Forum Polityka, aktualnościKraj

Na platformie wiertniczej w jeden dzień zarobisz tyle, co w miesiąc w Polsce

Na platformie wiertniczej w jeden dzień zarobisz tyle, co w miesiąc w Polsce

Wyświetlaj:
wiedzacy / 94.231.228.* / 2015-03-01 23:54
sciema dla naiwnych, na morzu i platformach zmarnujesz zycie. brak rodziny nie zastapia żadne pieniądze. badania pokazuja ze rodziny marynarskie sa najczęściej niepelne albo kalekie emocjonalnie. zarobisz pieniądze, stacisz lata zycia, a później budzisz się z reka w nocniku bez rodziny i przyjaciol. przebywasz w srodowisku ludzi upośledzonych psychicznie nie tylko 8 godzin w pracy ale caly dzień przezdlugie miesiące. przebywanie na morzu w takich warunkach powyżej 100 dni zmienia na trwale psychikę. szkoły morskie w Europie zachodniej sa puste, brak chętnych do takiej pracy.
ja342323 / 89.229.37.* / 2015-03-01 22:58
Pracuję jako opiekunka w Niemczech. Umowę tak skonstruował /polski/ pracodawca, że na "szkolenie" potrąca mi 100 euro tygodniowo. Ciocia Aniela dała , a zła Ewka kazała zabrać , czyli okraść. Czy u nas już nigdy nie będzie normalnie?
PSV / 81.136.144.* / 2015-03-01 22:50