Forum Forum emerytalneOFE

Odzyskiwacz/straszak/ratwonik - pomocy!

Odzyskiwacz/straszak/ratwonik - pomocy!

Radekkk / 2008-03-15 09:31
Witam!
Mam pytanie odnośnie tzw. odzyskiwaczy. Mianowicie przyjęto mnie na szkolenie do firmy zajmującej sie doradztwem finansowym. Byłem wczoraj na pierwszym spotkaniu z klientem i towarzyszyła mi pani "kierownik", która prowadziła rozmowę żebym ja zobaczył jak takowa powinna wyglądać. Okazało się, że to doradztwo to typowe namawianie ludzi na zmianę OFE. Wcześniej dyrektor firmy poinformował mnie, że pieniądze dostaję za każdą jednorazową wizytę u klienta, nawet bez nakłonienia do zmiany OFE. Okazało się to kłamstwem, co powiedziała mi potem pani "kierownik".
Mój problem zaczyna się w tym momencie i dotyczy naprawienia mojej winy wobec klienta. Bo nieświadomie ale przyczyniłem się do zmiany przez niego OFE na inny i jak potem zdążyłem wyczytać w necie - gorszy. Ów klient podpisał umowę o przystąpienie do innego OFE, ale pani "kierownik" wspominała, że odwiedzi klienta zapewne tzw. straszak/odzyskiwacz z jego poprzedniego OFE i będzie nakłaniał do pozostania w nim. I tu moje pytanie: skoro klient podpisał umowę, to czy może od niej odstąpić za sprawą owego "straszaka" bez żadnych konsekwencji prawnych? Bez kary finansowej? Dodam, że umowę podpisaliśmy wczoraj i zabrała ją pani "kierownik"...Chciałbym pomóc temu klientowi i jakoś to odkręcić.
Niestety, okazałem się naiwny i łatwowierny, ale zostałem tak wychowany że ufam ludziom i nie węszę wszędzie podstępu... Będę musiał zapłacić teraz 50 zł za zaświadczenie o niekaralności i podobno 105 zł za jakąś licencję doradcy finansowego... Ale ważniejsze jest, żeby pomóc oszukanemu klientowi...
Proszę o poważne potraktowanie sprawy. liczę na pomoc.
Pozdrawiam!
Wyświetlaj:
coś / 157.25.31.* / 2008-05-17 12:20
100 złotych kosztuje wpis do Komisji Nadzoru Finansowego żebyś mógł sprzedawac OFE.
Radekk jeżeli interesuje Cię praca jako przedstawiciel ING OFE to daj znać. Sprawdz sobie najpierw jaką pozycję w rankingach ma ING. Jeżeli twoja wypowiedź jest szczera to chętnie widziałbym Cię w moim zespole jeżeli Twoje przeżycia nie odetną Cie od tej dziedziny to daj znąć na mcos@wp.pl
qazxc / 37.47.26.* / 2013-01-22 01:03
[...]

### POST USUNIĘTY Z POWODU ZŁAMANIA REGULAMINU FORUM MONEY.PL ###
ŻYCIE / 89.229.0.* / 2009-08-14 15:11
To COŚ pisze brednie. Nie bądź głupi-rób to, co uważasz za słuszne.
Dużo przykrych doświadczeń czeka na Ciebie KOLEGO AGENCIE. Czy to pocztylion, czy ING-nie ma znaczenia.Tylko uczciwym być!!!!!!!! Robię to przez 15 lat i nikt mi głowy nie odciął.
coś / 157.25.31.* / 2008-05-17 12:00
Cieszę sie że istnieją tacy ludzie jak Ty. Ja pracuję w ING i między innymi zajmuję się Otwartymi Funduszami Emerytalnymi. Wykiwano Cię, rozumiem, ale nie martw się. Etyka jest dla mnie najwazniejsza w pracy, zapewne dla Ciebie też, nieważne jaki praca ma charakter. Skontaktuj sie z tą osobą i wytłumacz wszystko po kolei.Powiedz mu co Ci sie zdarzyło i tak:
- transfery między OFE są 4 razy w roku, w lutym, maju, sierpniu oraz listopadzie. podpisałem umnowę przed kilkoma dniami w maju. Ale nie martw sie, do transferu dojdzie dopiero w sierpniu ponieważ procedura trwa dość długo i nie załapie się ta osoba na transfer majowy. Dokumenty Twoja firma wyśle prawdopoodbnie jak najpóźniej (tuż przed transferem) tak aby jego obecny ratownik jak to określiłes nie miał czasu na kontakt z klientem i anulował mu transfer.
Popros tą osobę aby skontaktowała sie ze swoim obecnym OFE i powiedziała jak wygląda sprawa. Że się przepisał i w ogóle chce to anulować ale nie wie co ma robić. Jeżeli to zrobisz to w dalszej karierze będziesz sie kierował uczciwymi zzasadami i daleko zajdziesz. Zobaczysz.
mały1502 / 2008-06-02 01:03
Wiadomą sprawą jest to, że w każdej branży są ludzie mniej lub bardziej uczciwi...
I tak jak Radek zaczął przygodę z doradztwem finansowym, gdzie tak jak w większości firm obiecuje się złote góry i robi się tzw "pranie mózgu", są ludzie cholernie nie uczciwi...
Ale mogę się założyć, że w firmie, do której trafił jest bardzo wiele osób, które są na prawde uczciwe.
W takich firmach wszyscy chcą zdobyć współpracowników, dlatego że gdy oni ich wprowadzą, to ci ludzie oprócz tego że "robią" na siebie, to robią również na tych co ich wprowadzili...
I często zdarzają się oszuści, którzy chcą po prostu czerpać korzyści z ich niewiedzy i naiwności.
Znam wiele osób z firm doradztwa finansowego (różnych firm) i wiem jedno,
są "doradcy", którzy biorą opiekę nad klientem i nie zważają na PROWIZJE jakie dana firma im proponuje, lecz na dobro klienta. I starają sie dobrać najodpowiedniejszy produkt dla potrzeb klienta. Ale są również i tacy, którzy dla własnych korzyści "wciskają" często niezadobre lub nienajlepsze produkty.

Tak nawiasem mówiąc... właśnie wiele osób, które pracowało w ING i zajmowali się OFE, przeszli do firm "doradztwa fin.", bo z innych OFE są większe prowizje...
ADAM.K / 79.185.78.* / 2008-03-21 15:32
Tzw.akwizytorzy OFE to problem zlozony-z jednej strony przepisywacze-naciagacze a z drugiej problem tego rodzaju,ze znakomita wiekszosc czlonkow OFE nie bardzo wie z czym to sie je,po co jest drugi filar i czym bedzie skutkowal w przyszlosci-stad pewnie te slabe(zainteresowanym-wiadome)fundusze" wyrywaja"czlonkow tym funduszom ktore od lat prezentuja dobre wyniki niezaleznie od koniunktury.Bardzo wiele osob zmienia OFE za jakis prezent ,niezadko tracac znacznie wiecej na roznicy w stopie zwrotu miedzy funduszami.Brak wiedzy u Polakow o naszym systemie emerytalnym daje pole do popisu nieuczciwosci ktora karmi sie naiwnoscia i latwowiernoscia ale nawet kontakt na takim poziomie miedzy akwizytorem a klientem zapala u tego drugiego czerwona lampke ze cos jest wazne dla niego o czym dotychczas niewiedzial.Jestem gleboko przekonany ze sa OFE ktore szkolac swoich agentow klada nacisk na uczciwosc(napewno latwiej jest tym ktore maja wyniki) i wierze ,ze rynek potrzebuje takich uslug a z czasem ludzie i tak zrozumieja ze drugi filar to budowanie kapitalu w dobrych rekach przez dlugie lata.pozdrawiam wszystkich-ADAM
FINKA / 89.229.0.* / 2009-08-14 15:19
Adaś, pleciesz farmazony-robiąc mnóstwo błędów ortograficznych.A bierzesz się do pouczania.Naucz się pisać, potem mówić.OK?
mily 1999 / 2008-05-21 07:15
Masz racje niestety w kazdej branzy znajda sie czarne owce,rozumiem ze nie jestes przekonany i ze delikatnie mowiac naduzyciem byloby stwierdzenie ze ofe ktore inwestuja w akwizycje chcac pozyskac klientow z rynku wtornego z nastawieniem na oszustwo szkola swoich agentow bo wtedy prezesow tych Ofe nalezaloby nazwac szefami mafii a struktury
sprzedazy i agentow jej zolnierzami i poczynic odpowiednie kroki prawne:-))))))).Oczywiscie ze zaden fundusz nie jest zadowolony jesli traci klienta wiec niektore OFE nachalnie wysylaja swoich agentow-ratownikow mimo wyslania przez klienta wraz z przedmiotowym zawiadomieniem, oswiadczenia o odwolaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Oswiadczenie takie zawiera wszystkie praktyki stosowane przez OFE specjalizujace sie w ,,ratownictwie,,.wzgledem klientow ktorzy ,,odchodza,,.Mimo wyslania w/w oswiadczenia PTE przekazuja listy klientow ,,ratownikom,,celem ,,odbicia,,klienta.I to jest trzecia strona problemu o ktorej nie wspomniales w swojej wypowiedzi:-))))).Jakby nie bylo klient ma prawo do zmian w zakresie zmiany przetwarzania danych osobowych niezaklucania tzw.miru domowego przez ratownika[ ktory mimo wykonania w/w dzialan laduje sie z buciorami do domu klienta a co nie wolno mu????!!!!!) i jest to zapisane w odpowiednim kodeksie.Odnosze wrazenie ze niektore Ofe chcialyby uczynic z klientow chlopow panszczyznianych,agenci przepisywacze-naciagacze jak to okresliles sa be ale agenci funduszu dla ktorego byc moze pracujesz-przepisuja do swojego ofe to jest ok:-))))).podsumowujac moja wypowiedz uwazam ze wszystko nalezy robic w zgodzie z soba tak zeby nie krzywdzic innych i bedzie ok.pozdrawiam
any / 2008-05-22 13:01 / portfel / Bywalec forum

niezaklucania

Prawo, o którym tak dzielnie piszesz znasz równie dobrze jak ortografię?

laduje sie z buciorami do domu klienta

Jeżeli klient chce mieć spokój, to może wyrzucić agenta z domu, ba może odmówić spotkania, w ostateczności wezwać policję dla poskromienia natręta.
W czym więc problem?
mily 1999 / 2008-05-23 00:20
Nie lap mnie czlowieku za slowka i nie odnos mojej znajomosci prawa do ortografii bo moge byc dyslektykiem np.,albo byc zmeczonym lub rozkojarzonym ale to nie powod zeby odwracac uwage od mertorycznej strony wypowiedzi.Tak klient ma prawo wyrzucic ratownika z domu w takiej sytuacji i wezwac policje skoro jest nachalny i zakloca mu spokoj,bo jezeli wyslal do swojego Ofe oswiadczenie o ktorym wczesniej wspomnialem powinno sie od niego tak delikatnie mowiac odczepic i pogodzic sie z tym ze klient odchodzi.Problem nie jest w tym ze ratownik przychodzi do klienta celem zaproponowania mu pozostania w OFE bo jest to naturalne ze kazda dbajaca o swoje interesy firma bedzie reagowala w ten sposob a dla ratownika jest to praca.Problem polega na tym ze PTE maja w czterech literach oswiadczenie klienta o ktorym wspomnialem we wczesniejszej wypowiedzi i wysylaja ratownikow do takowych klientow.Jakim prawem pytam skoro klient pisze ze nie chce (ustawa o ochronie danych osobowych z dn.29.08.1997r.)?????!!!!!!
any / 2008-05-23 11:47 / portfel / Bywalec forum

bo moge byc dyslektykiem

Acha, to częsty wykręt - akurat mam w domu dwoje dyslektyków, jeden jest magistrem i organizatorem konkursów ortograficznych,drugi laureatem konkursu humanistycznego...
Gdybasz, a ja sie odniosłem do faktu.

A problem jest w tym, ze piszesz bez zastanowienia, bez znajomości ustawy i związków przyczynowo skutkowych wynikających z podpisanych dokumentów.

No dobrze - przeanalizujmy sytuację otrzymania zawiadomienia o chęci zmiany OFE i natychmiastowego zaprzestania przetwarzania danych osobowych.

Taka sytuacja - klient 15 kwietnia doręcza skuteczne zawiadomienie o chęci zmiany OFE, wraz z żądaniem natychmiastowego zaprzestania przetwarzania danych osobowych.
Lista transferowa jest tworzona około 15 maja i wysyłana do ZUS.
Idąc za Twoją interpretacją ustawy PTE nie ma prawa wysłać do ZUS danych klienta!
Dalej - około 25 kwietnia powinny wpłynąć składki z ZUS, nie mają gdzie wpłynąć bo PTE nie przetwarza danych osobowych klienta!
I w końcu - 30 maja następuje transfer środków, niestety stare PTE nie przetransferuje środków, bo nie ma do tego prawa - nie może przetwarzać danych osobowych klienta!

Chciałeś gdybać, to masz gdybanie. Informacje na ten temat, to znaczy kiedy i w jaki sposób PTE zaprzestaje przetwarzać dane osobowe klienta znajdziesz w ustawie.
Poszukaj, ale jak nie będziesz zmęczony lub rozkojarzony.

Przemyśl sobie to i zanim zaczniesz narzekać gdzie PTE mają oświadczenie klienta naucz się dobrze i skutecznie sprzedawać OFE.
Tak, aby ratownicy nie odbijali Ci klientów. I wtedy przestanie to stanowić dla Ciebie problem...

pozdrawiam
mily 1999 / 2008-05-23 14:03
Nie jestem dysletykiem bylem zmeczony i przestan probowac naigrywac sie z dyslekcji bo mozesz kogos urazic a chyba nie jest to twoim celem i przedmiotem dykusji na forum, chyba ze kogos probojesz zdyskredytowac w oczach innych bo to twoja jedyna taktyka.Nie pracuje w tej branzy od wczoraj ani nawet od 5 lat wiec wiadomo ze przedmiotowe zawiadomienie wysyla sie na dzien zamkniecia list transferowych precycyzyjnie priorytetem poleconym lub nawet kurierem z okreslona data i godzina dostarczenia przesylki.Dwa oswiadczenie o ktorym wspomnialem dotyczy przetwarzania danych w zakresie niepoprawnego wykorzystywania danych czlonkow ofe dla celow marketingowych polegajach na zlozeniu oswiadczenia o zaniechaniu zmiany ofe poprzez praktyki wyszczegolnione w oswiadczeniu.Po trzecie zawiadomienie musi wplynac max. do 10 dnia miesiaca w ktorym odbywa sie sesja transferowa,a lista osob zmieniajacych Ofe Panie Nieomylny wysylana jest do Zus rano 12 dnia miesiaca w ktorym odbywa sie transfer.Nie martw sie o moich klientow martw sie swoich mam ok 96% skutecznosci przy ok 150 umowach w kazdej sesji wiec uwazam ze nie jest zle.Chodzi o to ze klienci skarza mi sie na nachodzenie przez ratownikow ,telefony mimo ze z pelna swiadomoscia ,wlasnorecznie napisali ze nie chca takich wizyt i innych dzialan o ktorych mowa jest w w/w oswiadczeniu.Uwazasz ze dalej ze PTE wobec powyzszego ma prawo na stosowanie systemu zniechecenia klientow do zmiany OFE?
any / 2008-05-23 14:56 / portfel / Bywalec forum

przestan probowac naigrywac sie z dyslekcji

Nie próbuję, jak byś uważnie przeczytał, to byś zrozumiał i z dyslek_S_ji.

Ale do adremu.

Nie pracuje w tej branzy od

A piszesz jakbyś pracował od niedawna.[
cytat]
przedmiotowe zawiadomienie wysyla sie na dzien zamkniecia list transferowych

Dlaczego?
Aby przypadkiem klient odwiedzony przez ratownika nie rozmyślił się?

oswiadczenie o ktorym wspomnialem dotyczy przetwarzania danych

A nie za skomplikowane to jest?
I nie jest trochę na wyrost?
A może przedstawiciel PTE kontaktuje sie z klientem nie w celach marketingowych, ale w innym celu?
A poszukałeś w ustawie kiedy i dlaczego PTE zaprzestaje przetwarzania?

Nie martw sie o moich klientow

A gdzie napisałem, że się o nich martwię?
A kto płacze nad niecnymi i nieuczciwymi praktykami PTE broniących swojego portfela?

wysylana jest do Zus rano 12 dnia

Na pewno - może inaczej. Około 15 dnia m-ca transferowego lista transferowa jest potwierdzana przez ZUS, około bo ma to być dzień roboczy.
I bez epitetów poproszę.

z pelna swiadomoscia, wlasnorecznie napisali

Czy z pełną świadomością?
Na pewno własnoręcznie, ale podpisali, to co Ty im podsunąłeś, nie będąc w pełni świadomymi skutków takiego pisma.
A nie jest tak, że do dnia dokonania transferu takie pismo nie ma mocy prawnej,
a po dokonaniu transferu jest zbędne, bo zaprzestanie przetwarzania danych wynika z ustawy o OFE?

systemu zniechecenia klientow do zmiany OFE?

Powiedz mi, te wszystkie 150 transferów w jednej sesji to jest inicjatywa klientów, którzy przyszli do Ciebie z prośbą o ratunek przed złym OFE?
Nie wierzę.
Znam rynek i wiem, że gross transferów to jest inicjatywa agenta i często klient po rozmowie z ratownikiem rezygnuje ze zmiany.
I o dziwo, z mojej praktyki wynika że to nie klienci się skarżą na nagabywanie, ale nieszczęśnicy, którym uwalono kilka/kilkanaście transferów w jednej sesji podnoszą największy płacz.
I próbują szukać sposobów na wyeliminowanie konkurencji z rynku. Ale w świetle obowiązujących ustaw nie jesteś w stanie zabronić komukolwiek kontaktowania się z kimkolwiek, no chyba ze chcesz sobie zabronić kontaktów z potencjalnym klientem.

A jeżeli tak dobrze znasz rynek, to doskonale wiesz, że reakcja klienta w dużej mierze zależy od tego jak Ty go przygotujesz do takiego kontaktu.

pozdrawiam
mily 1999 / 2008-05-23 21:08
Ja nie moge ale klient w swojej wlasnej sprawie moze odwolac przetwarzanie danych osobowych w zakresie stosowania dzialan majacych na celu zniechecic go do przejcia do innego ofe.Dlaczego jezeli nie chce np. otrzymywac gazetek zachecajacych mnie do korzystania z oferty np. sklepu Makro skladam stosowne pismo i powoluje sie na przetwarzanie danych w tym zakresie to tych gazetek -nie otrzymuje!!!!!.Pozniej pisze pismo ze rezygnuje kupowania w ich sklepie,prosze o zamkniecie konta w bazie Makro i odsylam karty klienta MAKRO. ROWNIEZ Prosze o nieprzetwarzanie moich danych w celu zachecania mnie pozostania ich klientem to ta firma przetwarza moje dane osobowe zgodnie z moja wola tak jak napisalem i nie ma problemu.Nikt ze mna nie dyskuje wplynelo pismo i zegnaja sie ze mna jako z klientem bez zachecania mnie do pozostania ich klientem.I mam takie niestety prawo jako konsument.pozdrawiam
eme / 83.22.30.* / 2008-05-25 18:34
mily1999 ciagnie sie to jak flaki w oleju.Doskonale wiemy co to ochrona danych osobowych i nie musisz sie tutaj produkowac. Jest zgodne z prawem przepisywanie do innych ofe? Jest. Jest zgodne z prawem zlozenie oswiadczenia woli??Jest . Jest zgodne z prawem przetwarzanie danych klienta do momentu transferu? Jest.I czego ty szukasz?? Chyba utraconej prowizji. Czlowieku albo ciagniesz ta robote dalej i godzisz sie na tyle porażek albo poszukaj innego zajęcia i przestan biadolić:):D:D
mily 1999 / 2008-05-30 03:22
wiadomo ze ratownik nie przychodzi do klienta w innym celu niz nawkladanie do glowy glupot ze fundusz w ktorym jest jest najlepszy na swiecie(choc nie jest) i innego lepszego i nie ma i nie bedzie hehehehe.wiec nie ma co probowac wciskac bredni ze pte ktore maja system zniechecenia klientow licza sie ze zdaniem klientow.chlop panszczyzniany to idealne okreslenie klienta ofe ktore posiada system zniechecania klientow do zmiany ofe.Bo dokladnie klient jest w sytuacji chlopa panszczyznianego
z historii Polski.Kulturalna reakcja w postaci pisma to zamalo,silowe wypier.....ratownika za drzwi i dopiero powiedzenie won,fora ze dwora jest skuteczna metoda na pozegnanie sie ze swoja byla firma.Niestety niektore Pte nie maja klasy no ale coz zaslanianie kultury biznesowej prawem jest jakas metoda na funkcjonowanie na rynku ale coz mozna miec jedynie nadzieje ze do tego dorosna:-)))))))
Piotrcu / 2008-05-30 13:50 / Bywalec forum
mily 1999 cóż ci moge wiecej powiedziec ponad to co powiedziałem.Samo twoje zachowanie i słownik swiadczy o tym ze powinieneś chlopu panszczyźnianemu trepy czyscić.. To tyle .Wiem ze ratownik jest jak cierń w twoim oku i bardzo boli. Pewnie marzysz o zjedzeniu wreszcie kromki chleba z masłem. Nic na to nie poradze, ratownik odebrał prowizje :):):)
mily 1999 / 2008-06-10 03:53
Nie pisz nic wiecej lepiej Wielce Szanowny Panie Piotrcu ponadto co powiedziales,poniewaz nic nie wnosisz merytorycznie do dyskusji na tym watku i nie licz na to ze bede probowal ripostowac na twoje negatywne wypowiedzi pod moim adresem podobnymi wypowiedziami pod twoim adresem gdyz nic to nie wnosi rozwojowego dla innych uczestnikow forum .TAk ratownik jest ciernia w oku klienta ktory swiadomie rezygnuje z uczestnictwa w OFE zarzadzanego przez PTE ktore zaslania kulture biznesowa(m.in. polegajaca na liczeniem sie z oswiadczeniem woli swojego klienta ) prawem do przymusowej wizyty ratownika.Jedyna metoda na brak klasy takiego PTE zeby nie powiedziec chamstwa jest nauczenie klientow ze wizyta ratownika w takiej sytuacji jest objawem ignorancji,lekcewazenia ,braku szacunku do skladanych oswiadczen i swiadomie podjetych decyzji i wolnej woli.Tak tak Panie Piotrze czy Piotrcu Jest tez ciernia w oku agenta ktory pomimo prawidlowo wykonanej pracy zgodnie z wiedza uzyskana od etatowych pracownikow PTE dla ktorego pracuje nie dostal wynagrodzenia z powodu niewlasciwie wykonanej pracy przez ratownika konkurencji-czyli moim:ze 147 umow transferowych kod 401 otrzymalo 9 czyli przy mojej sredniej prowizji za umowe na poziomie 450-500zl to ok 4000-4500 mniej w portwelu.no coz taki dil:-))))))ok, juz sie pogodzilem z tym az mi sie lezka zazdrosci w oku zakrecila:-))))ach ci ratownicy,niech to:-))))))))))))))))))
any / 2008-06-10 08:57 / portfel / Bywalec forum
Miły kolego wyluzuj, bo Ci zaraz zwieracze puszczą i będzie wstyd...
No i po co?
Ale do adremu.
Jakoś tak trudno mi uwierzyć w dane, którymi tak hojnie szafujesz, a to z kilku powodów, znam ten rynek i potrafię czytać rankingi, znam środowisko i wiem, że starzy, dobrzy i doświadczeni agenci raczej niechętnie publikują swoje statystyki, zwłaszcza te dotyczące dochodów - nie muszą dodawać sobie animuszu chwaląc się na lewo i prawo swoimi przychodami.
I także trudno mi uwierzyć w Twoje doświadczenie na tym rynku.
Dobry agent sprzedaje klientowi wiedzę i doświadczenie wypracowane poprzez własną naukę i doświadczenie, a nie uzyskaną od, jak piszesz, etatowych pracowników PTE.
Poszukujesz metody na ratowników, a za chwilę chwalisz się że dla Ciebie to nie problem, to jak to jest, bo ja widzę tutaj dysonans...
Uważna lektura Twoich publikacji nasuwa nieciekawe dla autora wnioski:
- piszesz niestarannie, robiąc masę błędów - uczono mnie w szkole, że takie pisanie jest przejawem braku szacunku dla interlokutora.
- jeżeli nie szanujesz swoich rozmówców, to wybacz, ale nie jestem w stanie uwierzyć w Twój szacunek dla reszty populacji, czyli m.in. dla Twoich klientów.
- lekceważące traktowanie klienta wyciągnąłeś na wierzch Ty sam, mnie to nawet przez myśl nie przeszło.
I rzecz ostatnia, ja robiąc transfery także przygotowuję klienta na reakcję konkurencji, ale po pierwsze nie odradzam mu spotkania z ew. ratownikiem, wręcz zachęcam do posłuchania co konkurencja ma do powiedzenia.
I jakoś nie skarżę sie na ratowników z konkurencji.

I młody prosty przyjacielu pozwól, że udzielę Ci rady. Czytują i pisują na tym forum ludzie, którzy wiedzę na temat rynku mają nie tylko od etatowych pracowników PTE, z którymi współpracują, I z łatwością potrafią zweryfikować Twoje pisanie.
Pamiętaj o tym pisząc tutaj...
mily 1999 / 2008-06-10 11:26
DZIEKUJE ZA RADE MLODY PROSTY PRZYJACIELU TAK ZGODZE SIE Z TOBA ZE WIEDZA UZYSKANA OD ETATOWYCH PRACOWNIKOW PTE JEST TYLKO SZKIELETEM WARSZTATU PRACY AKWIZYTORA OFE OCZYWISTYM JEST ZE PO DUZEJ LICZBIE SPOTKAN Z KLIENTAMI ZDOBYWA SIE PRAKTYCZNA WIEDZE I DOSWIADCZENIE.PRZEPRASZAM WSZYSTKICH KTORYCH URAZILEM BRAKIEM UMIEJETNOSCI PLYNNEGO PISANIA,NIE JEST TO MOJA MOCNA STRONA OK. ALE NIE MIALEM ZAMIARU NIKOGO URAZIC.OCZYWISCIE LICZBA KLIENTOW NIE JEST DUZA,ALE KWOTA NIE JEST DO KONCA BEZ ZNACZENIA,POZA TYM CHODZI O POCZUCIE DOBRZE SPELNIONEGO OBOWIAZKU ROWNIEZ WZGLEDEM TYCH KLIENTOW KTORZY OTRZYMALI W OSTATNIEJ SESJI KOD 401.ODROBINKE DALEM SIE SPROWOKOWAC MOJEMU PRZEDMOWCY I NA JEGO IRONICZNA UWAGE ODPOWIEDZIALEM PODANIEM KONKRETNYCH WYNIKOW MOJEJ PRACY GDYZ UWAZAM ZE KONKRETY NAJLEPIEJ PRZEMAWIAJA.CIEZKO PRACUJE NA TE WYNIKI I DOBRZE WIEMY ZE SYSTEMATYCZNA PRACA,POGLEBIANIEM WIEDZY I SILNA WEWNETRZNA MOTYWACJA MOZNA OSIAGNAC ZALOZONE CELE.NIEWYKLUCZONE JEST ZE BEDZIEMY MIELI OKAZJE SIE KIEDYS SPOTKAC I POROZMAWIAC NA TEMAT BRANZY EMERYTALNEJ.ZYCZE CI DROGI KOLEGO DALSZYCH SUKCESOW W PRACY,ZADOWOLENIA i SAMOREALIZACJI.MILO SIE DYSKUTUJE ALE NIESTETY MAM DZIS SPORO SPOTKAN.POZDRAWIAM SERDECZNIE
mily 1999 / 2008-05-23 20:21
.Nie wiesz jak pracuje gosciu wiec oceniaj tego.Koniec kropka.Kazdy klient napisal takie oswiadczenie wlasnorecznie wiedzac ze fundusz w ktorym jest(a nie wszystkie takie sa) traktuje go jak chlopa panszczyznianego,kogos niespelna rozumu.Osobe ktora chyba nie wie co podpisuje, malo tego co napisala wlasnorecznie skoro wysyla do niego ratownika jezeli: klient wyslal oswiadczenie ze jest swiadomy skutkow czynnosci prawnej jaka jest zmiana ofe to jest raz,dwa oswiadczenie o ktorym wspomnialem wczesniej.W 2 filarze pracuje od 1999 roku,zapisalem i przepisalem tysiace klientow wiec nie wciskaj mi bredni ze ratownik po wyslaniu zawiadomienia kontaktowal sie z klientem w innej sprawie niz zachecenie do pozostania w ofe.Wiem to na przykladzie moich klientow nie chca obrzydzania im zmiany OFE.Czyli rozumiem ze uwazacie ze kazdy wasz klient jest nierozsadny,bezmyslny i trzeba wyslac do niego ratownika mimo ze wyrazil swoje oswiadczenie woli w postaci oswiadczen o ktorych wspomnialem?
any / 2008-05-23 20:48 / portfel / Bywalec forum
Jakoś tak bardzo dużo piszesz o tych chłopach pańszczyźnianych - wiesz pierwszy raz spotkałem się z takim określeniem klienta. Mi jakoś to nie przyszło do głowy. Podobnie jak fizyczna eksterminacja konkurencji...

To wyjaśnij mi proszę, dlaczego większość klientów równie chętnie podpisuje oświadczenia o uchyleniu się od skutków prawnych decyzji o zmianie OFE?
mily 1999 / 2008-05-23 21:30
Odnosnie fizycznej eksterminacji konkurencji to musze zwrocic uwage ze ty nieuwaznie czytasz moje wypowiedzi -byla to wypowiedz czlowieka pracujacego w branzy emerytalnej a nie ze przyszlo mi to do glowy. To proste -przy zalozeniu ze agent dokladnie nie porozmawial z klientem na okolicznosc takiej wizyty; po czesci wynika to z nieswiadomosci ludzi ktorzy sadza ze musza rozmawiac z kims ze swojego Ofe w ktorym sa do momentu transferu,dwa nieukrywam ze OFE ktore stosuja tego typu praktyki szkola swoich przedstawicieli na specjalnych szkoleniach dla ratownikow, po trzecie sa to ludzie ktorzy maja socjotechnike w jednym paluszku.Czyli sa dobrymi sprzedawcami swoich idei:-)))))))i czasami podobnie jak zmieniacze tworza niestworzone ideologie dla poparcia swojej tezy.Moze pora sprobowac roli ratownika:-)))))))pozdrawiam
Piotrcu / 2008-05-25 21:34 / Bywalec forum
mily1999 a pewnie ze szkola ratownikow tak samo jak szkoli sie zmieniaczy ofe.
Jest to zapewniam cię, elitarna jednostka specjalnego reagowania wyszkolona w (nie powiem gdzie) i zrzucona na spadochronach.:):)
Wiesz co, oni chyba nawet nie wiedza, ze pracuja w ...... branży emerytalnej:):):) Może mają jakies przywlijeje z tytułu pracy w warunkach szczególnych w przeciwienstwie do zmieniaczy.
Tylko ciiii :):):) bo przybedzie jeszcze wiecej ratowników
mily 1999 / 2008-05-30 03:29
Nie wiem gdzie ty tam dzieciaku pracujesz moze i w jednostce spadochronowej szkolacej komandosow ale to jest forum money.pl>forum>emerytury.hallo piotrcu wiemy gdzie jestesmy:-))))))))))
mily 1999 / 2008-05-23 00:20
Nie lap mnie czlowieku za slowka i nie odnos mojej znajomosci prawa do ortografii bo moge byc dyslektykiem np.,albo byc zmeczonym lub rozkojarzonym ale to nie powod zeby odwracac uwage od mertorycznej strony wypowiedzi.Tak klient ma prawo wyrzucic ratownika z domu w takiej sytuacji i wezwac policje skoro jest nachalny i zakloca mu spokoj,bo jezeli wyslal do swojego Ofe oswiadczenie o ktorym wczesniej wspomnialem powinno sie od niego tak delikatnie mowiac odczepic i pogodzic sie z tym ze klient odchodzi.Problem nie jest w tym ze ratownik przychodzi do klienta celem zaproponowania mu pozostania w OFE bo jest to naturalne ze kazda dbajaca o swoje interesy firma bedzie reagowala w ten sposob a dla ratownika jest to praca.Problem polega na tym ze PTE maja w czterech literach oswiadczenie klienta o ktorym wspomnialem we wczesniejszej wypowiedzi i wysylaja ratownikow do takowych klientow.Jakim prawem pytam skoro klient pisze ze nie chce (ustawa o ochronie danych osobowych z dn.29.08.1997r.)?????!!!!!!
RyB / 2008-03-15 11:55
Napisz z jakiego ofe zabrałeś klienta i do jakiego go zapisałeś. I na jakie rankingi patrzałeś.
Jak nie podpisałes żadnej umowy z tą firma to nie musisz nic płacić, a umowa i tak poszła na konto "kierowniczki".
Jak chcesz pracowac w ubezpieczeniach to wybierz porzadną firme.
eme / 83.22.40.* / 2008-03-15 10:35
:):) ten temat juz niejednokrotnie byl omawiaany na forum:)
1) ty nie jest zadne doradztwo a typowa akwizycja tak jak szmatki,gumiaki czy perfumy.To tez jest doradztwo..
2) na szkoleniu pewnie nie powiedziano wszystkiego odnosnie wynagrodzenia.. Popatrz w umowę akwizycyjną i wyjaśnij w firmie to co powiedziała kierowniczka.
3)Klient moze złożyć oswiadczenie o działaniu pod wpływem błędu i wycofac sie z decyzji bez żadnych konsekwencji.Moze sie skontaktować z dot.OFE i sprawe odkrecić.
4)Zmień kierownika bo ci prowizje zabiera.
5) to co masz zaplacic to nie jest żadna licencja doradcy finansowego a jedynie zaświadczenie o wpisie akwizytorów w KNF.
To tak w skrócie.Napisz co to za firma?? Na czyja rzecz pracujesz, moze wtedy na podstawie tych informacji uzyskasz wiecej odpowiedzi.Pozdrawiam
@@@ / 80.53.53.* / 2008-03-15 23:44
Hej Radku jezeli jestes uczciwym czlowiekiem to wycofaj sie z tej firmy,znajdz sobie inny sposob na zarabianie pieniedzy bo to zaczynasz robic to nic innego tylko naciagacz.,robiacy w balona ludzi ufajacym drugiemu czlowiekowi.Niestety z tym odkreceniem umowy sa problemy .Jak niechcesz,aby ludzie Cie przeklinali to zkoncz z tym. Pozdrawiam
Radekkk / 2008-03-16 23:12
Dzięki za odpowiedzi, ta osoba już dzwoniła do swojego pierwszego OFE i da się to odkręcić, na szczęście, a ja dzwoniłem do pani dyrektor i zrezygnowałem z takiego szkolenia, tylko znajomej osobie kłopotów narobiłem tym przeniesieniem do innego funduszu ;/ I rzeczywiście, to żadne doradztwo, jedno wielkie oszustwo, udają ludzi, którzy niby za darmo pomagają innym, jedyny pożytek dla klienta z tego doradztwa to darmowe sprawdzenie, czy ZUS przesyłał regularnie składki i wyjaśnienie sytuacji, w których takowe składki nie wpływały... a szefowa tej firmy dalej mi sie upierała, że nie są agentami, a doradcami, wrrr, żal takich obłudnych ludzi...
eme / 83.22.6.* / 2008-03-18 07:28
Radekkk super zachowanie, gratulacje.Pomimo tej przykrej przygody znajdziesz też pozytywy.Opowiedz o tym znajomym, nich to bedzie dla nich przestrogą.Wiem że to dla ciebie było przykre lecz zyskałeś sporą wiedzę o tym jak pracuje zmieniacz ofe.Pozdrawiam
ORACULUM / 2008-03-21 20:26
hahahaha, te komentarze to piszą chyba odzyskiwacze
@@@ / 80.53.53.* / 2008-03-23 23:02
Te komentarze pisza czlonkowie OFE ktorzy mieli ta nieprzyjemnosc spotkania sie z TAKIMI "DORADCAMI ".
Radekkk / 2008-03-22 23:06
A Ty pewnie jesteś agentem jakiegoś funduszu albo pracujesz w jakiejś firmie zajmującej się doradztwem finansowym... Nie wiem jak ludzie mogą tkwić w takim bagnie, czy pieniądze aż tak ich zaślepiają i skutecznie blokują wszelkie moralne i etyczne odruchy? Wyobraźcie sobie, że dyrektorka firmy przyjęła ze spokojem moja rezygnację ze szkolenia, spytała tylko o powód i dodała, że żałuje, bo mogłem na tym dużo zarobić... Za to kierowniczka wydzwania teraz do klientki (mojej znajomej) i wmawia jej, żeby nie anulowała umowy, bo "ten pan już u nas nie pracuje i nie będzie pani mieszał w głowie" (tym panem jestem oczywiście ja...). Wstyd mi teraz przed tą znajomą, mimo, że ona rozumie, że ja też dałem sie nabrać...
eme / 83.22.42.* / 2008-03-23 13:01
Radekkk tak trzymaj a kierowniczka sie nie przejmuj.Kierownikiem bywa sie tylko czasami. Znajomej powiedz wprost ze to było wielkie nieporozumienie, ona to zrozumie. Za to co sie stało nie masz powodów sie wstydzic. Lepiej nie zarobić w zamian za to że możesz chodzić z podniesioną głową.
Kilka osob juz pytało dla jakiej firmy miales pracować?
Radekkk / 2008-03-24 18:59
Miałem nie pisać mimo wszystko, ale ok, może to dla kogoś będzie przestroga. Jest to firma FOKS... nie polecam...
wolny człowiek / 83.27.58.* / 2008-03-17 10:25
Radekkk - przyjmij moje gratulacje i wyrazy szacunku! W dzisiejszych czasach to nieczęste zjawisko, bo kasa skutecznie u niektórych tłumi poczucie przyzwoitości. Oczywiście w tej branży trafiają się też uczciwi i etyczni ludzie, ale nie są "ulubieńcami" szefów. Zwykle takie firmy mają etykę wypisaną na sztandarach i na tym się kończy. Kasa i cykl "szkoleń" czyli pranie mózgu w większości przypadków skutecznie eliminuje elementarne zasady uczciwości. Jeszcze raz gratuluję!!!

Najnowsze wpisy