Forum Forum finansoweBanki

NAJLEPSZY, NAJGORSZY - obrabiamy banki...

NAJLEPSZY, NAJGORSZY - obrabiamy banki...

Redakcja forum / 2006-02-06 21:08
Jakie są Wasze doświadczenia. Czy chwalisz sobie swój bank? Co jest w nim najlepszego, co się denerwuje? Zapraszamy do dzielenia się doświadczeniami.
Wyświetlaj:
wypijmy za błędy / 83.144.73.* / 2009-02-28 00:48
Miesiąc temu założyłam konto w Banku Spółdzielczym w małej miejscowości. Na początku pewne niedociągnięcia ze strony obsługującej mnie Pani X, powodowały uśmiech na mojej twarzy. W chwili obecnej jej kultura osobista oraz wiedza wyprowadzają mnie z równowagi.
Podczas zakładania konta zawiesiła się strona internetowa banku. Pani X zapytała koleżankę z okienka obok: " Czy wiesz co znaczy napis: Wye arye cyleanye systyeme?" (dosłowny cytat) Hmmm...pomyślałam no cóż starsza kobieta może nie znać angielskiego. Koleżanka też nie pomogła i obydwie Panie zaczęły się zastanawiać jak rozwiązać problem. Po krótkiej naradzie wyłączyły komputer, nie podejmując żadnych innych prób. Po ponownym uruchomieniu komputera i strony internetowej jakże wielkie było ich zdziwienie - komunikat pojawił się znowu.
Pani X wypełniając umowę żaliła się koleżance, że od trzech dni jest chora i ma wysoką gorączkę. Na szczęście nie zostałam zarażona, choć wszystkie wirusy kierowały się w moją stronę, gdyż siedziałam na przeciwko Pani X która kaszlała na mnie i na umowę. Na koniec poprosiłam o wydanie zaświadczenia o numerze konta. Pani X poszła na zaplecze i przytargała maszynę do pisania na której wystukała zaświadczenie. I tu nasuwa się pytanie: "Od czego jest komputer?" W tym banku od zaakcentowania tego, że takie urządzenie istnieje ale niekoniecznie trzeba z niego korzystać. Zaświadczenie potrzebne mi było do urzędu, gdzie udałam się jeszcze tego samego dnia. Po drodze otrzymałam telefon od Pani X, że jednak nie mogę przedstawić tego dokumentu ponieważ jest źle napisany.
Po pewnym czasie wybrałam się do tego banku aby upoważnić rodziców do korzystania z mojego konta. Pani X powiedziała, że nie ma dla mnie czasu bo ma bardzo dużo papierów do wypełnienia. Wydaję mi się, że to już nie mój problem i powinnam zostać obsłużona.
Po upływie tygodnia podjęłam kolejną próbę. Pani X z WIELKĄ łaską i bardzo "przyjemnym" wyrazem twarzy przyniosła formularz, w trakcie stwierdzając, że może upoważnić tylko jedną osobę. Zapytałam dlaczego tylko jedną i usłyszałam krzyk, że nikt do tej pory nie stwarzał jej takich problemów jak ja...i w ogóle po co się nad tym zastanawiać. Tak...najlepiej zdaniem Pani X jest w ogóle nie myśleć.
To moja skrócona historia, ujmująca sprawę bardzo delikatnie. W przyszłym tygodniu mam zamiar zamknąć konto w tym banku. Jestem młodą osobą i pragnę mieć zdrowe nerwy, czego nie gwarantowałoby mi dalsze korzystanie z usług Pani X.
Na koniec życzę tej instytucji jak najszybszej wymiany kadry. Wielu młodych, wykształconych kierunkowo ludzi, znających języki obce i obsługę komputera nie ma pracy. Dlaczego??? Ponieważ takie Panie X, które na niczym się nie znają i nie mają kultury osobistej uniemożliwiają im podjęcie pracy.
wp79 / 178.42.153.* / 2014-06-24 01:09
Hmm... Pracuję w banku spółdzielczym... Rozumiem rozgoryczenie. Jednak zapewniam, że to wyjątki. Większość z bs-ów to dość nowoczesne banki, przyjazne i przede wszystkim uczciwe. A za tę panią po prostu przepraszam, ale nie sztuką jest wyrzucić kogoś przed emeryturą na bruk. Sztuką jest przystosować do funkcjonowania w dzisiejszych realiach. A zapewniam z własnego doświadczenia, że nie takie rzeczy są możliwe.
esmeralda 917 / 212.182.93.* / 2013-07-21 00:57
Ja byłam w banku spółdzielczym w
Łaszczowie.
Chciałam założyć tacie lokatę.Przyjechałam na trzy dni pokonując 150 km busami z dzieckiem,po czym dowiedziałam się że do końca tygodnia nie będzie Pani,która zajmuje się lokatami.A Pani,która mnie obsługiwała powiedziała że ona mogłaby spróbować ale to długo trwa i są tylko 2 kleżanki i co to będzie jak przyjdą klienci. A ja to przepraszam bardzo kim byłam w tym banku, nie klientem? Nie pacjentem! Tak przynajmniej patrzono na mnie kiedy powiedziałam że dziwi mnie organizacja pracy- jak na chorą!Pieniądze przelałam do credi agricole(z którym nigdy nie miałam problemów) i tu założyłam tacie lokatę .
mestt / 83.23.145.* / 2007-04-17 19:38
NAJLEPSZ , NAJGORSZY Kredy Gotówkowy CITIBANK przedstawiam fakty : Postanowiliśmy kupić samochód 27 marca 2007 złożony wniosek przez internet o kredyt , 2 marca jedziemy po auto podpisujemy umowę o zakup pojazdu wpłacamy zaliczkę na auto, 3 marca podpisujemy umowę z bankiem od 3 marca do 17 marca (dziś ) trwa weryfikacja klienta ,16 marca wygasa umowa kupna sprzedaży pojazdu tracimy pieniądze z zaliczki a bank pomimi wielu kontaktów nadal weryfikuje kredyt moja proponowana nazwa KREDYT DLA BARDZO CIERPLIWYCH przez baaaaaardzo duże B nadmienię że jestem wzorowym klientem instytucji finansowych a 10x więlszy kredyt na zakup mieszkania otżymałem w 72 godziny atu mineło 360 godzin i dalej wielkie NIC.
artur1970 / 80.53.28.* / 2007-04-05 19:10
KU PRZESTRODZE INNYCH !!!!!!
Byłem tak nieostrożny, że zaciągnąłem kredyt samochodowy w SANTANDER CONSUMER BANK. Samochód o wartości 40 tys. zł, kupiłem korzystając z 6 tys. zł. kredytu. Umowa na 8 lat (rata niska bo różnie w życiu może być). Po 2 latach spłaty pozostało mi do spłaty coś koło 2 tys. zł
1. umowa przewłaszczenia samochodu zawiera klauzulę:."..na Bank przechodzi pozostała część udziałów w prawie własności pojazdu w przypadku zalegania z zapłatą co najmniej 50% raty kredytu oraz nieuregulowania zadłużenia w terminie 10 dni.."
2. wniosek o kredyt w wysokości 6.000 zł - automatycznie doliczają do kwoty kredytu prowizję od udzielenia kredytu i od zwiększonej sumy wyliczaja odsetki (nie można zapłacić tej prowizji z góry) .
3. Wnioskodawcą byłem sam- umowa kredytowa została przygotowana na mnie i na małżonkę.
WIem -można było nie zaciągać kredytu, tylko że samochód sprawdzony , stan dobry i stał w komisie. W 2004 roku był popyt na vany i sprzedawały sie jak ciepłe bułeczki :).
A obecne moje doświadczenie: co dwa miesiące dostaje wezwanie do zapłaty , bo mam stałe zlecenie w moim banki, a ta para-bankowa instytucja kiedy chce to księguje środki na spłatę zadłużenia. Nie można ustalić dokładnej kwoty opóźnienia, bo koszty korespondencji naliczają za każdym razem.
Obecnie bez zawiadamiania klientów przekazała windykację do firmy KRUK.
Od 04.04.2007 otrzymuję SMS o konieczności skontaktowania się z firmą KRUK. Dzwoniąc 05.04.2007r. do firmy KRUK jestem informowany że stosowne pismo zostało wysłane w dniu 05.04.2007. Nie potrafią udzielić informacji z czego wynika przekroczenie, potwierdzając jednocześnie, że raty wpływają comiesięcznie. Proponują skontaktować się z Bankiem a infolinia w banku ma włączony automat o konieczności skontaktowania się z firma KRUK. "Kwadratura koła".
TO PARANOJA NIE BANK !!! KTO WYDAŁ TAKIEJ INSTYTUCJI LICENCJĘ NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI BANKOWEJ !!!
Gal Anonim / 91.94.162.* / 2007-09-26 09:10
Zgadzam sie z opinia.Santander to bank złodziejski ,przekazujący KRUK-owi nieprawdziwe informacje o zaleganiu opłat .Santander Bank to profanacja na polskim rynku bankowym z leniwymi urzędnikami zebranymi z ulicy, przestarzałym systemem księgowania . To bank stosujący gangsterskie metody wymuszania podwójnych opłat za byle karteluszek wypisany przez jakiegoś urzędasa nieuka.Powinna zaąć sie tym Krajowa Izba Banków i w trybie natychmiastowym cofnąć licencję UWAGA!!! OMIJAĆ Z DALEKA !!!
Z jak Zenon / 85.128.108.* / 2007-04-07 12:08
na pewno nie jest tak ze bank ksieguje sobie srodki kieedy chce, to bezedura. jezeli jest stale zlecenie w banku nie ma mozliwosci by jakies zaleglosci powstaly, ewentualnie jak ma sie w CHF to moze tak sie zdarzyc, wiadomo roznica kursowa, natomiast jezeli sa naliczane jakies dodatkowe koszty zwiazane z kredytem np. wystawienie opinii, niedoslanie na czas potwierdzenia oplaty polisy AC 9(tutaj rowniez sa koszty), zaleglosc osiaga wtedy piramidowy precedens i stad te wezwania do zaplaty. zreszta nikt klient nie zmuszal do zaciagniecia kredytu w tymze banku i uwazam ze obrabianie banku to nic innego jak obrabianie wlasnej roztropnosci wynikajacej z niedoczytania warunkow umowy - wszystko.
-heniutek / 2007-04-11 12:55
Ja ostatnio założyłem sobie konto w Toyota bank i jestem zadowolony.Wszystko za darmo oprócz wydania karty 30zł ale trzeba dodać ze jest zabezpieczona mikroprocesorem a to rzadkość w polskich bankach.
kacper1 / 83.10.119.* / 2007-04-01 19:51
Uważajcie na kredyty w Getin Banku, prowizje b.wysokie, kiepski kontakt z klientem. Nie zależy im na klientach. .
Niemogąc dodzwonić sie do Centrum Kredytów ( parokrotnie, wygląda to prawie jak w adio tele) wysłałem maila z prośbą o kontakt. Zero reakcji.

Ja nie polecam.
migdał / 87.207.172.* / 2007-03-12 19:25
ostrzegam przed Eurobankiem!!! to banda niekompetentnych ludzi.chciałem zlikwidować konto osobiste to nałożyli mi blokadę na konto.przez przypadek wysłano mi wypłatę na to konto i okazuje sie że nie można wypłacić ani grosza z tego konta! a przy załatwianiu formalności dziewczyna zza biurka zapewniła że oczywiście jak tylko wpłynie coś na konto to zadzwonią i powiadomią nas o tym.ja idę do banku po pieniądze a tu ta sama dziewczyna mówi mi że nie można wypłacić nic,dopiero za 14 dni można!!!jestem wściekły i przestrzegam was przed tym bankiem!!!!!!
j.k / 77.89.85.* / 2015-04-19 20:44
to jest święta prawda jest najgorszym bankiem to eurobank
domigdała / 213.158.196.* / 2008-06-04 17:40
Panie niekompetentny! w momencie złożenia wniosku o zamkniecie konta, konto jest blokowane na 14 dni, aby mogo się rozliczyc- mogły spłynąć należne odsetki, przyjść oczekujace przelewy, zaksiegowac się transakcje itp. Po 14 dniach konto jest zamykane zgodnie z dyspozycja klienta, a jesli są środki - klient może je odebrać. Dlaczego jesteś wsciekly na bank - skoro sam podpisałes wniosek o zamkniecie, tym samym zgodziłeś sie na blokade? skoro ktoś wysłał ci "przez przypadek" wypłate na likwidowane konto, to wina lezy po Twojej stronie, a nie po stronie banku. Pomysl czasem nad swoja głupotą zanim zarzucisz komuś niekompetencje
DanaZD / 2008-10-26 17:28
NIEPRAWDA! NIE LUBIĘ CITY ALE KASĘ HONOROWO ODDALI
obserwer / 81.219.42.* / 2008-10-20 00:09
Ciekawe czemu bank nie robił takich problemów przy otwarciu konta...
NIE KORZYSTAĆ Z USŁUG TAKICH BANKÓW !
Klusek12 / 210.10.148.* / 2006-04-18 01:33
Posiadam konto w Lukas Banku-LUKAS e-Konto PRO jakies 6 lat.
Nie moge powierdziec jestem zadowolony z obslugi i dosc przystepne prowizje,bezplatne ubezpieczenie,najwazniejsze dla mnie to przelewy zagraniczne niestety jeszcze tylko w jedna strone tzn do Polski bardzo dobry kurs i szybkosc ostatni doszy pienidze i zostaly zaksiegowane w tym samym dniu powiem ze mnie to zaskoczylo(przelew z Australii)
minus-brak kredytow mieszkaniowych dla pracujacych poza granicami Polski
Ostatio rowniez testuje mbank i rowniez musze sie zgodzic z wczesniejszymi wypowidziami bardzo dynamiczny bank plus gielda i fundusze.
Beznadziejny bank z powodu w/w Bank Millennium
Gosh / 83.21.74.* / 2006-02-07 23:12
Mam konto w Citibanku, bez opłaty za prowadzenie rachunków, nie ma opłat za przelewy przez internet, dostęp do konta przez telefon, osobisty doradca, miła i sprawna obsługa. nie znam nic gorszego niż Pekao, nie potrafią nawet przedstawić własnej oferty.
bob_leszcz / 2006-02-07 21:50
Mam konto w mBanku i jestem bardzo zadowolony,wszystko w jednym gielda ror i fundusze inwestycyjne,zadnych bledow na koncie ,znikome oplaty . BPH mam rowniez niestety(musze miec no i trudno)wysokie oplaty za wszystko trzeba placic i to nie malo.I bankomaty ktore nie raz pomylily sie na moja niekorzysc
Ski10o / 91.199.250.* / 2013-02-01 06:35
Akurat...rejestrują pocztę po kilku dniach,a wmiędzyczasie informują,że ściągną kasę z konta bo nie mają pisma.Dodzwonić sie nie idzie..wybież 4 jeżeli chcesz z konsultantem...wciskam 4...i ..nie wybrano żadnej opcji dziekujemy za skorzystanie itd.PARANOJA.Namówiłem osobe do przeniesienia nr i żałuję(nie można zasilić konta SMS em tylko z konta...bo coś nie można i trzeba pisać reklamację....ITD ITD... Kiedyś było OK. To se ne wrati.
kazik 2 / 83.24.61.* / 2007-04-13 22:59
Toyota Bank jest lepszy. Mają bezpłatne przelewy i lepsze oprocentowanie . Do tego jeszcze konto oszczędnościowe - najwyżej oprocentowane na rynku
Redakcja forum / 2006-02-07 19:16 / Administracja forum
Zachęcamy do wymiany doświadczeń.
piot / 194.149.229.* / 2006-02-07 21:45
Mój wróg nr 1 to BOŚ. Developer namawiał, więc wziąłem tam kredyt mieszkaniowy i do dziś żałuję. To chyba najgorszy bank w Polsce, archaiczne zasady, obsługa dramatyczna. Po prostu syf. Na szczęście moja żona też miała kredyt (jeszcze zanim się poznaliśmy) więc postanowiliśmy zrobić konsolidację i padło na Multibank. Nie jest to może mistrzostwo świata, ale jestem więcej niż zadowolony. Szczególnie dobra ofertę mają właśnie dla osób, które mają u nich kredyt hipoteczny - jak my. A więc ROR bez żadnej opłaty miesięcznej, żadnych opłat za przelewy, żadnych opłat za wydanie karty visa electron, a na dodatek oprocentowanie na limit kredytowy, takie jak w kredycie, ale po przeliczeniu na złotówki. Czyli w naszym przypadku 6 proc. Czy ktoś zna limit kredytowy z takim oprocentowaniem? Tyle o Multi. Poza tym ciągle niezawodny mBank. Korzystamy od samego początku i chyba nikt ich nie przebije.
DanaZD / 2008-10-26 17:33
TAK. Poszłam zapytać o hipoteczny i nie wrócę..
alex / 2006-02-07 16:09
mBank i żaden inny!!! Ostatnio sie o tym przekonalem jeszcze dobitniej odkad zalozylem konto w Banku Millenium. WSZYSTKO JEST TAM TAK JAK NIE POWINNO BYC. Oszukuja na kazdym kroku. Co chwila musze skladac im reklamacje. W mBanku mam konto od 5 lat i ani razu nie mialem z nimi problemu. Wiekszosc uslug jest tam darmowa lub za symboliczna oplate. Wydanie i uzytkowanie karty jest bezplatne, podobnie prowadzenie konta. Przelewy to jedyne 0.5 zl. No i maja bezprowizyjny rewelacyjny i jedyny w swoim rodzaju SUPERMARKET FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH. Polecam wszystkim!!!
tomek21 / 83.22.136.* / 2006-04-16 18:06
Aha - Bank Millennium jest kiepski bo drogi :) A ja mam gdzieś opłaty - dla mnie wazniejsza jest dostępność konta. Bankomaty ? telefon ? Internet ? Ha ha - ciekawe do kogo się zwrócisz kiedy będziesz miał b.pilną sprawę np. \
Tom / 83.21.74.* / 2006-02-07 23:04
ale w mBanku nie mają pełnej oferty, nie mają rachunków walutowych
Marcin / 71.107.102.* / 2006-02-09 09:25
To prawda niestety. Jestem klientem mBanku chyba od samego poczatku (zalozylem tam konto pare miesiecy po jego powstaniu - jeszcze pamietam te 16.5% w skali roku :P). Nigdy nie mialem zadnych problemow. Oprocentowanie wkladow jest konkurencyjne. Dostep do fundusz i gieldy. Oplaty za przelewy jak ktos wspomnial symboliczne. Interfejs uzytkownika prosty i latwy w obsludze. Czego brakuje to wlasnie rachunkow walutowych i mozliwosci przelewow za granice (o ile sie orientuje). Szkoda... ale byc moze w niedlugiej przyszlosci i ta usluga bedzie dostepna.
jyuyhg / 83.18.160.* / 2006-02-07 11:50
jest kilka banków na mojej "czarnej liście" pierwszy który "zabłysnął" to MILLENIUM pobierając opłaty i prowizje za coś co było zwolnione od takich opłat, robiąc tzw ruch na koncie, który powodował znów prowizje - wprawdzie po reklamacji zwracał pieniądze, ale tylko za te pierwsze niesłusznie naliczone, natomiast ich korekta powodowała znów ruch, a co za tym idzie znów prowizja - a poza tym "walka z wiatrakami" Drugi bank - GETIN, który naliczając odsetki od lokaty ..... pomylił się oczywiście na swoja korzyść /ciekawe w ilu przypadkach tak było/ podobno to wina programu komputerowego, trzeci bank to Bank Śląski, w którym żeby dostać kredyt hipoteczny wymagał rzeczy niemożliwych a zarazem oczywistych z punktu widzenia obowiązującego prawa, czas decyzji kredytowej jest b. długi, a na koniec może się okazać, że i tak nic z tego; nie wspomnę o operacie szacunkowym, który zwraca już 3,5 miesiąca. Poza tym zdarza się im pobierac też prowizje /nie małe/ za coś niezrealizowanego np. wystawienie zaświadczenia
Zawleka / 80.54.244.* / 2006-02-07 10:44
Ja mam od kilku lat konto Inteligo w PKOBP i jestem z niego bardzo zadowolony. Nie ma zawiłości w regulaminie, prowizje nie są wysokie, prowadzenie konta jest darmowe jeśli mamy powyżej 100 PLN na koncie. Obsługa klienta jest bardzo szybka, miła i sympatyczna. Nigdy nie było żadnych problemów.
bogins / 62.111.227.* / 2006-02-07 22:04
jaka mila i szybka obsluga, przeciez INTELIGO jest bankiem internetowym i nie ma prawoników, a Ci z ktorymi sie spotykasz sa "wynajetymi" PKO Banku Polskiego
Redakcja forum / 2006-02-07 09:02 / Administracja forum
Zapraszamy do wymiany doświadczeń!
yacabo / 2006-02-07 10:08
... a np. w BPH jesli nie wykonasz kilku operacji karta Visa Elektron w ciagu miesiaca to placisz kare cos ok.4 pln. To jest szczyt wszystkiego...
anya / 80.49.47.* / 2006-02-07 10:21
Zkładając racunek w BPH powieneś byc poinformowany o tym,że musisz dokonać kartą płatności. Jesli nie dokonasz płatności na określoną kwotę to zapłacisz prowizję. Tak jest w większości banków. A czy płaciłes za wydanie karty, bądx przedłuzenie na kolejny okres? Poza tym powinienes przeczytac regulamin ror i użytkowania kart Visa elektron
yacabo / 2006-02-07 18:39
Anya. Dziewczyno o czym ty mowisz. Zaplace prowizje !!!!!!!!!!!! Ale za co??? Regulamin regulaminem ale przyzwoitosc przyzwoitoscia. BPH to chyba jedyny bank ktory w taki sposob oszukuje. Duzo czasu spedzam za granica. Mam rozne konta. Nigdzie czegos takiego nie ma.
melon / 80.50.167.* / 2006-02-07 11:32
BPH to dno. To wcale nie jest najtańsze kont na rynku jak sugerowały to reklamy. Opłata za korzystanie z karty i za nie korzystanie z karty. opłata z prowadzenie ror. Często można za ror w BPH płacić ponad 10 PLN miesięcznie.
eReR / 83.27.89.* / 2006-02-07 09:49
Jeżeli ktoś chce nabyć j.u. TFI korzystając z usług RaiffeisenBanku to szczerze odradzam. Moje doświadczenia są takie, że Pani która przprowadzała całą operację podobno robiła to pierwszy raz w życiu, a ponadto dyspozycja złożona osobiście w banku dotarła do agenta transferowego dopiero 3 dni później - skutkowało to oczywiście stratą w wycenie odkupowanych j.u. Dużo samo zaparcia potrzeba też temu kto zechce złożyć w owym banku reklamację - ja czekałem 3 miesiące i gdyby nie mój kolejny telefon ponaglający pewnie do tej pory nie dostałbym odpowiedzi. Odpowiedź była oczywiście standardowa że wszystko odbyło się zgodnie z obowiązujacymi procedurami i moje roszczenia sa niezasadne.
Elżbieta Jezioro / 5.173.96.* / 2021-02-05 15:54
Najgorszy bank Millennium kredyt hipoteczny spłaciło PZU 03.11.2020.nialam dostać rozliczenie niestety pieniądze wsiąkly po chalasie po trzech tygodniach odnalazły się tylko do dnia dzisiejszego nie zostały ni przelane ponad 50 tys. Kredytu już nie mam bank w dalszym ciągu odciąga pieniądze na poczet kredytu mamy luty
Sławek / 212.106.171.* / 2006-02-07 13:32
Używam z obsługi płatności masowych w Raiffeisen - niestety w ciągu roku conajmnie 4 razy pliki z danymi nie dotarły co się wydało dopiero jak odłączyliśmy po kilkudziesięciu klientów za 'niepłacenie'. Na infolinii trzeba dzwonić po kilka razy żeby podstawili z powrotem brakujący plik do systemu - żadnego wyjaśnienia pomimo wielu telefonów. Nie wspomnę o ewentualnym uzyskaniu kredytu inwestycujnego, bo prowadząc tam konto 1,5mln wpływu w ostatnim roku nie dostałem głupich 300tys przy proponowanym zabezpieczeniu środkami pieniężnymi na funduszu inwestycyjnym! To ja się pytam komu oni chcą te kredyty dawać? No i pytanie najważniejsze - po co mnie było tyle zwodzić jak od razu wiedzieli że takie zabezpieczenie im nie odpowiada?
1 2 3 4 5 6
na koniec starsze

Najnowsze wpisy