Forum Forum inwestycyjneFundusze

Opinie o Doradztwie Finansowym EFEKT i pytanko w sprawie III filaru w Commercial Union.

Opinie o Doradztwie Finansowym EFEKT i pytanko w sprawie III filaru w Commercial Union.

krisfour / 2006-11-14 10:47
Witam.
Jestem laikiem jeżeli chodzi o inwestowanie, ale chciałbym zacząć inwestować w fundusze inwestycyjne. Był u mnie człowiek z firmy Doradztwo Finansowe EFEKT (www.doradztwofinansowe.pl) i przedstawił ich ofertę. Miał ktos moze do czynienia z nimi lub może coś o nich powiedzieć? Nie znam tej firmy i nigdy o niej nie słyszałem, więc nie wiem czy można im zaufać. A może lepiej zacząć współpracę z jakimś innym doradztwem finansowym jak np. Expander czu Open Finance? Jeżeli tak to kogo polecacie?

Mam złe doswiadczenia z funduszem emerytalnym (III filar) w Commercial Union. Po wpłacaniu ponad 3 lata jestem nieźle w plecy. Nie zmianiałem opcji funduszu - jestem w gwarantowanym. Nie wiem czy rezygnować z tego czy może zostać na razie i zmienić opcję funduszu gwarantowanego na jakis bardziej dynamiczny. Co polecacie w tej sprawie?

Z góry dziekuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Wyświetlaj:
asanna zoja / 83.29.201.* / 2018-09-28 14:21
Witam wszystkich, czy ktoś kojarzy może gościa z EFEKT, który w 2006 roku w KRAKOWIE namawiał ludzi na Skandie? Potrzebuję wiedzieć jak się nazywał.
Pozdrawiam
smansung / 165.231.22.* / 2014-12-30 11:18
Zdecydowanie zgadzam się z tym co napisał bbb. "Sieciówkowi" doradcy patrzą na prowizję i na to, co obecnie mogą najkorzystniej sprzedać.80 % sprzedaży a 20 % serwisu. Lepiej już poszukać niezależnego specjalisty z doświadczeniem, który zaproponuje nam korzystne portfele inwestycyjne i zapewni serwis, a nie jest związany umowami sprzedażowymi.
[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###

bbb324532 / 78.10.83.* / 2014-12-21 13:54