santo122
/ 178.213.167.* / 2013-01-02 20:24
Witam, działam na rynku już ponad rok i jakoś się kręci mam kilka firm które mają od 5 do 40 komputerów i wychodzę na swoje. Mam teraz dylemat bo dostałem info, że jest do przejęcia 6 punktów w ramach jednej umowy, dokładnie to 5 szkół i 1 Zespół administrujący (20 komputerów), (3 szkoły od 15 do 25 komputerów każda, jedna szkoła to 80 komputerów i jedna 60 komputerów) w sumie to ponad 270 komputerów i 50 drukarek. Zakres obowiązków to podstawowe kopie zapasowe, inwentaryzacja, zarządzanie całą infrastrukturą, naprawa, pomoc merytoryczna. Nie wiem na razie jak wygląda infrastruktura, myślę że w Zespole Administracyjnym jest najbardziej zaawansowana jakieś programy płacowe itd, jakiś serwer pewnie też stoi, w szkołach to myślę, że stoją serwery i całe sieci z dofinansowań. Więcej będę wiedział w przyszłym tygodniu ale już zastanawiam się nad ofertą jaką zrobić (decyduje cena) ale nie chcę ani za mało ani za dużo (dodam że jestem VATowcem, do miejscowości mam ok 80km w jedną stronę, myślę o wyjazdach max 3 razy w tygodniu co po przeliczeniu na paliwo to wyjdzie ok 1000zł). Mam już swoją wizję kwotową ale na razie jej nie podaję żeby nie sugerować. Chodzi mi jaką kwotę podać w ofercie ?