Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Obsługa klienta do poprawki. To główny wniosek z badania sklepów internetowych

Obsługa klienta do poprawki. To główny wniosek z badania sklepów internetowych

Wyświetlaj:
asiastr / 195.26.22.* / 2016-01-01 13:11
Jak ktoś ma dużo negatywnych komentarzy na allegro.to omijam sprzedawcę.
Kamillo1128 / 178.36.27.* / 2016-01-01 13:05
TO SAMO NA ALLEGRO U WIĘKSZOŚCI SPRZEDAWCÓW. ŻAŁOSNY POZIOM. Cebulaki dorwały się do zakładania działalności w sprzedaży internetowej a nie mają o niej zielonego pojęcia ani chęci.
billy / 95.41.94.* / 2016-01-01 14:15
Cebulaki sa tez po drugiej stronie tzn kupujący.
Najlepiej kupic produkt za polowe ceny rynkowej i jeszcze sie targować, a na koniec nie odebrac przesylki pobraniowej
qt / 83.21.52.* / 2016-01-01 12:59
Ultima.pl

towar zamówiony, pieniądze przelane. Przez tydzień żadnego odzewu. Czy towar jest na stanie? Co się w ogóle dzieje? Po upływie tygodnia przychodzi odpowiedź - towar wyślemy dzisiaj. Oczywiście towaru nie wysłano do dziś, choć mija trzeci tydzień. Wymiana maili z działem sprzedaży jest jak dyskusja ze ścianą. W końcu oznajmiam, że chcę anulować zamówienie i odzyskać pieniądze (czyli odstąpić od umowy). Oczywiście - po drugiej stronie cisza. Już od ponad tygodnia. Zapewne nie otrzymam ani towaru, ani pieniędzy.

Trzymajcie się z dala od Ultimy - gdy tylko dostaną wasze pieniądze, wypną się na was.
kutfa / 89.74.75.* / 2016-01-01 14:29
Dlatego przestałem płacić przelewem i biorę za pobraniem. Zero stresu i kasa nie zamrożona ;)
1 2 3 4
na koniec starsze

Najnowsze wpisy