Dariusz Trojak
/ 88.220.104.* / 2007-11-29 13:46
Curriculum Vitae
Imię i nazwisko Dariusz TrojakAdres: ul. Polna 6, 08-540 Stężyca Urodzony:01.05.1960 r., Międzyrzec Podlaski Stan cywilny: żonaty, 2 dorosłych dzieci Tel. kom.: 880275592E-mail:trojdat@wp.pl Znajomość języków: j. angielski – w stopniu podstawowym j. niemiecki – w stopniu miernym j. włoski – w stopniu średnim j. rosyjski – w stopniu miernym
WYKSZTAŁCENIE:
Szkoła średnia: Technikum Mechaniczne w Dęblinie (matura w 1981 r.)
Specjalność: technik mechanik
Szkoła wyższa: Wyższa Oficerska Szkoła Lotnicza w Dęblinie (1981 do 1984 r.)
Kierunek: pilot statków powietrznych (studia nie ukończone)
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
1984 do 1994 r. Lokomotywownia Dęblin
(usługi w zakresie budowy taboru kolejowego oraz remontów)
Stanowiska:
– specjalista do spraw technicznych
– kierownik urządzeń technicznych
Zakres obowiązków:
– kierowanie ludźmi (grupa pracowników oddziału urządzeń technicznych)
– zarządzanie obiegiem dokumentów (w tym prawnych, finansowych, technicznych)
– administracja środków trwałych (ewidencja środków trwałych, zlecenia na naprawy taboru kolejowego)
– czynności analityczne (ulepszenia bazy taboru)
– czynności kontrolne (prawidłowość wykonanych usług, kontrola BHP)
– sporządzanie ofert przetargowych (dbałość o aspekty formalno-prawne).
1995 do 2001 r. Alcatel e-Business Distribution, Warszawa
(dystrybucja produktów dla kompleksowych rozwiązań teleinformatyczych
oraz zintegrowanych sieci transmisji głosu i danych, struktura oprogramowań do systemów)
Stanowiska:
– magazynier, starszy magazynier – koordynator zespołu logistyki
– kierownik magazynów centralnych i podmagazynów
– kierownik Działu Zakupów i Logistyki (w tym p.o. dyrektora Działu Administracji)
Zakres obowiązków:
– kierowanie ludźmi (liczna grupa pracowników, optymalizacja kosztów w procesie zarządzania pracownikami)
– zarządzanie procesami i projektami (dostawa towarów, projekty gospodarki magazynowej)
– współpraca z innymi działami firmy (piony produkcyjne)
– współpraca z dostawcami usług (agencje celne, przewoźnicy, dostawcy sprzętu i usług)
– negocjowanie (umowy na usługi przewozowo-transportowe)
– czynności kontrolne (kontrola odbiorcza dostaw towarów, kontrola stanów magazynowych, nadzorowanie wydań magazynowych, monitorowanie realizacji zamówień, kontrola formalno-rachunkowa faktur, reklamacje)
– czynności analityczne i sprawozdawcze (analiza zapasów magazynowych, opracowywanie planów zakupów i specyfikacji zamówień, przygotowywanie raportów).
2001 do IV 2005 r. R.D. Live Robert Dembiński, Warszawa
(zarządzanie i administrowania parkiem samochodowym klientów biznesowych)
Stanowisko:
– administrator floty samochodowej klienta – firma Ster-Projekt SA, Warszawa
Zakres obowiązków:
– administracja floty samochodów – 160 pojazdów,
– czynności administracyjne i zakupowe (dbałość o stan techniczny floty, prowadzenie szczegółowej dokumentacji pojazdów, ubezpieczanie pojazdów, obsługa szkód komunikacyjnych, rejestracja pojazdów, tworzenie planów zakupów, zakup wyposażenia dodatkowego, koordynacja sezonowej wymiany opon itp.)
– zarządzanie procesami (optymalizacja procesów logistycznych i transportowych)
– negocjowanie (warunki współpracy z serwisami, leasing)
– współpraca z dostawcami (producenci, importerzy, dealerzy)
– czynności analityczne i sprawozdawcze (analiza kosztów, raportowanie)
– szkolenia dla użytkowników (eksploatacja techniczna pojazdów służbowych, pomoc techniczna).
2006 do IV 2007 r. Centrala Handlu Zagranicznego Ars Polona S.A., Warszawa
(organizator targi książki edukacyjnej, eksport i import książek i czasopism naukowych)
Stanowisko:
– kierownik Działu Administracji
Zakres obowiązków:
– administrowanie majątkiem firmy (budynki, sprzęt, pojazdy własne firmy, remonty i konserwacja)
– czynności ewidencyjno-kontrolne (ewidencja środków trwałych, ewidencja wydawanych materiałów reklamowych, protokoły likwidacyjne, kontrola i opisywanie faktur)
– zakupy towarów i usług na rzecz firmy (opracowywanie programów zakupów inwestycyjnych, prenumerata prasy, zakupy materiałów biurowych i reklamowych, ubezpieczanie mienia firmy i delegatów)
– współpraca z dostawcami usług (zlecanie napraw)
– czynności ogólno administracyjne (BHP i ppoż., zarządzanie ochroną, personelem sprzątającym, archiwizacja dokumentów).
Szkolenia
W trakcie pracy w Alcatel e-Business Distribution, w zakresie zarządzania logistycznego i zarządzania ludźmi, szkolenie BHP i ppoż., kurs języka angielskiego.
Umiejętności
Bardzo dobra znajomość komputera w środowisku Windows: pakiet MS Office (Word, Excel, Access), programy księgowo-magazynowe (Scala, Polka), Lotus, aplikacje związane z Internetem.
Cechy charakteru
– dyspozycyjny, komunikatywny, budujący pozytywne relacje międzyludzkie, otwarty, wyrozumiały
– aktywny, przedsiębiorczy, chętny do współpracy
– odpowiedzialny, systematyczny, cierpliwy, stanowczy
Dodatkowe kwalifikacje
– prawo jazdy kategorii B i C
– patent żeglarski – sternik
– patent pilota – klasa turystyczna
Zainteresowania
Lotnictwo, motoryzacja, żeglarstwo, sport, muzyka, film, elektronika.
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – Dziennik Ustaw nr 133 poz. 883).
Dariusz Trojak