Brawo!Tak trzymać Proszę pamiętać że dopiero od 25 lat sami o sobie stanowimy i powinnyśmy być dumni z każdego nawet tego najmniejszego sukcesu
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
A jak długo,jedzie 200km/godz.? Ceny biletów,to jest istotne.Masę zapytań,ale nie dorośniecie,do dawnych kolei.Tory jak będą,byle jakie,to nic to nie da,te wasze zabiegi,bo dziadostwo,dalej będzie.
One są wstanie jechac nawet 250 km, tylko InterCity zamówiło wersje 160 km. Rozpoznajcie temat i później piszcie komentarze!!!!
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
jak chcemy modernizowac kraju i uzyskac wiecej kasy z unii to trzeba tez cos w zamian od tej unii wziasc. taki handel wymienny. porzuc na chwile swoje cztery kolka i jedz na dluzszej trasie pendolino albo wogole innymi np TLK? wygoda i przyjemnosc.
mylisz pojęcia. Nie "robią" tylko WZIĘLI DOTACJĘ. Chwilowo pędzą 105 km na godzinę ale dwa, to jak pisze ten dureń dziennikarz, będzie ponad 200. Tylko muszą jechać w przeciwnych kierunkach
Pracuje przy produkcji tego pociagu i jego mozliwosci co do predkosci docelowo sa duzo wyzsze tylko po co to zwiekrza koszty a I tak szybciej nie moze jechac ze wzgledu stanu technicznego torowiska a to juz nie dotyczy producenta pociagow tylko samego pkp a pesa sprzedaje rowniez pociagi do wloch niemiec kontrakty sa warte miliony
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Pendolino ma chyba homologację na 160 km/h???? A cena z kosmosu. Ps. Nasza wersja w większości ma klasyczne podwozie a nie wychylane więc nie wiem dlaczego aż tak dużo zapłaciliśmy zamiast zapłacić mniej a dać pracę ludziom w Polsce.
Z jednej strony jest ustawa o zamówieniach publicznych ale z drugiej strony czy nie można popierać produkcji w Polsce ( choć właściciel jest obcy ,ale daje pracę polakom ).A tak zakupili we Włoszech i jeszcze był problem z odebraniem pociągów.
Bzdura. Prędkość konstrukcyjna Darta to 160 km/h. Więcej z pasażerami nie może jeździć, choćby była to najszybsza na świecie trasa kolejowa. Więcej pojedzie tylko na testach, z pasażerami nie ma prawa przekroczyć 160 km/h i tory nie mają z tym NIC wspólnego.
Tory mają o tyle z tym wspólnego, że nie ma sensu produkowania pociągu na polskie warunki z maksymalną prędkością 250km/h jeśli i tak taką prędkość mógłby rozwinąć tylko raz i to tylko do pierwszego zakrętu.
Tyle lat zachodu z Pendolino, tyle krzyku, tyle kombinacji, czasu i pieniędzy zmarnowanych po to by dodatkowo zamówić 20 minimalnie wolniejszych i 10x tańszych Dart-ów? Mam nadzieję, że autor historii dot. Pendolino czy Caracali szybko stanie przed sądem...
Jestem bardzo ciekawy czy doczekam się kiedyś...., że w końcu posadzą za kratki jakiegoś "Pana Polityka" za przekręty np. "Pendolino", "Caracal", "Orange", et cet.