Forum Forum motoryzacyjneWydarzenia

Nie kupujcie w OPONEO

Nie kupujcie w OPONEO

kurczaczek30 / 2008-12-03 10:51
Zamówiłam 2 tyg temu opony w oponeo.pl na stronie money.pl i nadal ich nie mam. Firma okazała się totalna porażka a notowana na giełdzie. Przysłali mi 3 opony letnie i 1 zimową. Dopiero podczas zakładania to wyszło całkiem przypadkiem, Jeżdziłabym na takich oponach Bóg wie ile i z jakim skutkiem. Za montaż i ściągniecie zapłaciłam ponad 70 zł. Przez tydzień firma kurierska nie odebrała tych opon pomimo moich codziennych telefonów, kazali czekać co dzien w domu pomiędzy 8 a 17 ! . Właściwe opony były przeze mnie ponownie zamawiane już 3 razy (gdyż oponeo samo nie wygenerowało nowego zamówienia pomimo telefonicznego zapewnienia że to zrobi), za każdym razem coś nie tak. W piątek mam zamówioną wymianę a tu kicha dzisiaj okazało się że wogle ich nie nadali. Mają błedy w oprogramowaniu, firma DPD też wszsytko ma gdzieś. Nikomu nie życzę. Straciłam wiel nerwów czasu i pieniędzy na telefony i montaż. .Firma OPONEO - totalna porażka.
Wyświetlaj:
polski good / 159.205.184.* / 2016-10-19 07:08
reklamacja która w oczach wulkanizatora była bezdyskusyjna została odrzucona ,zostałem bez opon i pieniędzy,,,
Leszek 24 / 77.253.52.* / 2017-09-01 19:21
Nie wierze!!!!
Euro Travel / 37.249.97.* / 2016-10-08 14:58
ludzie ogarnijcie sie co wy za brednie wypisujecie
OPONEO to super firma wiem co mowie z cala odpowiedzialnoscia kupuje juz u nich od 3 lat zakupilem lacznie jakiees 40 opon bo mam firme transportowa i kupije tego duzo nigdy nie mialem jakichkolwiek problemow ani z jakoscia ani z czasem dostawa itp.tak ze wszyscy idioci co wypisuja brednie tak aby pisac ogarnijcie sie i piszcie prawde albo dajcie sobie spok z tymi komentarzami bez pokrycia.z powazaniem staly klient OPONEO
kojak57 / 89.239.82.* / 2016-11-18 15:02
Wpis pracownika. Może i dużo handlujecie, ale przyznajcie i przeproście za fuszerki.
Gwarancji nie uznają i mają nas w "gdzieś"
Łysy730 / 147.114.44.* / 2016-10-07 15:15
Takich bredni nie słyszałem ,konkurencja zazdrości im obrotów.Kupiłem u nich opony ,felgi aluminiowe i nie miałem żadnych problemów.Wszystko dostałem to co chciałem i na czas polecam zakupy w OPONEO.
Asmodeusz78 / 77.91.29.* / 2016-09-20 23:15
Przyznaję rację. Nigdy więcej zakupów w Oponeo.Mnie sprzedali 4 opony 1,5 letnie (o tym wiedziałem), które wszystkie reklamowałem, bo mają kształt elipsy i samochód się buja jak jedzie. Nie chcą uznać reklamacji, pomimo zrobienia badań opon i opinii, że występują wibracje. Sprawa trwa 3 rok i nic. Zgłosiłem do Prokuratury zagrożenie utraty życia wielu osób. Czekam co z tego będzie. Zróbcie to samo, jeśli opony są zagrożeniem dla życia tak jak w moim przypadku.
MARCIN414 / 95.40.134.* / 2016-12-30 11:28
Zgadzam so w 100%. Kupilem 4 opny firmy Zeetex do busa ktorym sam jezdze i dbam o niego bo to w moim interesie. Wszystkie po roku eksploatacji zaczely pekac na bokach obwodowo a firma Oponeo i jej eksperci twierdza ze nie uznaja gwarancji (fabryczna 24 m-ce) bo mosialem jezdzic na zbyt niskim cisnieniu. Nie trzeba byc wielkim znawca tematu, ze w takim przypadku nierownomiernie zuzywa sie bieznik, a ewentualne pekniecia pojawiaja sie wewnatrz opony gdzie jest rozciaganie materialu, a nie na zewnatrz gdzie wystepuje sciskanie. I pod taka opinia podpisuje sie firma Oponeo. W moim przekonaniu nie ma skutecznego sposobu egzekwowania gwarancji i producenci moga dawac i 30 lat skoro w tak jasnym przypadku wady do uznania nie dochodzi.
Mściwoj z Arkony / 83.7.242.* / 2017-11-06 22:30
Trzeba było kupić opony przyzwoitej firmy, a nie jakiś Zeetex. Przyoszczędziłeś, a teraz płacz. Ja jeżdżę tylko na Contim, Dunlopie, ewentualnie Michelin. Nawet Dębica to dolna półka, a jakiś Zeetex to nawet do roweru bym nie założył.
kruger73751 / 5.172.255.* / 2016-08-28 10:57
Kupiłem opony w oponeo bez problemów - zdecydowanie polecam ten sklep
Michrb / 178.36.122.* / 2016-08-24 23:20
To jakieś brednie.
redrum / 176.221.125.* / 2016-04-06 20:26
no coz oponeo ok...ale ten pan kurier to sobie życzy za wniesienie 4 opon na parter nota bene pod wskazazany adres 20 zł(czyli 6 schodkow dzielacych blok od mieszkania...)takze jak sie prosze pana widzi 60 letnią kobite to trza ją zgolic?A te 20 zł to wydaj rozsądnie bo nie o nie chodzi..
Bogdan Z / 5.172.239.* / 2015-12-03 04:40
Witam WSZYSTKICH ... portal OPONEO.PL - TO Najwięksi oszuści , opony dochodzą jedynie ich jakość jest 2 jak nie 3 rzędna , dałem się nabrać na niska cenę . OSZUŚCI !!!
klient oponeo / 37.248.156.* / 2016-11-06 17:37
kupiłeś pewnie chińskie opony a pretensje do sprzedawcy za ceną niestety coś idzie
Martyna 1985 / 89.25.251.* / 2015-10-17 20:51
Dobry wieczór, kupiłam pierwszy raz w Oponeo i gorąco polecam- solidnie, kontakt z klientem bardzo dobry, opony dotarły jedynie z 10-godzinnym opóźnieniem (nie jak wielu pisze 2 tyg itd.), o czym zostałam poinformowana smsowo i telefonicznie (wiadomo natłok zamówien, nawet najlepszemu dostawcy może się zdarzyć), polecam.
Sailun Atrezzo Z4+AS 205/55R16 91 W / 78.88.232.* / 2016-04-20 21:32
W OPONEO sprzedają stare 1,5 roczne opony.
Banda cwaniaków!!!!
Zychu201 / 79.191.28.* / 2016-08-17 11:07
owszem sprzedaja tylko o tym informuja jak kupiles opony 16/17 za 100zł szt to chyba jaj sobie robisz ze bede mialy swieży DOT.na stronie jasno jest napisane jaki opony maja DOT.nigdy nie mialem problemów z OPONEO
Tomasz238 / 37.128.112.* / 2015-08-31 15:03
od 8 lat kupuje w Oponeo i nigdy mnie taka sytuacja nie spotkała. Zawsze jest szybko, profesjonalnie i pewnie.
w_zielinska / 2016-03-29 10:00
Też nigdy nie miałam problemów. Sporo zależy od ludzi, którzy obsługują zamówienie. Może miałam szczęście, ale nawet za takie kwiatki jak opisane w tym temacie nie potępiałabym całej firmy.
karol964 / 89.64.30.* / 2019-12-02 01:19
po błędzie niekompetentnego pracownika PRIORYTETEM firmy powinno być jak najszybsze załatwienie sprawy i rekompensata za stracony czas i nerwy - firma która dba tylko o to by wcisnąć klientowi towar NIE JEST DOBRĄ FIRMĄ !!
Poszkodowany klient / 89.79.123.* / 2015-05-29 13:54
Polecam przedmówce. NIE POLECAM OPONEO. Aby odebrać opony kazali czekać 2 dni w domu od 10-16 i kurier się nie pojawił. Potem jedna z opon okazała się totalnym bublem i zaś 3 dni bezczynnie czekałem w domu na kuriera. Oponeo sprzedaje złe opony. Po czym oczywiście reklamacja nie została uznana. Sprawa idzie do rzecznika praw konsumenta i do rzeczoznawcy. Oponeo to oszuści. NIE POLECAM!
wrona56 / 83.27.195.* / 2015-04-30 10:11
Nie jestem neofitą e-zakupów ale to co wyprawia ta firma kompletując dostawę to żenada. Nigdy więcej takiego bałaganu. Gdybym sprowadzał silnik to pewnie czekał tyle dni i dostaw co części składowych. Kompletna niekompetencja. Co do ceny to takie same na półce w detalu z koszykami w Detroit(USA)
Marek343 / 93.181.133.* / 2015-02-28 14:47
Słyszałem, że fajne są takie "składanki", np:

[...]Ubezpieczenie-opon-w-Warta,Ubezpieczenie-od-kradziezy-w-Warta-Auto-Ochrona[...]
Cena wychodzi całkiem fajna, a zawsze to dobry dodatek jak assistance nie ma antykradzieżówki (albo nie chcemy mieć AS).


[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###

auto 2010 / 77.253.80.* / 2015-04-28 12:04
Pamiętajcie o jednym :zakupić jest łatwo /
ale dochodzić praw klienta względem wady towaru/ to droga przypominająca batalie sadowa i o takowa instytucje może sie oprzeć/
pamiętajcie zakup w stacjonarnym punkcie może sie w takowym zacząć i zakaczyc /
oponeo jak w moim przypadku moze tylko narazic na niebezpieczenstwo,problemy strate czasu w koncu pieniedzy.
andy 70 / 86.153.178.* / 2016-08-10 18:20
Mam podobna historie z firma oponeo . OPONY ZIMOWE NOKIAN WR D4 PO 2000 TYS KM zaczely rozwarstwiac sie tj bieznik odchodzi od calosci opony . fachowcy firmy oponeo stwierdzili ze opony sa bezpieczne do jazdy i odradzili reklamacji .To znaczy reklamowac moge ale w 99 procentach zostanie odrzucona i bede musial poniesc cale koszty. Musze powiedziec ze sam skontaktowalem sie z producentem tych opon ktory uznal ze opony nadaja sie do reklamacji . Mimo ze oponeo dostalo tego samego meila nadal wie lepiej .Oponeo to firma ktora nie szanuje swoich klijentow. A klijent swoich praw musi dochodzic w sadzie .Ostrzegam przed kupowaniem w firmie oponeo .
Paweł63 / 83.23.79.* / 2015-01-12 11:46
Natomiast mi przysłali jedną alufelge i odałem do reklamacji i nie uznali bo producent twierdzi że jest ok. Nie idzie jej wywarzyć i od ponad miesiąca nie mam tej nawet krzywej felgi jeszcze nie zwrocili. Muszę ją sam gdzieś wyprostować.
A o mało co bym kupił u nich następny kąplet z oponami za 2800 zl. Nigdy. Jak bedzie ok to to ok ale jak pujdzie coś nie tak to was będą zwodzić i gupoty wygadywać. Jak chcecie tak rubcie ja odpadam dbam o swoje pieniądze.
smartbart / 86.166.81.* / 2014-10-18 02:56
ZGADZAM SIE W 100% zamowilem 4 oponki dunlopa sp sport maxx 19 opony przyszly jedna roczna druga 3 letnia i dwie 5 letnie jakas porazka ZADALEM wymiany to dostalem odpowiec ze moga wymienic tylko musze pokryc koszty czy to moja wina i ze ne daja pewnosci jakie te inne beda moga tez byc stare szok nigdy wiecej nawet za darmo nie chce po co mi smieci na chacie STANOWCZO NIE POLECAM A WRECZ ODRADZAM OMIJAJCIE ICH BOKIEM
rozczarowany / 31.175.22.* / 2017-10-17 13:14
Niestety... też należę do tych, którzy zamówili opony w Oponeo. Faktem jest, że dotarły w czasie określonym w ofercie. I to tyle, co się zgadzało. W ofercie zaznaczyli, że opony będą z produkcji 2017 r. !!! A jaka była prawda w momencie dostawy ? Dokładnie wytarte (chyba papierem ściernym !); oznaczenie "tydzień i rok produkcji". Chyba mają na etacie "specjalistę od zacierania śladów". Tak, żeby P.T.Klient, nie zorientował się, że opony są np.pięcioletnie, czyli "guma już nie hallo" ! Dodatkowo, chcą wiedzieć w ankiecie: dlaczego zamawiamy dostawę do domu zamiast do serwisu ? Ano właśnie dlatego !!! że w domu jesteśmy w stanie dokładnie obejrzeć opony przed ich montażem i wykryć prostackie zabiegi kombinatorstwa. W serwisach, założą bez szemrania i hulaj... zanim się zorientujesz. Nie ich sprawa. Słusznie zresztą. To Ty zamawiałeś i przysłali "co zamówiłeś". Osobiście radzę, zanim odbierzecie zamówienie i zapłacicie (tylko !!! za pobraniem); dokładnie obejrzyjcie : co chcą Wam "wcisnąć". W razie "nieścisłości" nie odbierać i nie płacić za ponowną dostawę!!! Zobaczę, co przyślą w miejsce tych nieodebranych ? Gotowy jestem na całkowitą rezygnację z zamówienia. Następnych opon ja z pewnością u nich nie zamówię !!!

Najnowsze wpisy