Gamer
/ 195.150.94.* / 2011-03-13 18:28
1. Część o polskich zespołach nie była skierowana do Ciebie, lecz ogólnie do czytelników forum, którzy mogą budować sobie fałszywy obraz poprzez śladowe informacje jakie docierają do nich, głównie za pośrednictwem mediów (np. TVN-CNBC).
2. Do Ciebie była skierowana pierwsza część wypowiedzi, dotycząca stwierdzenia: "...wiele osób samą nazwę kojarzy z projektem cRPG i to jest ich atutem. Wiele osób nadal może być niezorientowanych że Insanity to całkiem inny typ gry...", które, z całym szacunkiem dla Twojej Osoby, uważam za całkowicie pozbawione sensu. Wynika z niego, w moim rozumieniu, że to dobrze, że przyszli klienci nie wiedzą jaki rodzaj gry jest tworzony przez NG.
Ale mniejsza o to, mogłem źle odczytać Twoją myśl.
Dobrze, że poruszyłeś zagadnienie Snipera, gdyż jest ono interesujące. Dwie rzeczy:
1. City Interactive zanim zrobiła tą grę wykształciła sobie warsztat na "lżejszych" produkcjach osadzonych w tym gatunku, lecz skierowanych do niewybrednych graczy, którzy są skorzy wydać 15 PLN za 2h rozrywki.
2. Sniper był grą bardzo średnią, ale za to POMYSŁ był świetny i to kapitalnie podciągnęło sprzedaż. Gra FPS skoncentrowana wyłącznie na osobie snajpera to było dokładnie to czego brakowało wtedy na rynku i mimo wielu niedociągnięć gra zyskała aprobatę użytkowników (recenzentów troszkę mniej).
Natomiast Afterfall: Insanity, kto widział prezentacje i zna trochę rynek tylko pobłażliwie się uśmiechnął...
Pozdrawiam