / 80.52.239.* / 2008-03-05 23:48
BRAWO!!!
Obiema rękami podpisuję się pod tym co koleżanka napisała! Pozdrawiam:))
Sihaja / 81.190.213.* / 2008-03-05 23:11
troszkę poczucia humoru i samokrytyki by nam się przydało... Jeśli ktoś tak żywiołowo reaguje na zwykłą reklamę to chyba ma jakieś kompleksy... Mnie ta reklama rozbawiła... A jestem kobietą! wow!
polaczek / 87.205.180.* / 2008-03-04 18:37
To jak nazwać te reklamy od nieudolnych mężczyzn w kuchni? Czy super zupek płaskich lub nie...
Tylko w Polsce można się tak obrażać.
Współczuję obrażalskim i zakompleksionym.
Robicie im najlepszą reklamę!
Pewnie tak autor założył sobie w budżecie...
P__S / 156.17.85.* / 2008-03-05 09:41
Niestety, nie tylko w Polsce. Te politycznie poprawne bzdury powstaja w swiecie uwazanym za bardziej cywilizowany od polskiego
xex / 193.24.198.* / 2008-03-04 16:08
Dawno nie widziałem spotu reklamowego z takim charakterem. Brawa dla autorów! Dużo się o tym mówi i o to chodzi - PRODUKT ZAISTNIAł (w niezłym stylu)!!!
Wigusia / 2008-03-04 16:30 / portfel / Inwestorka na 102 w różowej sukience
Takie osoby jak ty nie kupią tego samochodu.
zaloga dzi / 87.194.69.* / 2008-03-05 14:37
yyyy samochodu ? a gdzie jest powiedziane ze o samochod chodzi? aaa... fakt 'dla prawdziwych m...' teraz czarno na bialym widac co autor spotu mial na mysli hehehehe
Piorun King / 194.181.245.* / 2008-03-04 15:18
Reklama równie kretyńska jak ostatnie dokonania Heyah-a czy kampania Playa - po prostu kaszana na maksa!!!!
Jestem za! / 212.76.37.* / 2008-03-06 01:57
Dokonania Heyah i Pleya to jedne z najlepszych i najskuteczniejszych - widać, że laik napisał tekst powyżej. to nie kaszana tylko profesjonalnie zrobione spoty. Wolisz ogladać Pana od Calgonu czy durne i nudne ziarenka samku winiary?
WMWM1939 / 88.156.70.* / 2008-03-06 12:24
Pan od Calgonu to Jacek Zając i naprawia pralki od zawsze!!! Jeżeli leci ta reklama i jestem w obecności jakiegoś Jacka...o lepszy ubaw trudno....
Me / 83.26.170.* / 2008-03-06 20:40
To słabo, skoro taki ubaw jest najlepszy..... To, jak "Magda,pocałuj pana". Wszystko może się znudzić.
lciesiel / 2008-03-04 14:59 / Bywalec forum
Problem seksizmu nie istaniał do czasu, gdy odezwali się antyseksiści.
Co ciekawe juz na początku artykułu, antyseksiści wyróżniają prace fizyczne "typowo męskie".
A to oznacza, że sami antyseksiści, są seksistami.
A w ogóle co to jest za zwierzę "Komisja Etyki Reklamy", czy to coś jak Komisja Kontroli Gatunku z Seksmisji?
Obserwator! / 87.207.53.* / 2008-03-05 22:12
Cytat: "Problem seksizmu nie istniał do czasu, gdy odezwali sie antyseksiści"
Stosując tego rodzaju logikę, można powiedzieć, że nie ma problemu morderstwa do póki zwłokami nie zajmie się policja i prokurator.
rumi6 / 62.87.161.* / 2008-03-04 13:58
Uważam, że rekalam jest rewelacyjna, bo przyciąga uwagę, nie dlatego że są tam kobiety, ale całość i ta dynamiczna muzyka.Reklama ma szokować i wzbudza zainteresowanie w przeciwieństwie do konkurencji.
/ 83.27.50.* / 2008-03-07 18:44
Mi rowniez bardzo sie podoba i reklama i kobitki w niej grajce :) I jakos nie przeszkadz mi w tym moja wlasna plec.
ati / 212.87.229.* / 2008-03-04 13:12
myśle że to ich strategia marketingowa - zrobić wokół dużo szumu.A czy reklama jest obrazliwa? jest zabawna.ja nie czuje sie obrażona
Jacqb / 2008-03-04 11:14 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
beznadziejna reklama. sieć dla buraków z wielkim ego, którzy definują prawdziwego mężczyznę jako osiłka z dresikiem, wykrzyjkującego coś na stadionach.. lipa
głupia kobieta z mobilkingiem / 82.177.136.* / 2008-03-22 21:46
Wy sie wzajemnie obrażacie i dyskutujecie o reklamie a ja kupiłam starter i jestem bardzo zadowolona z tej sieci. A reklama jest beznadziejna ale spełniła swoje zadanie: przyciągnęła uwagę widzów. Pozdrawiam wszystkich uczestników tej dyskusju!
/ 83.13.138.* / 2008-03-04 07:46
Głupie reklamy zwracają uwagę i są zapamiętane , a pornografii to znacznie więcej widzą dzieci np. na plaży .
jajamyly / 83.5.192.* / 2008-03-04 00:59
a gdzie te pornograficzne treści|? oglądam, oglądam ich stronę, a tu nic. może zdjęli, a co było?
głupia baba z mobilkingiem / 82.177.136.* / 2008-03-22 21:50
Plakat w starterze jest rzeczywiście niepotrzebny i dosyć wulgarny, ale i to jest zamierzone bo przecież to ma być sieć dla mężczyzn.

Najnowsze wpisy