Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Niemcy chcą polskich Ursusów, ale urzędnicy im na to nie pozwalają

Niemcy chcą polskich Ursusów, ale urzędnicy im na to nie pozwalają

Wyświetlaj:
GGP / 217.11.133.* / 2016-05-20 09:05
Dlatego Prezydent gdyby mial honor to powinien oficjalnie osikac sluzbowe BMW a potem oblac go benzyna i spalic. A film z tego wydarzenia wyslac do RFN. PS. ja tak zrobilem z vieswagenem, ale szybko ten film zostal zablokowany i usuniety z netu. Dlaczego ?
jr / 212.47.192.* / 2016-05-20 09:00
I to jest właśnie różnica między Polską a Niemcami, Polska wprowadza ustawę zakazującą czegoś co później jest niezgodne z prawem UE która nakazuje równość konkurencji ze wszystkich krajów, a Niemcy po prostu chcą certyfikatów na wszystko, które to certyfikaty producenci niemieccy dostają bez problemu, a producenci z zagranicy są odrzucani za brak przeciwna, brak kropki, niezgodność wymiarów, osiągów o ułamkowe części procentów, przedłużają procedury domagając się kolejnych poświadczeń, testów itd i tym samym osiągają to co chcą, czy konsument zakupi niemieckie bo będzie szybciej prościej
lolek888 / 91.220.73.* / 2016-05-20 09:00
w końcu ktoś wych...jał wąsików ! BRAWO !!!
z PL / 217.11.133.* / 2016-05-20 08:30
Dlatego NIE KUPUJCIE niczego od potomkow SS. BOJKOTUJCIE niemieckie wyroby. Ja juz tak robie od lat i dobrze mi z tym. A swoja droga niemieckie to tandeta i to kosztowna w eksploatacji.
smb / 185.24.202.* / 2016-05-20 08:57
to dlaczego Rząd kupuje 20 nowych BMW (a rozpatrywane było jeszcze jedynie Audi) ???
andyp88 / 46.148.152.* / 2016-05-20 08:23
ot i wyszła miłość Niemiec do Polski,Polacy musieli zniszczyć swoją gospodarkę aby wejść do UE inaczej się nie dało,macie czarno na białym, nie wierzyliście przez lata to co mówił PiS
tm / 193.111.166.* / 2016-05-20 08:02
Prezes Ursusa Karola Zarajczyk ... stwierdził.
Czy Prezes jest Panem Prezesem Karolem, czy Panią Prezes Karolą?
inż. / 195.175.107.* / 2016-05-20 07:34
A czemu komisja EU nie naklada kar na Berlin za blokowanie rynku dodatkowymi certyfikatami? Niemcy powinni płacić wysokie odszkodowania.
Marcin360360 / 83.11.43.* / 2016-05-20 07:45
UE broni tylko swoję kraje(czyli bogate) a my jesteśmy tylko rynkem zbytu ich towarów oraz tania siłą roboczą. PiS oraz Kukiz 15 robią coś dla Polski i to jest problemem UE.
Praga 1938r / 80.238.114.* / 2016-05-20 07:17
Wszystkie oskarżenia, że Ursus jest chiński pochodzą od sprzedawców Zetora. Byłem u Czechów na szkoleniu sprzedażowym i tak uczyli jak oczerniać Ursusa bo tracą ma jego rzecz gwałtownie rynek. Zgermanizowane pepiki zrobią wszystko żeby wciskać nam swój chłam a sami blokują naszą żywność. To samo dotyczy sprzedawców innych matek wszędzie szkolą jak zniechęcać do Ursusa. A to jest dobry znak bo wszyscy się boją Ursusa :) a Ursus ma tyle wspólnego z chińszczyzną co nic.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Enmerkar / 46.134.137.* / 2016-05-20 00:14
Kolejne nieporozumienie: nie ma czegoś takiego, jak "polski Ursus". Dziennikarze uparcie uskuteczniają propagandę sukcesu. Niestety, polski przemysł był w czasach złego PRLu. Teraz go nie ma. Akurat Ursus to montownia. Produkcja odbywa się w Azji i w paru miejscach w Europie Zachodniej.
lelum polelum / 83.22.238.* / 2016-05-20 08:17

Kolejne nieporozumienie: nie ma czegoś takiego, jak "polski Ursus".

A jest niemiecki BOSCH, Adidas czy BMW?
Wszystko w jakiejś części albo nawet w całości, jest dziś robione na wschodzie, a w Europie tylko składane albo pakowane.
jurek721 / 83.6.15.* / 2016-05-20 07:30
Masz mocno nieaktualne informacje, Ursus zbudował własną transmisje, tylko silnik nie jest jeszcze produkowany w Polsce, ale też trwają badania nad własną jednostką.
Warszawa 1944 rok / 80.238.114.* / 2016-05-20 07:19
Ile w tym miesiącu sprzedałeś czeskiego hałamu kosztem polskiej gospodarki germański sprzedawczyku?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Maciej2504 / 78.11.25.* / 2016-05-20 06:44
Kiedy w końcu zrozumiecie ziomkowie, że taki model produkcji jest obecnie stosowany praktycznie w każdej gałęzi przemysłu. Ja przykładowo pracuję w firmie produkującej elektronikę do samochodów ciężarowych. Fabryka jest w PL, kapitał PL, DE i USA, komponenty z Chin, Niemiec, Polski, Francji a pracownicy z PL i Ukrainy. Montownia? Owszem, ale jakość KAŻDEGO komponentu użytego w produkcji jest drobiazgowo kontrolowana - od małego kondensatorka do aluminiowej obudowy. Efekt - mniej niż 10 wadliwych gotowych urządzeń na milion (tak - milion), dla uświadomionych
Czysty / 151.225.120.* / 2016-05-19 23:49
Co robiła POprzednia ekipa rządowa, żeby im pomóc?
Grześ108 / 94.254.193.* / 2016-05-20 07:17
Pomogła z kontraktami w Nigerii, rząd polski wtedy dał Nigerii kredyt za który kupili ciągniki Ursusa.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
loloooop / 83.24.163.* / 2016-05-20 06:23
No na pewno na msze tyle co obecna ekipa nie dawała
Graud / 37.47.46.* / 2016-05-19 23:39
Ciekawe, że dr Balcerowicz nie unicestwił do końca tej marki. A taki zdolny. Podobno tak dobry ,że dano mu tytuł profesora na SGPIS. W liceach też są PANOWIE PSORZY.
dfmb'df / 188.33.212.* / 2016-05-20 07:04
Gdyby nie Balcerowicz to dzisiaj było by u nas jak na Ukrainie.
sf446 / 83.24.247.* / 2016-05-20 07:35
Nie wiesz co by było . Nie tylko Balcerowicz jest na świecie , może ktoś inny poprowadziłby transformacje lepiej.
PRN MTZ / 91.244.222.* / 2016-05-19 22:56
Silnik Deutz albo Fergusson, skrzynia brazylijska, most turecki, przednia oś: Indie, elektronika tajwańska, szyby angielskie. Polskie: karoseria z włókna szklanego, przewody do hydrauliki, logo, no i półniewolnicza siła robocza = URSUS. Pracuję w firmie, która robi podobne składaki. Były dobre póki brano części z Białorusi ale Niemcy i reszta wprowadzili certyfikaty i wymogi, które spełniają tylko ICH PRODUKTY (wcale nie najlepsze - jeden uszkodzony czujnik wyłącza całą maszynę z eksploatacji; autoryzowany serwis bierze od 4 tysi w górę; za "naprawę"; po prostu ICH PRODUKTY)..
ALko403 / 78.11.25.* / 2016-05-20 06:51
Wszystko na to wskazuje. Skoro o tej Białorusi mowa. Może być też Farmer z Sokółki, bo tam też historia sięga na Białoruś.
Stykmen / 91.94.9.* / 2016-05-19 22:50
Ursus to składak z różnych podzespołów ale z dobrych firm takich jak:silnik perkins,most carerro,kabina polska. Więc przestańcie głupoty pisać że to chińczyk !To nie romet ani junak !
sakyo / 83.25.122.* / 2016-05-19 23:13
Dobrze by było gdyby te barany z pseudo URSUSA brali pod uwagę opinie użytkowników lub serwisantów. Hydraulikę to tylko nasi pseudo konstruktorzy mogli aż tak spieprzyć. Aby wymienić głupią linkę sprzęgła trzeba pół ciągnika rozebrać, a spróbujcie napompować koło, trzeba wyjąć skrzynkę narzędziową aby dostać się do króćca zaworu, jakby nie można go było odwrócić o 180 stopni. Wielka montownia z pseudo konstruktorami którzy udają że coś umieją i się na czymś znają.
PolakWszech / 80.238.114.* / 2016-05-20 07:22
Widzę że uważałeś na szkoleniu u pepikowych Zeotrowcow - to są błędy w Ursusach z lat 90tych a nie obecnych. Jak ci sie obrabia czeskiego palucha?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
PRN MTZ / 91.244.222.* / 2016-05-19 23:00
Problem w tym, że URSUS miał WŁASNE wszystkie te części i podzespoły. I były one dobre a nawet bardzo dobre. Gdzie to wszystko się podziało? Co się stało z filią we Włocławku - nowoczesnym zakładem produkującym mosty i skrzynie biegów? Gdzie zakłady w Warszawie o powierzchni prawie 1km2? Gdzie własne biura konstrukcyjne i ośrodki badawcze?
mak123454321 / 83.238.153.* / 2016-05-19 23:20
Ze dwa lata temu zrobiłem z pociągu zdjęcia tego, co zostało po Ursusie,,, Załosny to widok był, naprawde, tym bardziej, że pamiętałem je z okien pociągu 25 lat temu. Hala, przed którą kiedyś szeregami stały ciągniki, miała cześć ścian, z dziurami po oknach - 6 pięter, pusta wewnątrz na wszystkich poziomach, bez dachu - takie pudełko dziurawe. NIe wiem co teraz, chyba rozebrali.

Kiedy rozmawiałem ok. 2000 r., z emer4ytowanym pracownikiem. Tam było już bardzo cieniutko, Narzekał, że nie mogą opracować nowej skrzyni i przeniesienia napędu, ponieważ nie mają pól miliarda.

Ale co się tu dziwić. Czasem jest taki sukces jen w Ramomiu, gdzie wykonuje sie gwintowanie luf broni strzeleckiej. Interesowałem się tym, więc z radością przyjąłem wiadomość, że dwa lata temu, dziei kredytowi, pożyczce z MON oraz środkom własnym fabryki udało się kupić nową maszynę,

Zastąpiła starą, którą wykonano w Tule za panowania Jego Imperatorskiej Wysokości Cara Wszechrosji Mikołaja II w roku pańskim 1912, Jakie to kiedyś rzeczy robili.. Już nigdy nie będzie takich maszyn ...(tu śpiewa dalej Boguś Linda "Filandię" z zespołem Świetliki)

Najnowsze wpisy