Forum Forum pracyOferty - zatrudnię

Ogłoś się, jeśli szukasz pracy, pracownika, wspólnika czy dodatkowego zajęcia

Ogłoś się, jeśli szukasz pracy, pracownika, wspólnika czy dodatkowego zajęcia

Redakcja forum / 2005-12-07 10:20
Forumowiczu,
Jeśli szukasz pracy albo pracownika, jeśli masz do zaoferowania czas, szczególne umiejętności, chcesz dorobić; jeśli masz pomysł na biznes - ogłoś się bezpłatnie na forum. Ktoś przeczyta Twoje ogłoszenie, może ludzie, których szukasz...
Wyświetlaj:
paulina24 / 77.253.242.* / 2008-04-11 15:50
Jestem po politechnice- kierunek ochrona środowiska, specjalność zarządzanie obszarami cennymi przyrodniczo.. Szukam pracy w tej branży, ewentualnie stażu, by móc przyuczyć się do zawodu. Mam skończone policealne studium psychologii. Pracę podejmę najchętniej w woj.dolnośląskim, ale jestem skłonna do zmiany miejsca zamieszkania. Jestem osobą pracowitą, odpowiedzialną i chętną do podjęcia nowych wyzwań.Pozdrawiam Paulina
Wojciech II / 195.205.192.* / 2008-04-08 21:05
Poszukuję pracy dodatkowej.
Projektuję i wykonuję projekty oparte na technologii Lotus Notes/Domino. Posiadam 12-letnie doświadczenie w pracy z narzędziem.

arkom2@poczta.onet.pl
Magdalena Grygiel / 83.15.170.* / 2008-02-07 12:07
Teren: Warszawa – woj. mazowieckie
Nasz klient jest autoryzowanym dystrybutorem kopiarek cyfrowych, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych: faksów, projektorów, powielaczy cyfrowych, urządzeń do prezentacji oraz systemów kontroli kosztów drukowania i archiwizacji dokumentów. W swojej ofercie posiadają również urządzenia i systemy do oprawy dokumentów oraz systemy wdrożeniowe, programy archiwizujące.
Obowiązki:
pozyskiwanie nowych Klientów
obsługa posprzedażowa
udział w przetargach
Prowadzenie negocjacji handlowych;
Przygotowywanie ofert i zawieranie umów;
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów.
Oferowanie rozwiązań informatycznych do optymalizacji pracy i kosztów w biznesowym środowisku biurowym,
oferowanie urządzeń z grupy office automation i „after printing”
Kwalifikacje:
doświadczenia w pozyskiwania Klientów
doświadczenie w przeprowadzaniu prezentacji
biegła znajomość języka angielskiego
umiejętności negocjacyjne
wykształcenie średnie (najlepiej poligraficzne lub informatyczne)
mile widziane doświadczenie w branży IT
komunikatywność oraz otwartość
prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
Stabilne warunki zatrudnienia
Atrakcyjne warunki pracy (laptop, telefon komórkowy, samochód służbowy)
online-biznes.com.pl / 83.30.24.* / 2008-02-04 09:48
Witam
Chcialbym wprowadzic Was w swiat eBiznesu.

Przedstawiam Wam prace w 100% legalna, wiarygodna i co najwazniejsze dochodowa.
Praca ta nie jest trudna ale wymaga cierpliwosci i zaangazowania. Nie boj sie wszystko jest calkowicie darmowe. Nic nie placisz.

Od razu dodam ze nie bede tu pisal o firmach get-paid bo tak naprawde na klikaniu w banery, czytaniu e-maili czy wypelnianiu ankiet nie da sie zarobic. Nie bede tu takze

pisal o piramidkach finansowych gdyz w wielu krajach europy w tym takze w Polsce sa one nielegalne.

Dodam, ze najwiekszym plusem pracy przez Internet jest to ze to Ty ustalasz sobie czas kiedy pracujesz; kiedy chcesz zjesc obiad - jesz go, kiedy chcesz odpoczac -

odpoczywasz, kiedy chcesz miec urlop - robisz sobie urlop.

Dobra ale przejdzmy w koncu do sedna sprawy.
Praca ktora Ci polecam sa Programy Partnerskie, w internecie to na nich tak naprawde sie najwiecej zarabia. Wszystkie Programy Partnerskie, ktore Ci polece sa w 100%

wiarygodne (sam sprawdzilem), wiec nie musisz sie martwic. Ale pewnie nie wiesz na czym polegaja Programy Partnerskie, a wiec krotka notka "Co to jest Program

Partnerski?"

Mówiąc najprościej, program partnerski to układ pomiędzy internetowym Sprzedawcą produktów lub usług a Tobą, czyli Partnerem.
Jako Partner używasz specjalnie przygotowanych linków partnerskich, żeby kierować klientów na strony internetowe Sprzedawcy. Możesz umieszczać linki w postaci

tekstowej lub graficznej między innymi na Twoich stronach www i w wysyłanych przez Ciebie wiadomościach e-mail.

Kiedy polecony przez Ciebie klient dokona zakupu u Sprzedawcy, zarabiasz określoną prowizję. Zwykle jest to % od wartości zakupu, jednak może to być również stała

kwota.

Programy Partnerskie dają Ci przychód pasywny, czyli taki regularny przypływ pieniędzy na którego nie musisz codziennie pracować.
Wystarczy że poświęcisz swój czas na początku, a później np. raz w miesiącu będziesz uzupełniał wykonaną wcześniej pracę. Założysz ciekawą stronę internetową, blog

lub wizytówkę w Internecie.

Jeśli nie chcesz, nie musisz posiadać strony internetowej aby zarabiać. Wystarczy, że spędzasz część swojego czasu siedząc przed komputerem z dostępem do

Internetu, bierzesz udział w dyskusjach na forach internetowych, wysyłasz pocztę do znajomych, korzystasz z komunikatorów takich jak gadu-gadu czy skype. Wszędzie

można umieścić swoje linki partnerskie, które będą kierowały Twoich potencjalnych Klientów na strony które promujesz.

Jezeli zainteresowales/as sie tym ogloszeniem, wejdz na http://www.online-biznes.com.pl i dowiedz sie wiecej o eBiznesie.
lukaszkopania / 2008-01-12 21:50
szukam ofert z mazowieckiego

CURRICULUM VITAE

Last Name KOPANIA
First Name LUKASZ
Date and place of birth 10 February 1984
Nationality Polish
Address 37 Cahernane Meadows
Killaeney, Co.Kerry, Ireland
Mobile +353 0 868733687

Marital status Single
E-mail: lukaszkopania@o2.pl

EDUCATION
2003 Academy of Phsycial Education

1999-2003 Sport High School named Janusz
Kusocinski
EXPERIENCE

April 2007 until now “Hertz Rent a Car” Kerry Airport
Ireland Customer Service and
Sales representative

January 2007 dec 2007 Self employed. Sales Representative
Combined Insurace Company of Europe
www.combinedeurope.com

August 2006 sept 2007 Part time job in Genting Thai
Restaurant Killarney Ireland

August 2005 – Dec 2006 Experience waiter in Plaza Hotel
All shifts
Killarney Co. Kerry Ireland
www.killarneyplaza.com

January 2005 - August 2005 Italian Restaurant “Castello”-
waiter www.castello.pl

2004 Breakfast and lunch(set menu)
waiter in a three star hotel
Orbis Novotel Airport Okecie
Warsaw.From 5.30 in the morning
to 4.00 in the afternoon. I
worked there 6 months.

September 2003 – May 2004 Night porter/doorman in a three
star hotel „Reytan”-Warsaw.My
duties: helped/carried suitcases
our guests, gave instructions,
www.reytan.pl



April 2003 – Sept 2003 Sesonal waiter in Restaurant
„Bazyliszek” at the Old Town in
Warsaw www.bazyliszek.com.pl
LANGUAGE
English Intermediate
Russian Basic

SKILLS

• Driving Licence kat.B since 1999, own car
• Very good skills of:MS Windows 98/2000/XP, Vista,
• Microsoft Office, Internet
• Professional knowledge of computers, both hardware and software level.
• Very good knowledge of computer market.
• Very good knowledge of Windows environment (98/200/XP/NT/2003/Vista).
• Professional knowledge concerning issues of networks LAN and WAN.
• Ability of resolving thought and specific tasks.
• Peaceful work in team
• Availability and flexibility


PERSONAL INTERESTS
sports,internet,travel



Obecnie przebywam w Irlandii. Możliwość video-konferencji. Telefon kontaktowy +353 8733687 lub e mail. pozdrawiam
Agnieszka Paszkiewicz / 84.70.70.* / 2007-12-16 21:34
Omega Workforce Ltd zwyciezca nagrody na najlepsza firme rekrutacyjna w UK, specjalizujaca sie w zatrudnieniu osob spoza Wielkiej Brytanii rozpoczela rekrutacje dla swojego klienta - duzej brytyjskiej firmy zajmujacej sie swiadczeniem uslug transportu publicznego operujacej na terenie West Midlands oraz Coventry na stanowisko – PCV Bus Driver

Oferujemy mozliwosc stalego i legalnego zatrudnienia dla osob, ktore sa zainteresowane i gotowe do pracy w Anglii przez dluzszy okres czasu oraz w sposob odpowiedzialny i rzetelny podejma obowiazki i zadania stawiane pracownikom zgodnie z zasadami i procedurami obowiazujacymi w firmie.


Wynagrodzenie: £7.5 na godz.- kwota poczatkowa
Rodzaj: Kontrakt
Okres: 6-miesieczny kontrakt z dalsza mozliwoscia stalego zatrudnienia
Tygodniowy czas pracy: Min. 38 godzin na tydzien.
Godziny pracy: Praca w systemie zmianowym
Wyksztalcenie: Dowolne
Miejsce: Rozne, wlaczajac m.in Birmingham,
West Bromwich, Wolverhampton, Walsall
Tereny West Midlands, Coventry
________________________________________


Oferta skierowana jest do osob obu plci, bez wzgledu na pochodzenie.

Wymagania stawiane kandydatom:
Kandydaci musza miec ukonczone 18 lat
oraz posiadac wazne prawo jazdy kategorii D. Potencjalni kandydaci musza porozumiewac sie w stopniu komunikatywnym w jezyku angielskim. Doswiadczenie w prowadzeniu autobusow w UK jest atutem, ale nie jest konieczne.
Pracodawca zapewnia bezplatne szkolenie.

Doadtkowo pomagamy w kwestii uzyskania numeru NIN, rejestracji pracownikow w Home Office, a takze w razie potrzeby udzielamy pomocy przy otwarciu konta bankowego.

Pierwsze rozmowy kwalifikacyjne odbeda sie na przelomie grudnia i stycznia.


Jesli chcesz zglosic swoja kandydature oraz otrzymac wiecej informacji na temat tej pracy badz procesu rekrutacyjnego wyslij email na adres: agnieszka.paszkiewicz@omegaresource.co.uk z dopiskiem ‘praca dla kierowcow’ lub zadzwon pod numer 08453017333 (Polish Infoline).
________________________________________

Kontakt: Agnieszka Paszkiewicz
E-mail: agnieszka.paszkiewicz@omegaresource.co.uk
Telefon: 0 845 301 7333 lub 01453 827333

Anty spam: Prosze o nieprzesylanie na mój adres żadnych informacji o usługach ani innych ofert o charakterze komercyjnym.

Data: 2007-12-16
varga / 2007-12-14 14:49
Międzynarodowy koncern finansowy Aspecta Global Group AG, ogłasza rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko:

DYREKTOR AGENCJI w Katowicach

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę zespołu, rekrutację, sprzedaż.

Wymagania: doświadczenie na stanowisku kierowniczym, doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów bankowych, funduszy inwestycyjnych lub ubezpieczeń.

Oferujemy: bardzo dobre warunki finansowe, bardzo dobre nowoczesne i elastyczne programy inwestycyjne i ubezpieczeniowe.
janekkk / 83.3.126.* / 2007-12-07 17:34
Poszukuję pracowników do obsługi e-mail. Dobre zarobki, ok 2500 złotych. Praca w domu kilka godzin dziennie. Potrzebny komputer i internet. Pilnie! Mój adres: matgor@vp.pl
Adam07 / 83.13.86.* / 2007-12-07 02:03
Poszukuje pracy w ochronie we Wrocławiu,5letni staż pracy w ochronie. Dobra znajomość branży! Interesujące mnie stanowiska to :
1.przedstawiciel handlowy agencji ochrony
2.pracownik/agent ochrony
Magdalena Grygiel / 83.15.170.* / 2008-02-07 12:01
Witam
Poszukujemy Przedstawicieli Handlowych do firmy ochroniarskiej prosze o przesłanie cv na adres m.grygiel@pgbhr.com
Pozdrawiam
Dariusz Trojak / 88.220.104.* / 2007-11-29 13:46
Curriculum Vitae

Imię i nazwisko Dariusz TrojakAdres: ul. Polna 6, 08-540 Stężyca Urodzony:01.05.1960 r., Międzyrzec Podlaski Stan cywilny: żonaty, 2 dorosłych dzieci Tel. kom.: 880275592E-mail:trojdat@wp.pl Znajomość języków: j. angielski – w stopniu podstawowym j. niemiecki – w stopniu miernym j. włoski – w stopniu średnim j. rosyjski – w stopniu miernym
WYKSZTAŁCENIE:
Szkoła średnia: Technikum Mechaniczne w Dęblinie (matura w 1981 r.)
Specjalność: technik mechanik
Szkoła wyższa: Wyższa Oficerska Szkoła Lotnicza w Dęblinie (1981 do 1984 r.)
Kierunek: pilot statków powietrznych (studia nie ukończone)

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
1984 do 1994 r. Lokomotywownia Dęblin
(usługi w zakresie budowy taboru kolejowego oraz remontów)
Stanowiska:
– specjalista do spraw technicznych
– kierownik urządzeń technicznych

Zakres obowiązków:
– kierowanie ludźmi (grupa pracowników oddziału urządzeń technicznych)
– zarządzanie obiegiem dokumentów (w tym prawnych, finansowych, technicznych)
– administracja środków trwałych (ewidencja środków trwałych, zlecenia na naprawy taboru kolejowego)
– czynności analityczne (ulepszenia bazy taboru)
– czynności kontrolne (prawidłowość wykonanych usług, kontrola BHP)
– sporządzanie ofert przetargowych (dbałość o aspekty formalno-prawne).

1995 do 2001 r. Alcatel e-Business Distribution, Warszawa
(dystrybucja produktów dla kompleksowych rozwiązań teleinformatyczych
oraz zintegrowanych sieci transmisji głosu i danych, struktura oprogramowań do systemów)

Stanowiska:
– magazynier, starszy magazynier – koordynator zespołu logistyki
– kierownik magazynów centralnych i podmagazynów
– kierownik Działu Zakupów i Logistyki (w tym p.o. dyrektora Działu Administracji)

Zakres obowiązków:
– kierowanie ludźmi (liczna grupa pracowników, optymalizacja kosztów w procesie zarządzania pracownikami)
– zarządzanie procesami i projektami (dostawa towarów, projekty gospodarki magazynowej)
– współpraca z innymi działami firmy (piony produkcyjne)
– współpraca z dostawcami usług (agencje celne, przewoźnicy, dostawcy sprzętu i usług)
– negocjowanie (umowy na usługi przewozowo-transportowe)
– czynności kontrolne (kontrola odbiorcza dostaw towarów, kontrola stanów magazynowych, nadzorowanie wydań magazynowych, monitorowanie realizacji zamówień, kontrola formalno-rachunkowa faktur, reklamacje)
– czynności analityczne i sprawozdawcze (analiza zapasów magazynowych, opracowywanie planów zakupów i specyfikacji zamówień, przygotowywanie raportów).

2001 do IV 2005 r. R.D. Live Robert Dembiński, Warszawa
(zarządzanie i administrowania parkiem samochodowym klientów biznesowych)

Stanowisko:
– administrator floty samochodowej klienta – firma Ster-Projekt SA, Warszawa

Zakres obowiązków:
– administracja floty samochodów – 160 pojazdów,
– czynności administracyjne i zakupowe (dbałość o stan techniczny floty, prowadzenie szczegółowej dokumentacji pojazdów, ubezpieczanie pojazdów, obsługa szkód komunikacyjnych, rejestracja pojazdów, tworzenie planów zakupów, zakup wyposażenia dodatkowego, koordynacja sezonowej wymiany opon itp.)
– zarządzanie procesami (optymalizacja procesów logistycznych i transportowych)
– negocjowanie (warunki współpracy z serwisami, leasing)
– współpraca z dostawcami (producenci, importerzy, dealerzy)
– czynności analityczne i sprawozdawcze (analiza kosztów, raportowanie)
– szkolenia dla użytkowników (eksploatacja techniczna pojazdów służbowych, pomoc techniczna).

2006 do IV 2007 r. Centrala Handlu Zagranicznego Ars Polona S.A., Warszawa
(organizator targi książki edukacyjnej, eksport i import książek i czasopism naukowych)
Stanowisko:
– kierownik Działu Administracji

Zakres obowiązków:
– administrowanie majątkiem firmy (budynki, sprzęt, pojazdy własne firmy, remonty i konserwacja)
– czynności ewidencyjno-kontrolne (ewidencja środków trwałych, ewidencja wydawanych materiałów reklamowych, protokoły likwidacyjne, kontrola i opisywanie faktur)
– zakupy towarów i usług na rzecz firmy (opracowywanie programów zakupów inwestycyjnych, prenumerata prasy, zakupy materiałów biurowych i reklamowych, ubezpieczanie mienia firmy i delegatów)
– współpraca z dostawcami usług (zlecanie napraw)
– czynności ogólno administracyjne (BHP i ppoż., zarządzanie ochroną, personelem sprzątającym, archiwizacja dokumentów).

Szkolenia
W trakcie pracy w Alcatel e-Business Distribution, w zakresie zarządzania logistycznego i zarządzania ludźmi, szkolenie BHP i ppoż., kurs języka angielskiego.

Umiejętności
Bardzo dobra znajomość komputera w środowisku Windows: pakiet MS Office (Word, Excel, Access), programy księgowo-magazynowe (Scala, Polka), Lotus, aplikacje związane z Internetem.

Cechy charakteru
– dyspozycyjny, komunikatywny, budujący pozytywne relacje międzyludzkie, otwarty, wyrozumiały
– aktywny, przedsiębiorczy, chętny do współpracy
– odpowiedzialny, systematyczny, cierpliwy, stanowczy

Dodatkowe kwalifikacje
– prawo jazdy kategorii B i C
– patent żeglarski – sternik
– patent pilota – klasa turystyczna

Zainteresowania
Lotnictwo, motoryzacja, żeglarstwo, sport, muzyka, film, elektronika.





Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – Dziennik Ustaw nr 133 poz. 883).
Dariusz Trojak
juma-krakus / 195.94.195.* / 2007-11-28 22:41
Przyjmę pracownika budowlanego. Praca na stałe od zaraz. Małopolska, Kraków i okolice telefon: +48509072576
Marta Marciniak / 212.160.173.* / 2007-11-13 10:44
Szukam osoby na stanowisko Specjalisty ds inwestycji finansowych i kapitałowych.
Obowiązki:
- opracowywanie strategii inwestycyjnej spółki
- monitorowanie rynku finansowego i kapitałowego
- zawieranie transakcji na rynku finansowym
- nadzór nad rachunkami inwestycyjnymi spółki
- współpraca z instytucjami finansowymi.

Zainteresowane osoby proszone są o wysyłanie Cv na adres marta.marciniak@profas.com.pl
Maciej Szymański / 84.40.142.* / 2007-11-11 19:49
W związku z dynamicznym rozwojem działu obsługi klienta poszukujemy ludzi na 2 wolne stanowiska.

Kandydat musi legitymować się:
1)minimum Średnim wykształceniem,
2)wiekiem powyżej 21 lat,
3)dyspozycyjnością,
4)komunikatywnością,
5)mile widziana wcześniejsza praca w dziale sprzedaży,
6)umiejętnością pracy w zespole,
7)wytrwałym dążeniem do celu.

Jeśli spełniacie Państwo powyższe kryteria, jesteście uprawnieni do złożenia dokumentów (CV) w formie elektronicznej na adres: biuro.rekrutacja@onet.eu i ubieganie się o rozmowę kwalifikacyjną.
wlasciciel / 2007-11-06 21:12
Zatrudnie od zaraz energiczne panie do sklepu ogolnospozywczego w Piotrkowie Tryb. , na pol lub caly etat. Praca w bardzo milym i mlodym gronie.
Kontakt 48-608-018-869

Dziekuje
P.P.H. Hektor / 89.229.26.* / 2007-11-04 14:39
P.P.H. Hektor, Producent Koszul Męskich z Lubicza Dolnego zatrudni szwaczki i osoby do prac pomocniczych przy pakowaniu koszul z samego Torunia, Lubicza i okolic. Oferujemy stałe zatrudnienie na umowę o pracę.

Osoby zainteresowane pracą przy szyciu koszul prosimy o kontakt z firmą. Lubicz Dolny, ul. Toruńska 44.

Telefon: (056) 678 27 89

Najnowsze wpisy