Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Obsługa klienta do poprawki. To główny wniosek z badania sklepów internetowych

Obsługa klienta do poprawki. To główny wniosek z badania sklepów internetowych

Wyświetlaj:
laik233 / 31.61.138.* / 2016-01-01 15:07
A mnie zastanawia, dlaczego fiskus nie opodatkuje sprzedazy przez internet - podobnie, jak sprzedazy w sklepach wielkopowierzchniowych. Przeciez w wiekszosci sklepy internetowe oferuja towar, ktorego nie mają i ktory dopiero zakupują u hurtownikow. Czyli w wiekszosci ich koszty i ryzyko handlowe jest minimalne.
Anulka5555 / 46.238.244.* / 2016-01-01 15:16
Człowieku jaką Ty masz wiedzę??? Przecież taka sprzedaż jest opodatkowana tak samo jak inne.
e-shop / 164.127.32.* / 2016-01-01 15:04
Tyle, że e-mail to nie jest dobry sposób na szybkie załatwienie sprawy, a już w ogóle jak pytania są absurdalne. Jak kto ma pytania najlepiej niech dzwoni.
Lati258 / 83.5.111.* / 2016-01-01 14:57
Taki gadżet jak facebook nie jest potrzebny , aby kupować w internecie .

Robię to od wielu lat .E-mail i ewentualnie telefon w razie problemów całkowicie wystarcza.
Patrycja1122 / 124.225.110.* / 2016-01-01 14:54
Im mniejsze/ bardziej lokalne sklepy tym bardziej profesjonalna obsługa i szacunek do klienta.
Odnośnie obsługi klienta, tylko z jednego sklepu internetowego byłam w stuprocentach zadowoloay - . Właścieciel czy pracownik (nie wiem) potrafił rzeczowo odpowiadać na maile przez 4 dni odnośnie indywidualnego zamówienia skimboardu GoZonu.
bżydek / 89.126.45.* / 2016-01-01 14:32
Ja osobiście mam wiele sympatycznych słów do wielu e- sklepów z których korzystałem w ub. roku 2015. Wymienię tu jako wzorcowy przykład z Bornego Sulinowa '' Borniak ''. Mam bardzo poważne uwagi do niekompetencji i krętactwa pracowników firmy '' SZRON '' i firmy zajmującej się sprzedażą kursu nauki języka angielskiego w/g Krebsa z Warszawy.Bardzo dobrze ,że ktoś przyhamuje czasem nieodpowiedzialnych menadżerów.
Michal1075 / 66.102.9.* / 2016-01-01 14:21
Jeszcze jedno wszystkie zabezpieczenia i zapewnienia i gwarancję allegro są g... warte jak i otwieranie konfliktu i tracić 30dni a jak poszedłem na komendę sprawa trwała tydzień, dwa. Jednak wycwanili się i na policji odsyłają do pisania pisma do sądu trudno bywa i tak jak trzeba, ale później oszustów się miażdży. Większość macha ręką 300x5zł daje oszustom 1500zł i żyje.
Michal1075 / 66.102.9.* / 2016-01-01 14:15
Zgadzam się z opinią o allegro... oszuści mogą tam harcować aby prowizję płacili np opisy towar jest wysyłany z chin i może być opłata celna która spoczywa na kupującym i tysiące różnych chwytów czasami trzeba godziny spędzić aby wyszukać normalną ofertę lub to co się chcr z pośród tyłu oszustów, pisząc do allegro w odpowiedzi otrzymywałem "nic nie możemy zrobić", żeby była opcja filtru, że sprzedawca ma to na magazynie w Polsce, czy w Chinach...
Adam321 / 195.189.88.* / 2016-01-01 21:08
przecież można wybrać filtr "wysyłka z polski" - niedawno szukałem telefonu to wiem na pewno
eugeniusz1000 / 185.87.137.* / 2016-01-01 14:12
..to satandardy wypracowane z prawa / operatorow telefonicznych , internetu ,itd/ tj. nakazowych dzialan sadowych. Prosze "glupa " nie palic , badanie okreslilo jedynie prawidlowosci i mozliwy ciagu trwania takich interesow dalej w czasie . Na bezczynnosc nie bede narzekal , wiadomo , rzecznicy , pomocnicy i z reka w nocniku.
Marta1994 / 95.49.99.* / 2016-01-01 14:11
Od paru lat mam swój ulubiony sklep z kosmetykami naturalnymi i nigdy się na nim nie zawiodłam. To co dla mnie jest istotne to fakt, że można się do sklepu internetowego dodzwonić. Jeśli nawet nie odbierają to oddzwaniają i to jest to co bardzo sobie cenie w Pachnącej Krainie. Natomiast szerokim łukiem omijam sprzedawców z Allegro którzy wysyłają towar zza granicy - na buty ostatnio czekałam 2 miesiące - zero odpowiedzi na maile i brak kontaktu telefonicznego.
Kamilla567 / 94.254.199.* / 2016-01-01 14:26
Ja też nie kupuję na Allegro. Miałam kilka razy problem ze sprzedawcami. Od dłuższego czasu w naturalne kosmetyki zaopatruję się w Pszczelej Dolince i też nigdy się nie zawiodłam. Kontakt z Panią Joasią jest doskonały, a w cudeńkach jakie robi można się zakochać :)
rój / 89.71.128.* / 2016-01-01 14:09
Zlikwidować to, ludzie niech kupują tam, gdzie sprzedawca płaci podatki, czyli w supermarketach.
Gator / 141.0.12.* / 2016-01-01 14:08
Wy się lepiej weźcie za kontrole marketów, gdzie nie ma cen, ceny inne na półkach inne przy kasie, ceny sa tak ustawiane aby myliły klienta, jest po prostu masakra. I tu jest duże pole do popisu dla skarbówki - można zasilić budżet :)) a kilenci będa traktowani poważnie.
J.r / 178.42.165.* / 2016-01-01 13:58
gram.pl omijać szerokim łukiem. towar dwa miesiące wysyłany. na infolinii problem zrzucany na pocztę. na koniec ledwie przeprosiny i zwrot pieniędzy. Ich produkty także można gdzie indziej znaleźć dużo taniej. Nigdy więcej.
.140 / 217.170.161.* / 2016-01-01 13:54
najgorszy jest mall. olewka klienta totalna
erwa / 83.11.155.* / 2016-01-01 13:17
Największy ignorant w Polsce działający w sieci to allegro.pl. Liczy się prowizja, resztę maja w poważaniu.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/

Najnowsze wpisy