Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Nauczyciele wywalczyli podwyżki. Ile dziś zarabiają?

Nauczyciele wywalczyli podwyżki. Ile dziś zarabiają?

Wyświetlaj:
Nauczyciel z zachodniopomorskiego / 83.13.153.* / 2009-09-04 07:18
Witam, jestem nauczycielem mianowanym z długim stażem pracy ponad 15 lat i zarabiam na rękę ( a to się realnie liczy) 1900 zł więc pytam gdzie jest te 3360 zł ? Dlaczego wprowadza się w błąd społeczeństwo podając kłamliwe dane ? Wasz portal traci w mojch oczach zaufanie !!!
Michal_O / 2009-09-04 08:22 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Pensja BRUTTO, proszę czytać ze zrozumieniem tekst !

Ponad to:
1. Etat nauczyciela to 18 lub 20 godzin tygodniowo - godzin, które mają 45 min.
2. 2 m-ce wakacji.
3. 2 tygodnie ferii.
4. Inne przerwy takie jak BN oraz Wielkanoc.

Przypominam iż, normalny tydzień pracy to 40 godzin ( 60 min) !!!

Ja pracuję ok 10 godzin (60 min) dziennie, co daje 50 godzin tygodniowo.
A urlopu mam 26 dni a nie 2 miesiące.
I nie nażekam. Zadnej 13 i innych dni nauczyciela.

Ciekawe jak by wyglądała ta dyskusja, jakby nauczyciele musieli pracować jak reszta społeczeństwa po 40 godzin (60 min) na tydzień ?
Polska to wolny Kraj, a więc NIKT NIKOGO nie zmusza do pracy jako nauczyciej przez 20 "godzin" 45 min na tydzień !
urBBi / 77.112.33.* / 2010-03-23 22:51
to dobrze że nie na"RZ"ekasz ... hi..hi...
Nauczyciel już niedługo / 83.13.28.* / 2009-09-04 10:53
Ponieważ Polska to wolny kraj specjaliści i fachowcy podziękowali szkole za współpracę i szkolnictwo zawodowe legło w gruzach. Wkrótce padnie szkolnictwo ogólnokształcące (piszę o poziomie wiedzy) i będziecie Panie swoje dzieci kształci na korepetycjach po 100PLN na godzinę, bo w szkole nauczą się tylko alfabetu i liczyć do 800 (bo taką pensję zarabiać bedą absolwenci)
michalwasowski / 83.238.139.* / 2009-09-04 07:29