Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Nawet PKO BP nie uwierzył ministrowi finansów. Biedronka też tego nie zrobi [FELIETON]

Nawet PKO BP nie uwierzył ministrowi finansów. Biedronka też tego nie zrobi [FELIETON]

Wyświetlaj:
Jon813 / 93.105.13.* / 2016-01-26 16:47
Niech min finansów spowoduje że marże w NBP będą niższe to ludzie sami przejdą do PKO i po krzyku ,a inne banki albo wynocha zrynhku ,albo też zmniejszyć dochody w szczególności prezesów i rad nadzorczych .
6marek6 / 83.6.88.* / 2016-01-26 16:47
To skutki głupich i nieprzemyślanych decyzji rządzących, a płacić będą Polacy.
ona2 / 83.28.255.* / 2016-01-26 16:45
jestem laikiem, ale nawet ja przewidziałam, że wszystko skupi się na klientach. Ci najbiedniejsi będą mieli jeszcze bardziej w plecy a ich głodne dzieci (propaganda przedwyborcza pis-u) będą jeszcze bardziej głodne. GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!! NADESZŁA DOBRA ZMIANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rex929 / 83.28.124.* / 2016-01-26 16:45
To jest terror korporacji - sieci handlowych, wymuszanie na państwie ustępstw. Niech wynoszą sie z Polski, tą lukę zapełni ktoś inny. Ludzie chcą zmian, ale nie robią nic w tym kierunku, jak ktoś robi zmianę to psioczą. Dlaczego ja zwykły podatnik mam płacić podatek a jakieś zagraniczne korporacje nie ?
darek fsfs / 83.22.214.* / 2016-01-26 16:49
Kazdy podatek jest w cenie produku bo po to sie pracuje lub prowadzi działalność zeby zarabiac. Nie ma możliwości zeby ktos pracowal bral 500 zl wyplaty a placil 600 podatku. Jeśli tak jest podnosi opłatę.
polak102 jak rudy. / 90.218.202.* / 2016-01-26 16:44
jak się przeliczył to niech płaci ze swoich to kur.a nauczy się wypełniać dobrze swą pracę tak samo i urzędasy z skarbówki czy sędziowie ? obojętnie kto kto jest na stanowisku odpowiedzialnym czy premier czy prezydent złe decyzje podjęte - odpowiedzialność osobista - nie ma że boli - koniec już z bezprawiem które jest prawem nazywają to teraz demokracją - kutafony bez mózgowe.napewno mój wpis się nie ukażę ale ja p****** na to.