Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Nowy zarząd PKP. Oto ludzie, którzy mają zmienić kolej

Nowy zarząd PKP. Oto ludzie, którzy mają zmienić kolej

Wyświetlaj:
rembert2 / 2012-04-05 22:31 / Tysiącznik na forum
Kolej potrzebuje zmian ale patrzac na dzialania anonsowanych wczesniej fachowcow ministrow to mysle ze watpie
tak to już jest. / 81.190.72.* / 2012-04-05 17:18
Za "komuny" pociągi kursowały z dokładnością co do minuty . Nawet do każdej wioski pociągi jeździły !
Benzynka i olej napędowy też było tańsze.
No ,ale zachciało się zmian na "lepsze".
rembert2 / 2012-04-05 22:33 / Tysiącznik na forum
Chyba jednak ludzie nie stracili pamieci jak sie jezdzilo za komuny-a komuchy na ksiezyc
m_ira / 79.186.174.* / 2012-04-05 17:10
"Koleje nie dla kolejarzy, a dla managerów". Tylko człowiek ,który mnie ma zielonego pojęcia o czym mówi mógł cos takiego powiedzieć i wymyśleć.Rozwalą resztki tego co zostało w dwa lata i sprzedadzą ogromny majątek kolei za bezcen. Każdy głupi to potrafi.O to tylko chodzi z tymi zmianami w zarzaądzie.
jakotakoczyta / 31.178.127.* / 2012-04-06 01:20
Tia, a ministrem zdrowia powinien być koniecznie lekarz. A szefem MPO, sprzątaczka... Durnie chodzą na koturnie, nic dziwnego, bo to durnie...
jacek12ed / 83.27.148.* / 2012-04-05 17:10
No, może w końcu rozpiszą nowy rozkład co będzie trzeba ogłosić w blasku fleszy jako kolejny sukces.
Kozy pasać! / 91.198.15.* / 2012-04-05 16:42
Ile to razy już słyszeliśmy? Zaraz się okaże, że zwolnieni dostaną milionowe odprawy i będą się sądzić. Wszystko to zagrywki pod ogłupioną publiczkę TVN. PO nie jest w stanie zrobić NIC sensownego i ludzie to zrozumieli. Po EURO jesteście pogonieni.
alejaja / 83.7.97.* / 2012-04-05 16:33
Na kolei najważniejszy jest pasażer wyrolowany.
sard / 83.24.50.* / 2012-04-05 16:21

Nowy zarząd PKP SA będzie musiał się uporać z ogromnym zadłużeniem spółki.



Ile będą kosztowały pensje nowych władz spółki? Tyle, ile obecnych, czyli około 140 tysięcy złotych miesięcznie.


może by kuźwa zaczęli od zredukowania sobie pensji o 90 % ????????
Pełen Obciach / 178.235.238.* / 2012-04-05 16:19
Inne deklaracje to zwykła ściema
che / 194.126.254.* / 2012-04-05 16:18
Błahahahahahahahahhahahahahahah.
Pozdrawiam
sisley / 213.77.28.* / 2012-04-05 16:17
Trzeba czegoś więcej niż zmiana ludzi. Sam minister transportu powinien mieć odpowiednie kwalifikacje. Ze swoim wykształceniem i doświadczeniem mógłby w prywatnej firmie robić za gońca lub coś podobnego.
Pilsener / 2012-04-05 14:49 / Sofciarski Cyklinator Parkietów
Należy jak najszybciej wydzielić i podzielić infrastrukturę (utrzymują ją prywatne firmy wyłonione w przetargach, wzorem dróg) oraz wpuścić prywatnych przewoźników.

Kolej jest państwowa więc żaden menedżer tu nie pomoże, bo spółki państwowe działają na innych zasadach niż prywatne. W spółkach partyjnych dmucha się koszty (bo im wyższe tym więcej stanowisk i innych beneficjów) a tnie przychody (bo klient jest petentem a petent to ktoś taki kto tylko truje d...). O zyski czy konkurencyjność też taki związkowy archaizm nie musi się martwić, bo dbają o to podatnicy którzy tak czy inaczej poniosą koszt działalności państwowego molocha - czy to w podatkach, czy też bezpośrednio w cenach usług/produktów.
jacek12ed / 83.27.148.* / 2012-04-05 16:42
Bredzisz. Na zachodzie czy w takich Chinach spółki państwowe są dobrze zarządzane i wygrywają z prywatnymi.
Pilsener / 2012-04-05 21:33 / Sofciarski Cyklinator Parkietów
Nie wygrywają - spójrz na Japonię, ponad 100 firm i rekordowa liczba pasażerów. A na zachodzie właśnie przymierzają się komercjalizacji, zwłaszcza w Anglii gdzie przed nacjonalizacją koleje były najlepsze na świecie (w XIX wieku ekspresy parowe jeździły nawet 160 na godzinę). Nie da się dobrze zarządzać firmą państwową bo cele są inne, politycy mają inne a pasażerowie inne.
bananewa / 2012-04-05 14:38 / Bywalec forum
a PKP TV zostaje?
a inne spółeczki,
a mieszkania kolejarzy zostają,
a ulgi dla rodzin kolejarskich
a ulgi dla pracowników spółek, którzy kolejarzami nie są
a ulgi dla lekarzy (i ich rodzin), którzy leczą kolejarzy
a czyste toalety będą?
Kanclerz12 / 2012-04-05 14:55
Czytając jakie doświadczenia ma nowy Prezes PKP , żywią naprawdę nadzieję że coś się zmieni na kolejach, bo teraz to naprawdę jest rozpacz!!
jakotakowidzi / 31.178.127.* / 2012-04-05 14:32
Bym uwierzył, gdyby kasę dostali za sukces, na koniec projektu. Ale oczywiście, jak im nie wyjdzie (zakład?), to dostaną odprawy. Zero odpowiedzialności. Jakie są "konsekwencje" porażki? Żadne. Wystarczy sprawdzić, gdzie wylądują dotychczasowi nieudacznicy
otylia-z / 213.195.173.* / 2012-04-05 14:12
Przystojniakowi twarz zaokrągliła się. I bardzo dobrze!
Jestem pełna podziwu dla ministra, za jego wnikliwą analizę przyczyn niepowodzeń i metod naprawy złego zarządzania. Trudno było przypuszczać, że facet, który - jak się wydawało - tylko uprawiał jogging, grał w "nogę" i robił dobre wrażenie, będąc politologiem z wykształcenia, potrafi bandę pijawek uczepionych PKP jednym ruchem usunąć i powołać fachowców od zarządzania.
;-))) / 192.193.116.* / 2012-04-05 14:09
tekst czesciowo skopiowany z bankier .pl
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy