Forum Forum finansoweKredyty

Nordea Bank porazka i falsz

Nordea Bank porazka i falsz

NORDEA_NA _NIE! / 66.178.126.* / 2010-04-20 01:34
Witam
Ostrzegam przed wzieciem kredytu w tym banku.Ciagle pomylki we wniosku,zwodzenie i zmiana warunkow uzgodnionych przed podpisaniem umowy kredytowej!stala praktyka zanizania wartosci kupowanej nieruchomosci i zastawienie pod hipoteke obecnie posiadanej nieruchomosci, rzeczoznawca z 400pln proponowany przez Bank to sciema.NAWET NIE INFORMUJA OFICJALNIE jakie sa wyniki wyceny.[Porazka,ktora po cichu wychodzi.Skladajcie wnioski do innych bankow azeby potem uniknac niemilych niespodzianek.
Wyświetlaj:
AgnieszaA / 77.115.103.* / 2011-09-04 15:33
Przyłączam się do absolutnie negatywnej opinii na temat Nordei. W czerwcu złożyłam komplet dokumentów na kredyt hipoteczny we frankach. Decyzja miała być po tygodniu, była po 6. Cieszyłam się, że uda mi się zaciągnąć kredyt po wysokim kursie franka. Niestety pomimio pozytywnej decyzji zaczęły się schody. Najpierw półtora tygodnia czekałam na przygotowanie umowy, w której pojawiły się bardzo niekorzystne dla mnie zapisy, ale oczywiście nie było mowy o ich zmianie. Przełknęłam to i podpisałam umowę. Pieniądze miały być wysłane bardzo szybko. Po kilku dniach moja Pani doradca zadzwoniła informując mnie, że jest problem z wypłatą kredytu, bo muszę dostarczyć jeszcze jedno zaświadcznie (które już wcześniej dostarczałam, ale podobno się przeterminowało). Zaczęła się gra na zwłokę ze strony banku. Dziś mam już pewność, że było to działanie celowe - czekanie na spadek kursu franka. I nagle cóż się okazało? - gdy frank osiągnął 30 sierpnia bardzo niski poziom w stosunku do ostatnich 2 miesięcy, nagle kredyt został mi 31 sierpnia wypłacony już bez czekania na zaświadczenie (a wcześniej bezwzględnie twierdzono, że bez tego dokumentu nie mam co liczyć na wypłatę kredytu). No i oczywiście kurs franka poszybował znowu w górę, więc na dzień dobry dostałam w plecy i to dużo na samym kursie. Rozumiem, że jako klient biorę na siebie ryzyko kursowe, ale sposób działania Nordei: granie na zwłokę, wprowadzanie klienta w błąd, wymyślanie potrzeby dostarczenia tak naprawdę niepotrzebnych dokumentów i nagła zmiana decyzji, gdy kurs franka spadł, to chyba nie przypadek? Nikomu NIE POLECAM tego banku!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gość789 / 178.219.119.* / 2012-06-14 21:21
Zgadzam się w 100% zwłaszcza po tym jak zostałam potraktowana po wielu latach bycia ich klientką .O tworzyłam linę kredytową na koncie wszystko pięknie super limit przyznany lecz po roku gdy zbliżał się czas automatycznego przedłużenia umowy który zbiegł się akurat z terminem wpłynięcia moich poborów na konto bank zdecydował że nie przedłuży mi umowy bo figuruję w BIK co wiąże się z automatyczną i natychmiastową spłatą limitu a z racji tego że nie jestem majętną osobą która bóg wie ile ma pieniędzy tylko żyję jak większość polaków od wypłaty do wypłaty i w momencie gdy otrzymałam tą wiadomość niestety moje saldo wynosiło 0 więc nie miałam ani potrzeby ani po co praktycznie logować się na konto więc nie przeczytałam tej wiadomości zrobiłam to dopiero gdy wpłynęły mi pobory i jaki przeżyłam szok zmieszany wręcz z niedowierzaniem gdyż okazało się że bank zdążył się już obsłużyć i zablokować środki na poczet spłaty tego nieszczęsnego limitu a że jestem zwykłą polką która ciężko pracuje i to na zmiany i milionów nie zarabiam więc suma limitu równała się praktycznie z kwotą mojej nieszczęsnej wypłaty a co za tym idzie? a to że zostałam praktycznie bez środków do życia już w dniu otrzymania wynagrodzenia za miesąc mojej ciężkiej pracy.Nie mogłam w to uwierzyć że bank a właściwie ludzie którzy tam pracują mogą być tak bezduszni. Więc napisałam reklamację wyjaśniając iż to że figuruję w BIKu nie jest z mojej winy lecz niestety ale z powodu bycia żyrantem nierzetelnego klienta co automatycznie jest uważane za w spół winę ale bank nie pofatygował się by to sprawdzić tylko uważał sprawę za zamkniętą i kropka.Prosiłam by chociaż rozłożono mi to spłatę na raty pisząc w jakiej fatalnej wręcz tragicznej stawiają mnie sytuacji i zostawiając bez żadnych środków do życia .Odpowiedz była zimna i oczywiście szablonowa czyli taka sama jak ta nieszczęsna wiadomość której w porę nie odczytałam nikogo nie obchodzi moje położenie i odniosłam wrażenie że nawet nie pofatygowano się by chociaż przeczytać od początku do końca moje praktycznie wołanie o pomoc i wracając do tej ich pierwszej informacji zastanawiam się dlaczego nikt nie spróbował powiadomić mnie dodatkowo w inny sposób chociaż by telefonicznie bym była świadoma ich zamiarów i ewentualnie być na to przygotowaną i w jakiś sposób mogła się zabezpieczyć. Tak właśnie bank Nordea traktuje swoich stałych klientów i wszystkim będę teraz ich usługi żarliwie odradzała.Na koniec jeszcze dodam że po tym jak mnie potraktowali że poczułam się jak nędzarka na drugi dzień otrzymałam od nich przesyłkę z nową kartą płatniczą z inf. że mają ogromną przyjemność przekazać mi nową kartę płatniczą z której niestety nie będę mogła przez dłuższy czas skorzystać bo nie ma co tą kartą wypłacać ...tego było już za wiele na moje i tak skołatane już nerwy więc napisałam im co o nich myślę i że nie mam zamiaru być dłużej klientką tego bezdusznego banku rezygnuję i zamykam rachunek natychmiast. Dlatego już teraz odradzam ten bank kategorycznie. NIE POLECAM!!!!!!!!!
zyczliwy11111 / 89.228.134.* / 2010-09-08 02:12
potwierdzam nordea to tragedia pod kazdym wzgledem

Najnowsze wpisy

Kredyty samochodowe - najlepsza oferta: