zuza001
/ 85.193.246.* / 2011-09-07 21:52
w skrócie przebieg "wydarzeń"
złożyłam wniosek o kartę kredytową 07/08/2011, decyzja kredytowa pozytywna, podpisanie umowy, plastik poczta otrzymałam, zgodnie z instrukcją konsultanta aktywowałam i poszłam na zakupy - brak autoryzacji - jak się później okazało błedy w umowie i nie weszła w życie umowa ( szkoda że nie dośc że nikt mnie nie poinformował to jeszcze wprowadził mnie w bład )w podglądzie karty saldo dostepne jak w umowie, po mojej interwencji reklamacyjnie przyjeto wniosek ponownie i nadal cisza mija miesiąc ...zgodnie z umową zawratą bank stawia środki do dyspozycji do 21 dni od zawarcia umowy- co jeśli się nie wywiązuje bez podania przyczyny ( przyczyne i co sie dzieje uzyskałam po kolejnej interwencji). W zwiazku z tym iż bank nie wywiązał sie z umowy i nie poinformował sam z siebie o tym fakcie - naraził mnie na niekomfrotową sytuacje przy kasie, utratę odsetek i koszty połaczeń z infolinia. Co a raczej czego mogę żądać od banku sprawa nadal nie zakończona i nie wiadomo kiedy finał.