Forum Forum prawneCywilne

Odmowa zwrotu towaru uszkodzonego przez klienta.

Odmowa zwrotu towaru uszkodzonego przez klienta.

kaniaes / 2008-09-26 12:36
Witam serdecznie chciałbym prosić o pomoc w sprawie rozwiązania następującej sytuacji:
Dnia 20 września 08 dokonałem sprzedaży amortyzatora rowerowego poprzez serwis allegro. Klient który odebrał przesyłkę po 3 dniach stwierdził, że sprzęt jest uszkodzony i żąda zwrotu. Jest kilka "ale" klient stwierdził po odebraniu przesyłki, że paczka była świetnie zapakowana i nie ma śladów uderzeń itp. Lecz po kilkunastu mailach wysłał mi zdjęcie 2cm dziury w paczce co mija się z jego wcześniejszymi wypowiedziami. Dodatkowo uznał, że sprzęt ma delikatne rysy na pokrywach komór (widoczne bardzo wyraźne na zdjęciu w aukcji) przez co w dniu zakupu dokładnie wiedział w jakim stanie jest sprzęt. Moje pytanie brzmi czy posiadając fotografię wykonaną na kilka chwil przed wysłaniem paczki potwierdzającą całkowicie sprawną regulacją a nie jej zmiażdżenie czyli dowód wysłania 100% sprawnego sprzętu mogę zostać oskarżony o bezprawne nieprzyjęcie zwrotu jeśli sprzęt został uszkodzony przez kupującego po fakcie odebrania paczki? Z góry dziękuję za pomoc.

Najnowsze wpisy