Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Nowe decyzje w sprawie Modlina. Remont potrwa aż...

Nowe decyzje w sprawie Modlina. Remont potrwa aż...

Wyświetlaj:
M.PASEK / 178.235.55.* / 2013-01-24 09:39
Oszczędności i bylejakość odbija się teraz czkawką Łatanie prowizoryczne nawierzchni drogi startowej i to do tego w okresie zimy było idiotycznym posunięciem.Odcinki nawierzchni po 500 m. na końcówkach drogi (a nie jak piszecie progi d.s) są najbardziej obciążone. Poleciały niepotrzebne pieniądze.Dziwne jest,ze lotnisko bez takiego urządzenia jak ILS zostało dopuszczone jako zapasowe dla Okęcia. Również zaskakujące jest wybranie zasadniczego kier. lądowania na tym lotnisku(nie pod wiatr a z wiatrem)Adaptacja byłego lotniska wojskowego trwała długo ale chyba brak było tam specjalistów z pr54awdziwego zdarzenia i zdrowego rozsądku.
Wapniak / 2013-01-22 01:28 / Tysiącznik na forum
zhmmm.... jak zwykle. Nikt za to nie siedzi.
szlag by was trafił / 46.134.211.* / 2013-01-21 21:04
Kolejne komisje, kolejne bzdety, kolejny zmarnowany czas. A płaci podatnik za niekompetencję kolesi z klucza pertyjnego!!!
tak myślę / 46.134.211.* / 2013-01-21 21:00
Popieram. Byle szybko uwinęła się z problemem. Dalsze budowy w tym stylu zagrażają nam Polakom. Nie jesteśmy na tyle chętni aby kolejne podatki szły na byle jakość i zagrażały naszemu bytowi.
klo / 46.134.211.* / 2013-01-21 21:08
Szkoda pieniędzy. Po jednym badziewiu będzie następne. Zamknąć i w tym cała oszczędność. Ile procent lata samolotami ???
lotniskowiec / 46.134.211.* / 2013-01-21 20:44
Jak do tej pory wszystkie działania administracji lotniska były tylko pod publiczkę. Niestety, ale progów technologicznych nieda się pominąć. Kładziony beton na początek i koniec pasa musi swoje odleżeć w odpowiedniej temperaturze. Beton wiąże 21 dni. No chyba, że mamy rosyjski lub amerykański. Tylko kilka godziń i następuje jego konserwacja w niedługim okresie czasu. Wątpię aby wykonawca wprowadził podczas wykonywania wylewki najnowsze zdobycze techniki. Jężeli zwykły beton np. B20 będzie posypywany solą w celu odmrożenia pasa, to przy większych mrozach będzie pękał, a na jego powierzchni utworzy się powłoka wysoce ścieralna, która tworzy nierównomierną struktórę łacznie z odpryskami. Pytanie: kto odpowiada za ten stan rzeczy? Wykanawca, inspektor nadzoru (który tylko wypełnia książkę budowy i nie ma nic więcej do gadania), zleceniodawca (ma prawo do kontroli każdej fazy produkcji), i wreszcie kierownik budowy (czy w ogóle był?). Teraz mamy inwestycję o wartości wielu milionów złotych. I jak zwykle nie ma winnego. A może chodzi o wyłączenie lotniska z eksploatacji? Tyle jest innych i każde zabija się o kolejny samolot. Trele morele czas wyprowadzić many many.
Vcfghcd / 91.217.19.* / 2013-01-21 20:20
To dowodzi że nie warto brać rzeczy niemożliwych do roboty.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
inż / 217.170.168.* / 2013-01-21 20:03
to jest kolejny przyklad presji sukcesu tylko tak boleśnie ukazany.Zawsze jest tak, szybko tanio tylko ze nie zawsze dobrze i co i mamy kolejny PR sukces- managery od siedmiu boleści. Bo liczy się sukces i kasa a ja się pytam gdzie jest w tym wszystkim zdrowy rozsądek. To jest lekcja pokory dla oszołomów pseudo prezesów którzy udają ze się znają na robocie. Takie jest budownictwo to nie jest tam jakiś marketing tu jak się spier....to jest ból. Szkoda tylko ze ERUBUD dał się wciągnąć w tą grę zaniżania cen kosztem wygranego przetargu i zarobieniu 0,5 % na inwestycji. Tylko że teraz utrata wizerunku i koszty jakie poniosą mogą ich doprowadzić do upadłości.
xyz841 / 178.235.188.* / 2013-01-21 17:06
tyle set milionów wpompowane, i co? a do uruchomienia (wielokrotnie mniejszym kosztem lotniska w Radomiu) Struzik nie dorzucił ani złotówki! czy w tym kraju kiedyś będzie normalnie i tacy delikwenci bedą rozliczani za błędne decyzje i politykierswo?
ojejku790 / 37.225.204.* / 2013-01-21 16:41
Czyż nie można zbudować namiotu na całą szerokość pasa, dwuwarstwowego żeby była lepsza izolacja termiczna, nagrzewnicami osiągnąć stabilne >0 st., wybetonować i poczekać (też dogrzewając) typowe 28 dni wymagane na związanie betonu. Drugi pas tak samo.

Byłoby znacząco taniej niż suma odszkodowań-roszczeń wynikłych w zamknięcia lotniska.

?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
jaś` / 195.94.209.* / 2013-01-21 16:21
prawo zamówień publicznych - zawsze to samo, najtańszy koleś wygrywa a potem "jakoś to będzie" no i jest ...autostrady, stadiony, lotniska, metro - Polska w budowie! PS Już widzę jak ta zacna firma Erbud przynosi 900 tys. w rączkach...tak samo jak Covec, PBG,Hydrobudowa i inne zwycięskie firmy.
Żenada / 80.238.98.* / 2013-01-21 16:04
[...]Lotnisko w Modlinie to jest koronny przykład tego, że Polska wciąż leży w azjatycko-sowieckim kręgu kulturowym. Możemy sobie aspirować do Europy, być członkami UE, NATO i czort wie jeszcze czego, ale w polskich łepetynach [...]Taka jest naga prawda o nas Polakach. I choć jest wśród nas 10-15% ludzi na poziomie to reszta [...]. I dlatego mamy takie afery, nowe-stare drogi, nowe-stare lotnisko w Modlinie, nowy-stary stadion, nowe-złodziejsko drogie leki "refundowane", super-radarowy plan poprawy bezpieczeństwa na drogach... Po prostu chce się żyć [...]

### POST EDYTOWANY Z POWODU ZŁAMANIA REGULAMINU FORUM MONEY.PL ###
.
nielot / 46.134.211.* / 2013-01-21 21:16
I masz rację. Diabli z Modlinem. Diabli z uziemionymi samolatami, na których tracimy miliony. Diabli z LOT, który dla prywaty snobów musiał istnieć. Tak Trzymaj.
arrmii / 78.9.98.* / 2013-01-21 16:21
.. ale masz jakieś rzeczowe argumenty czy tylko plujesz pod siebie bo tak radyjko kazało?

Najnowsze wpisy