Forum Forum motoryzacyjneWydarzenia

Nie kupujcie w OPONEO

Nie kupujcie w OPONEO

kurczaczek30 / 2008-12-03 10:51
Zamówiłam 2 tyg temu opony w oponeo.pl na stronie money.pl i nadal ich nie mam. Firma okazała się totalna porażka a notowana na giełdzie. Przysłali mi 3 opony letnie i 1 zimową. Dopiero podczas zakładania to wyszło całkiem przypadkiem, Jeżdziłabym na takich oponach Bóg wie ile i z jakim skutkiem. Za montaż i ściągniecie zapłaciłam ponad 70 zł. Przez tydzień firma kurierska nie odebrała tych opon pomimo moich codziennych telefonów, kazali czekać co dzien w domu pomiędzy 8 a 17 ! . Właściwe opony były przeze mnie ponownie zamawiane już 3 razy (gdyż oponeo samo nie wygenerowało nowego zamówienia pomimo telefonicznego zapewnienia że to zrobi), za każdym razem coś nie tak. W piątek mam zamówioną wymianę a tu kicha dzisiaj okazało się że wogle ich nie nadali. Mają błedy w oprogramowaniu, firma DPD też wszsytko ma gdzieś. Nikomu nie życzę. Straciłam wiel nerwów czasu i pieniędzy na telefony i montaż. .Firma OPONEO - totalna porażka.
Wyświetlaj:
WoWo1 / 193.46.186.* / 2017-04-12 14:45
Hmm... Kupiłem 3 komplety do różnych aut na Oponeo.pl. 2 kpl. Fuldy EcoControl HP i 1 kpl. Dayton Touring 2.

Dotarły na czas, jeżdżą, nic się z nimi nie dzieje.

Kontakt był OK, dostawa w terminie. W jednym komplecie opony różniły się datą produkcji o 5 tygodni..
Zenon865 / 37.47.165.* / 2017-03-16 21:24
Przysłane opony o różnych datach produkcji. Brak wiedzy o dacie produkcji. Na pytanie nie odpowiadają tylko dają sygnał lub przysyłają SMSa żeby się skontaktować z nr 523418870. SMS na ten numer jest płatny -o tym nie ma nigdzie informacji.
szklarek / 2017-03-17 09:54
Nie informuje, bo to oczywiste że jest płatny bo to zwykły numer który nie* może być niepłatny.
Numery bezpłatne, tak jak i dodatkowo płatne mają przecież inny format lub charakterystyczny prefix (80 lub 800).

* poza numerem uruchomionym przez operatora i bezpłatnym tylko dla abonentów jego sieci.
Kris349 / 78.8.65.* / 2017-08-06 14:12
No i proszę jak oponeo dba o swój wizerunek na forach.
szklarek / 2017-08-18 17:56
Nie interesuje mnie wizerunek oponeo, nie mam nawet żadnego samochodu.
Mierzi mnie za to czepianie się rzeczy oczywistych.
To samo napisałbym w wątku dotyczącym banku. Zarzut byłby przedmiotowy, gdyby nr był WYŻEJpłatny niż zwykły, a bank/oponeo o tym nie informował.
ma123321345 / 212.14.45.* / 2017-03-08 12:14
Zamowienie z 06.03.2017 Barum Brilantis 2, Jezeli ktos zamawia, radze dobrze sprawdzic moje byly z 1616 jedna uszkodzona, wszystkie jakby przechowywane w dziwnych warunkach wyglad zewnetrzny jakby nie nowe, brak sztywnosci. Czekam na drug dostawe
mroxu / 82.160.71.* / 2017-02-13 17:52
Na oponeo kupiłem w sumie 5 kpl opon. Nigdy problemu nie było. Jeśli macie problem,zamiast płakać skorzystajcie ze swoich praw. [...] tanio, szybko i najlepiej - tak nie ma. Kup opony dobre jakościowo a nie najtańszy chiński badziew, zadaj sobie przed zakupem minimum trudu, żeby skontaktować się z oponeo i potwierdź dostępność produktu oraz potwierdź datę produkcji opon, zamów paczkę za pobraniem i sprawdź przy kurierze zawartość paczki - jeśli coś nie tak - nie odbieraj paczki. Przecież to wszystko jest proste. Ale nie, lepiej psy wieszać na każdym i kolegom przy wódce opowiadać , jakie oponeo jest fe. Nie jestem pracownikiem oponeo, żeby było jasne ani związku z tym biznesem nie mam. Apeluję tylko O MYŚLENIE, nieważne cz kupujesz mleko czy opony.

[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
Amigo1019 / 91.231.25.* / 2017-10-18 15:59
Super tekst. Świetnie to napisałeś. Popieram cie w 100 %. Pozdrawiam
patyk34 / 206.198.60.* / 2017-01-23 12:44
i tak kończy się oszczędność na poziomie 100-150pln....a ja umawaim się z wulkanizatorem, dzwoni jak opony kupi, jadę, zostawiam samochód, idę do pracy, odbieram samochód i wszystko git....za 30pln więcej na oponie
Oponki / 188.47.126.* / 2017-01-10 22:47
Trafi się czasem jedno złe zamówienie na 10000 dobrych i od razu z natury ludzie wypisują w internecie, osobiście polecam, zamawiałem już wiele kompletów, tylko raz zdarzyła się reklamacja, która została rozpatrzona i zakończona w przeciągu 2 dni. POLECAM! :)
ŻYCZLIWY / 83.145.181.* / 2017-10-03 15:13
PRACOWNIK PISZE. JA CZYTAM I WYCIĄGAM WNIOSKI
SZEFIE MYŚL ,NIE JESTEM ZŁOŚLIWY.
Daromir / 89.69.206.* / 2016-12-07 10:29
Z ostatnich doświadczeń z zakupem kompletu opon letnich do auta, gdzie 2 szt (przód) maja inny rozmiar niż 2szt (tył)twierdzę, że mimo potknięć, które każdy ma, Oponeo nie jest złe.

W w/w przypadku nie poradzili sobie, ale przyznali i wytłumaczyli dlaczego i mimo przysłania opon (różne daty (rok) produkcji) udało sie je oddać bez najmniejszego problemu (w zamówieniu wyraźnie wyspecyfikowałem, że warunkuje aby 4szt były z tego samego roku).

Kontakt był bardzo dobry.

Kupiłem u nich w ostatnich latach dużo kompletów opon (w sumie z 8 kompletów) i zdarzało się że pojedyncze opony były fabrycznie felerne. Ale nigdy nie było problemu z ich wymianą (kwestia tylko czasu, do 2-3 tyg. co jest zdecydowanie za dużo jak na opony).

Dla porównania 24opony.pl:
1. Potwierdzenie zamówienia nie zawiera szczegółowych danych o produkcie z katalogu. Bez umieszczenia więc w polu uwagi kluczowych informacji, nie ma pełnych danych o zamawianym towarze i możemy np. dostać opony z różniącym sie znacząco datą produkcji bez możliwości reklamacji.
2. kontakt w czasie sprzedaży słaby.
3. Logistyka dostawy słaba, na zasadach podobnych do oponeo niestety. Czyli przyjeżdżają opony w kolejności losowej i nigdy nie wiadomo czy komplet będzie sumarycznie taki jak oczekujemy w zamowieniu.

Niestety jest wszędzie podobnie, bo większośc tych firm korzysta z jakichś mniej lub bardziej wirtualnych magazynów i często nie widzi na oczy sprzedawanego towaru.

Strach pomysleć o ewentualnych reklamacjach. W oponeo chociaż ten element mam sprawdzony i mogę ich polecić, mimo, że czas reklamacji, szczególnie nowych opon jest czasem za długi.
olaf857 / 82.145.222.* / 2016-12-05 16:14
Zauważyłem ,że w Opneo.pl normą jest wysyłanie trzech opon. Właśnie jestem w trakcie walki o czwartą. Pracownicy przepraszają i jak mantrę powtarzają "jutro będzie". Nie wiem jak to się skończy, ale już na samym początku powinna mi zapalić lampka ostrzegawcza, ponieważ nie można po zapłaceniu uzyskać jakiegokolwiek dokumentu sprzedaży. Notka informuje - za kilka dni. Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim.
Bankom / 83.29.1.* / 2017-10-29 10:36
Zgłoś to do Urzędu Kontroli Skarbowej i poczekaj na materiał w TV. Jest na złodziei sposób.
olaf857 / 107.167.108.* / 2016-12-06 20:31
Brakująca opona dojechała z dwudniowym poślizgiem.
ashero / 5.174.123.* / 2016-12-05 11:57
Ja tez czekam na opony już tydzień. Kurier DPD twierdzi że nie ma dla mnie opon a Oponeo twierdzi że wysłało. Po telefonie do DPD okazało się że niby doręczone i nazwisko podają ale inne ;-) za pobraniem była paczka więc ciekawe.
Kontakt z Oponeo jak i z DPD to porażka. Odradzam... Dopłać 20 zeta do opony i kup w serwisie obok... Zobaczysz co kupujesz. Założysz i masz z kim gadać w razie problemów. Oponeo totalnie olewa klienta a do pary ma DPD taką samą firmę jaką sama jest.
Nie jestem z żadnej konkurencji, szkoda mi tylko czasu który straciłem ..j z ich oponami.
KAmilo98 / 46.238.243.* / 2016-12-02 12:18
Jeżeli opony były stare czy zle dosłane możecie zgłosić sie o prawa konsumenta i muszą wam zwrocic pieniażki z tego co wiem.
Rumun / 83.26.235.* / 2016-11-30 10:30
Kupiłem juz 7 kompletów,nigdy nie było problemów z towarem i przesyłka..
A.K. / 95.41.89.* / 2016-11-14 21:13
Zamówiłem w OPONEO opony z montażem w serwisie. Przyszły 3 zamiast 4. Jaja sobie z klientów robią i nawet zwykłego przepraszam nie było, czas stracony, podróż odwołana. Oczywiście terminy w serwisie już pozajmowane. Niezbyt grzecznie podziękowałem im za opony.
Haniola / 93.105.131.* / 2016-11-15 19:18
Ja zamówiłam opony w OPONEO i jestem bardzo zadowolona i z opon i z szybkiej dostawy:)))
pietrucha55 / 141.0.13.* / 2016-11-14 15:58
Zamówiłem u nich opony po czym po kilku dniach przyszył... ale inny rozmiar, teraz kazali mi płacić za kuriera za to że przywiezie i wymieni mi na właściwe. Co prada nie są to duże peniądze ale zawsze coś.
kientxoxox / 37.47.167.* / 2016-11-13 19:56
OPONEO to lipa- wystawiaja opony ktorych nie maja i miec nie beda. Pochodzenie opon niewiadome. Nigdy wiecej nie kupie opon w tej firmie. Opony jakies wyblakniete.
Daromir / 89.69.206.* / 2016-12-07 10:18
Większość firm ala oponeo tak naprawdę korzysta z jednego centralnego dystrybutora opon (jakiś z Hannoveru) :)

Przerabiałem zakup 4 opon letnich na przełomie roku i trafiłem na "nierozwiązywalny" w praktycznie każdym sklepie internetowym temat, aby otrzymać 4 sztuki z tego samego roku. Praktycznie nikt nie da z tych sklepów na to gwarancji.

A przepisy są wygodne dla producentów i dystrubutorów a nie klientów. Mozna dostać opony różniące się 1,5 roku datą produkcji i niby nie ma prawa do reklamacji o ile się w zamówieniu wyraźnie nie zadeklaruje, że interesuje nas zakup 4 szt. z danego roku.
krolik289 / 89.67.4.* / 2016-10-26 16:11
Z przykrością musze dołączyć do grona niezadowolonych - firma sprzedaje produkty, który nie posiada, przesyła potwierdzenia z datą doręczenia, po czym informuje, że będą za tydzień

Najnowsze wpisy