Klient332
/ 89.76.108.* / 2013-06-10 17:52
ja korzystam już 6 rok i jedyne co mi sie nie podoba to opłaty 9 zł, ale poza tym wszystko rewelacja. Bankowość internetowa jest bezbłędna, kody zawsze dostaję sms'em, jak zmieniałem nr telefonu to poprzez ich stronę wpisałem nowy numer tel i załatwione. Płacę zawsze wszelkie rachunki przez internet - opłata (chyba teraz 1,5zł, a jak na konto Multibanku to za darmo). Przez ten okres 1 raz wpłatomat wciął mi pieniądze i padł, ale po złożeniu reklamacji standardowo po ok. 30 dniach zwrócili mi pieniądze i dostałem list z przeprosinami. I nikt nie dzwoni i nie namawia non stop na jakieś p******* - raz mi zaproponowano jakieś ubezpieczenie prywatne, czy założenie kolejnego konta, ale powiedziałem, że nie chcę i dali spokój. Z multilinii korzystałem 1 raz,kiedy wpłatomat nawalił. Z kasy w placówce nie korzystam, bo od razu powiedzieli, że to kosztuje (chyba 10zł), bezpłatnie jest tylko wtedy gdy nie działa bankomat czy wpłatomat u nich. Potrzebowałem debetu i za darmo załatwiłem to w placówce u doradcy - może 20 min to trwało, sprawdził wszystko, powiedział że muszą sprawdzić ile można mi przyznać i dostałem odpowiedź telefoniczną od doradcy u którego byłem w nie cały tydz. i dozwolony debet do konta. Aha i o wszystkich podwyżkach (z cennikami)i zmianach regulaminów informują listownie w min wyprzedzeniem 1 mies. oraz na koncie internetowym jest zawsze rubryka z informacjami. Tak więc uważam, że jak na tyle lat to jest ok. Wcześniej byłem w PKO SA i opłata ok 15 zł to była dla mnie przesada, do tego tylko bankomaty z żubrem. W Multibanku bezpłatnie wypłacam z Euronetu i Cash4U (z innych nie próbowałem).