Forum Polityka, aktualnościKraj

Nauczyciele pomaszerują po podwyżki

Nauczyciele pomaszerują po podwyżki

Money.pl / 2008-01-18 10:18
Komentarze do wiadomości: Nauczyciele pomaszerują po podwyżki.
Wyświetlaj:
nauczyciel24 / 194.150.251.* / 2010-05-31 20:59
Jestem nauczycielem, pracuję 18 godzin tygodniowo, mam 4 miesiące urlopu, zarabiam 3-4 tysiące, nic nie robię a uczniowie mi usługują-wszystkich, którzy mają takie zdanie o pracy nauczyciela zapraszam do lektury dnia po dniu z pracy nauczyciela.
zet / 195.136.148.* / 2008-02-22 11:02
dla lekarza 5000 dla nauczyciela 185 i to jest sprawiedliwość. Obie grupy finansowane z budzetu . jesli tak to rzad do niczego . po rowno im 2600 i nauczycielom 2600 a jak nie to strajk
larson41 / 2008-02-07 13:09 / Bywalec forum
dobrej pogody , i szerokiej drogi!!!
123edek / 83.5.19.* / 2008-01-18 18:46
Jak można żądać tak wielkiej podwyżki,nauczyciele ,lekarze
ludzie was chyba porąbało takie coś może się wydarzyć tylko w Polsce porażka
GochaB / 2008-01-18 21:05
są tacy którym dałabym i 2000, ale coraz więcej jest takich, którzy i tak zarabiają za dużo w
porównaniu ze swoimi kompetencjami
Mam 34 lata, więc szkołę kończyłam nie tak znowu dawno, ale jekość nauczycieli przez ten czas
spadła tak, że właściwie nie ma co porównywać
Byłam tzw. "trudną młodzieżą", dziś współczuję moim nauczycielom, ale dali radę, dzisiejsi
mieliby śmietnik na głowie. Wyrosłam z trudnego wieku, mam dom rodzinę, karierę i ... Do tego
zmierzam wychowuję 3 dzieci: 1 rodzone i 2 jako rodzina zastępcza (przeszłam specjalne kursy i
szkolenia prowadzone przez psychologów, pedagogów... więc chyba to najlepszy dowód, że trudny
okres dorastania mam za sobą) i z czym spotykam się w szkole? Znajomy nauczyciel (w moim wieku),
którego spotkałam gdy poszłam zapisać "nowe" dzieci do szkoły spytał czy się dobrze zastanowiłam
co robię, bo "w domu dziecka to niewiadomo... no wiesz..." TO MA BYĆ CZŁOWIEK, KTÓRY MA UCZYĆ I