Forum Polityka, aktualnościKraj

Orange musiał się ugiąć. UOKiK nakazał zmiany

Orange musiał się ugiąć. UOKiK nakazał zmiany

Wyświetlaj:
mantiss / 37.128.51.* / 2015-05-05 11:31
szkoda ze za naciaganie klientow sie nie wzieli, kupilem tel firmowy, mialem placic 75 zl brutto a aktywacje miec za 30 zl, jak bylo naprawde? miesiac w miesiac po 120 zl (najdrozsze rozmowy do orange) a sama aktywacja 180 zl,,,, gdzie nie zadzwonie kontakt z osoba ktora panu to sprzedala, a ja mowie ze ta osoba juz tam nie pracuje ale mam zapiski z potwierdzeniem tego jak mialo byc... efekt? trzeba bylo sie dopytac... za rezygnacje musze wybulic 2500 zl, gdzie zostalo mi 11 msc jeszcze...
gggg654 / 178.182.235.* / 2015-05-05 11:25
Zrezygnowałem z Orange gdy za dwutygodniową przerwę w dostawie Internetu zaproponowali rekompensatę w wysokości 1 PLN!
Ostatnio dzwonią i mamiąc gadżetami proponują powrót.
Raczej się nie doczekają.
Tata 12345 / 178.36.20.* / 2015-05-05 12:48
Masz racje, predzej czy pozniej i tak by cie oszukali
Polak8 / 178.216.26.* / 2015-05-05 10:57
Orange i T-mobile to najwięksi złodzieje w telekomunikacji.
Jankojć / 213.17.200.* / 2015-05-05 10:55
Korzystam z Orange LTE to jakaś kpina. LTE to miał być przełom a jest shit, Mieszkam w Poznaniu na Głogowskiej gdzie jest BTS i prędkość średnia 10Mbit. a rok temu miałem 40Mbit. Teraz reklamuję sprzęt SNOWPAD :), Dzwoniąc na BOK nikt nie jest wstanie przekazać konkretnej odpowiedzi nawet łącząc się z dziłąem technicznym TAKIEJ LEJ WODY TO SIĘ NIE SPODZIEWAŁEM.
szokujaca ignorancja / 164.127.200.* / 2015-05-05 11:13
U mnie gdy nie działał internet mobilny to jakaś klępa z BOK zaproponowała bym sprawdziła w innej dzielnicy, dodam że jak nigdzie indziej - w miejscu zamieszkania cała okolica jest naszpikowana antenami operatorów tel. itp. Pomijam fakt, że zgodnie z umową Orange nie gwarantuje dostawy internetu tylko w określonych punktach lecz w całej, przynajmniej Warszawie. Z WiFi w ogóle nie mogę korzystać bo muszę się gdzieś rejestrować
Jankojć / 213.17.200.* / 2015-05-05 11:19
Pracuje na Naramowicach w Poznaniu i teraz sprawdzam i jest prędość 25Mbit. TO I TAK ZA MAŁO. Zrezygnuję i skorzystam z Plusa tam sprawdzałem internet i średnio 50Mbit i to mi starcza
Były / 84.10.208.* / 2015-05-05 10:54
Jeżeli ktoś ma poukładane w głowie powinien naprawdę rezygnować z usług tej firmy. Miałem do czynienia z nią 15 lat i przyznaje o 14 za długo - wcześniej Idea. Nie ma chyba większego wprowadzacza w błąd i żerowaniu na klientach jak oni. Przyznaje to z wielkim smutkiem na każdym kroku trzeba sprawdzać każdy kawałem umowy by przypadkiem nie usłyszeć, że należało coś zrobić samemu bo to nie należy do ich obowiązku . NAPRAWDĘ WARTO ODEJŚĆ
klient T-Mobile / 89.66.43.* / 2015-05-05 10:50
Złodziejskie praktyki ma równiez T-Mobile, w abonamencie bez limitu w kraju i EU kasuje za połaczenia do swojego BOK!!!, a tam małpki nabijaja minuty połaczenia!!! złodzieje!!!
dobre... / 164.127.200.* / 2015-05-05 11:16
z informacją pomocową Orange nie skontaktujesz się nie posiadając już żywych złotówek, na pewno nie za środki z pakietu specjalnego,gdyż jest to numer SPECJALNY(?).
dater / 95.51.32.* / 2015-05-05 10:37
Ja też się zwijam z tej firmy. Jestem z nimi od 1991r. (jeszcze CENTERTEL) i widzę, że stosują ogólnie przyjętą praktykę: łapać nowych jeleni na gadżety, starych, wiernych abonentów mieć w kakaowym oku Saurona, i tak płacą. Otóż nie. Mam 3 numery w Orange i tylko czekam z zaciśniętymi zębami, aż mi się pokończą umowy i won! Miarka się przelała w momencie, gdy przy przedłożeniu umowy telefonicznie obiecano mi bezpłatny aparat telefoniczny. Upewniałem się ze 100 razy, czy aby na pewno za darmo, bo wiadomo, ja kto wygląda (rozmowa nagrywana). Pamiętam doskonale, bo nie zależało mi na telefonie, mam ich kilka. Przy pierwszej fakturze okazało się, że wpier...lili mi telefon na raty!!!! Reklamacje ustne, pisemne nic nie dały, bo nie udostępniają nagrania z rozmowy telefonicznej (której chyba też jestem współwłaścicielem z racji dialogu?), nawet tego fragmentu, gdzie jest mowa o darmowym telefonie za przedłużenie umowy itp. itd. Skandal, mogą wciskać każde gó....no, skoro nie udostępniają nagrania. Powiedziano mi nawet, że w sądzie, gdybym się zdecydował, to nie mam gwarancji, że udostępnią na żądanie prokuratora :-)))) Standardy gorsze niż w Korei Północnej. OK, zacisnąłem zęby, płacę te śmieszne raty, ale WON, tylko się pokończą umowy. Dodatkowo tak się dobrze zbiegło, że mam możliwość wywalenia ORANGE również z firmy, mimo cotygodniowego ich skamlania, żeby pozostać.... Od pewnego czasu Orange nie kojarzy mi się z miłym kolorem pomarańczowym, ale działa na mnie jak CZERWONA PŁACHTA NA BYKA !! Szkoda słów.....
Jacek361 / 31.63.226.* / 2015-10-04 08:25
jaki bezpłatny ośle! w cenie abonamentu a nie bezpłatny! Operatorzy specjalnie wszędzie używają słów "za darmo" bezpłatnie, i głupi abonent zaczyna to brać za prawdę - TO W CENIE JEST! A NIE ZA DARMO!
Majka1985 / 89.174.250.* / 2015-05-05 10:56
Niestety te praktyki stosuje każdy z operatorów. Właściwie nie ma dokąd pójść po lepszą (uczciwą) ofertę.
ROBMAJ / 178.43.14.* / 2015-05-05 10:03
Nie polecam!!! Złodziejska i oszukańcza firma, co innego w umowie i co innego w fakturze. Abonament w/g umowy, 49,90, faktura na kwotę 89,94. Rozmowy z operatorem Orange celem wyjaśnień jakichkolwiek spraw odbywają się na koszt abonenta w/g ich taryfy, mimo nie wykorzystanych limitów rozmów obciążony jesteś dodatkową opłatą. otrzymałem od operatora wiadomość, że wykorzystałem 100 MB. Dalszy transfer danych nastąpi z kolejnego pakietu 400 MB. wiadomość otrzymałem o godz. 02:03. o godz. 17:23 tego samego dnia otrzymałem wiadomość, że wykorzystałem 400 MB. że dalszy transfer danych nastąpi z kolejnego pakietu 500 MB. mimo, że w tym czasie nie korzystałem z usług mobilnych swojego telefonu. Skorzystałem z pakietu pożal się Boże tego oszukańczego operatora, neostrada, telefon komórkowy i TV. Umowa podpisana na kwotę 160 zł, przysłano mi fakturę na ponad 240 zł. Neostrada muł, wykorzystywanie tej usługi miało być bez limitu, transfer danych obniża operator, włączają jakieś rabaty bez twojej zgody, na przesłane wiadomości nie możesz odpowiedzieć, gdyż ten operatorzyna ją zablokował. W pakiecie miałem mieć ponad 100 programów TV, owszem są, ale w tej ilości jest tylko 23 Polsko języczne, pozostałe w 80% stacje arabskie, a nawet afrykańskie. Obsługa servisowa żenująca, przyjechał jakiś pajacyk, podłubał w gnieździe telefoniczny, nie sprawdzając czy wszystko jest w porządku zabrał się i poszedł, na drugiego musiałem czekać trzy dni. Przy podpisywaniu umowy, wyglądało to z goła inaczej, było miło i kolorowo, niestety zostałem wprowadzony w kanał przez pracowników operatora Orange. Wnioski sami Państwo wyciągnijcie. Pozdrawiam.
abonentka od czasów centertela / 164.127.200.* / 2015-05-05 11:00
potwierdzam, rżną abonentów na internet mobilny, zdejmują środki a conto całą kwotę a nie schodkowo jak jest w umowie -od razu w momencie przejścia w nowy okres rozliczeniowy i to coraz więcej, po reklamacji część środków wróciła na konto, BOK metodą zdartej płyty powtarza że z ich strony jest wszystko w porządku i że powinnam wyłączać telefon bo może w nocy sam coś pobiera np. aktualizacje (bzdura). Po złożeniu reklamacji w ogóle nie działał ale nikt nie wpadł na pomysł bym zresetowała tel. bo pewnie coś gmerali na łączach. Dosłownie mam wrażenie jakbym korzystała (a tak naprawdę sporadycznie bo sprawdzam pocztę. pogodę i czasem rozkład jazdy) na kredyt i wykorzystane środki pobierane są z następnego - co jest niezgodne z umową. Coraz niższy standard obsługi a niby Orange taki nowoczesny. Kłamią że środki z pakietów specjalnych przechodzą na nast. okres rozl. a gdy ostatnio wcale z nich nie korzystałam nie przeszła nawet złotówka ani minuta. Dodatkowo pozbawili nas możliwości sprawdzania aktualnego stanu środków i połączeń, więc chyba rżnięcia w d. c.d.
em231 / 37.24.150.* / 2015-05-05 10:51
cala prawda zakupilam tez telefon i na drugi dzien poszlam o pomoc odp.brzmiala 20 zl poroniony pomysl chory kraj i Orange
Henryk 279 / 31.61.136.* / 2015-05-05 09:24
Klient robiony w bambuko. Najwyższe przykazanie, musisz zarabiać więcej.
0987654321 / 5.172.247.* / 2015-05-05 08:53
Orange, to jeden wielki przekręt!
lena970 / 5.172.247.* / 2015-05-05 08:38
To jest typowo złodziejska firma. Internet 10 Mb/s za 100 zł . Paranoja. Dzierżawa łącza z czasów dawnego PRL po którym przesyłają sygnał 30 zł / m-c. POlska to kraj oszustów a władze są tylko na ich usługach.
antypomarancz / 46.113.28.* / 2015-05-05 08:35
zawsze podziwiałem tych "bezmuzgów" co podpisywali umowę w orandże !!!
I naiwny / 77.114.57.* / 2015-05-05 08:29
Podpisałem umowę na tablet. Nie dostałem oferowanego produktu. Po dwóch tygodniach pracuje tylko pół ekranu. Płacę zwiększony abonament i płaczę. Bo nikt w orange nie czuje się w obowiązku mi pomóc. Koszmar. Potrafią tylko straszyć i wzruszać ramionami
Tomasz362 / 31.61.129.* / 2015-05-05 08:13
Weźcie u nich komputer. Dogadacie się na mocny procesor dostaniecie chłam i nikt zorange nie będzie widział w tym nic złego. Płacić będziecie kupe kasy, a wysłanego komputera mikt wam nie odesle przez ponad pół toku od negatywnej decyzji o reklamacji. Do tego wysłać każe wam miła pani z biura obsługi, a po dwóch miesiącach powiedzą ci że tobie jako firmie nie przysługuje odstąpienie od umowy. A to że rozmowy są nagrywane to i tak ci nic nie da, bo tego ci nie udostepnią. Tak właśnie Orang dyma swoich dlugoletnich klientów. Ja rezygnuje po kolej ze wszystkixh swoich umów i dalej sobie czekam na komputer za który płacę. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Fipip stankiewicz / 83.16.196.* / 2015-05-05 08:12
podobna sytuuacja jest z internetem i telefonem stacjonarnym. Po okresie umowy o ile zapomnisz ja wypowiedziec - orange automatycznie ja przedłuza i placisz wedlug starych zasad - .Oni zmuszaja do tego inaczej kara umowna -tak twierdza a ja się na zadna umowe - nie podpisywalem (te nowa).To normalne okradanie klientow dlatego niech UOKiK zajmie sie ta band ... zlodz.......

Najnowsze wpisy