Witam serdecznie.Mam pytanie dla ekspertów,prosze o pomoc.Zaproponowano mi oferte pracy jako pracownik obsługi klieta (Customer Support )Mam byc odpowiedzialny za obsługę klientów po stronie polskiej.wykonywane przezemnie czynosci to ,pełna obsługa klienta , odbieranie telefonów,przyjmowanie zwrotów oraz oczywiscie wysyłanie ich odrazu do pracodawcy.Co jakis czas bede dostawał grupową przesyłke ktora bede musiał rozpakowac oraz indywidualnie zaadresowac i odesłać pod wskazany adres na terenie polski.Na stronie pracodawcy bedzie oczywiscie figurował mój numer telefonu ,wiec klienci w celu złożenia zamówienia bedę sie zemna kontaktowac.Co do pracodawcy, jest to firma zajmująca sie przedaża wysyłkową,siedzibe maja na terenie niemiec.Nie ukrywam ze nie jest to mała firma,wiec obecnie mają w swojej ofercie tysiące produktów najwyższej jakości .Przedmioty (odzież) dostępne na stronie pracodawcy kosztują od 30 do 150 euro.Zaproponowano mi za moja usługę, prowizję od sprzedazy (20% netto).
Wiem ze strona niemiecka kupuje dużo produktów,wiec nie wiem jak jest z polskimi klientami.Musze miec działalnosc gospodarczą,opłacic Zus,Us itd.Bede musial wynając jakies małe pomieszczenie , opłacic telefon,prąd itd. ,wiec na dzień dobry jestem skażany na opłaty.Pracodawca chce zebym podpisał umowe na 4 lata,chciałbym w umowie zawrzec np . 6 miesieczny okres próbny.
Prosze o pomoc ,czy warunki prowizji są korzystne,czy na jakis innych zasadach ma sie odbywac moje wynagrodzenie.Słyszałem że dobrze byłoby gdybym dostawal co miesiac stale wynagrodzenie np.500 euro no i ewentualnie do tego 20 % od spredaży netto.Pozdrawiam serdecznie