olecka
/ 79.139.16.* / 2010-01-16 11:16
Czytam Państwa komentarze i nie mogę się nadziwić...
mam dwa kredyty ratalne w GE. Spłacam je oczywiście, choć zdarzy się poślizg niestety. Staram się robić to regularnie, ale odkąd jakiś czas temu straciłam płynność finansową bywa i tak, że się spóźnię. Ale to jeszcze nie koniec świata, nawet dla GE. Przede wszystkim bardzo wygodne jest korzystanie z GEM24, mam wszystko jak na dłoni, ile jest zaległości, ile wynosi zadłużenie, umawiam się na spłatę. Owszem, zdarzają się telefony z banku, ale dopiero po kilkunastu dniach od momentu upływu terminu płatności. W momencie umówienia się na spłatę poprzez serwis zaprzestają telefonów i czekają na wpłatę. Niejednokrotnie zdarzyło się, że dostałam maila z podziękowaniem za wpłatę, mimo, że była po terminie. Obsługa w banku jest miła, pomocna, bynajmniej ja się z inną nie spotkałam. Terminowe spłaty ponad wszystko, ale w momencie opóźnienia oni mimo wszystko zachowują człowieczeństwo.
Nie rozumiem więc wypowiedz niektórych z Państwa, np. że wysyłają sms'y o braku wpłaty jeszcze przed jej terminem. Bzdura.
Pozdrawiam,
O.