kasyjestyleilektochce!
/ 213.158.196.* / 2008-05-17 11:58
Państwo daje kasę, och daje:
Jak poinformowało biuro prasowe Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, medialna kampania reklamowa prowadzona od końca kwietnia do połowy maja kosztować będzie 2 mln 548 tys. 411 złotych. - Zakup mediów na kampanię, która rozpoczęła się 28 kwietnia i potrwa do 15 maja br., został zlecony wyspecjalizowanemu domowi mediowemu - twierdzi biuro prasowe MRR. Jednym z kryteriów wyboru mediów było dotarcie do grupy docelowej w wieku od 20. do 64. roku życia, z wykształceniem średnim i wyższym oraz co najmniej średnim dochodem. To - jak wskazują statystyki - w dużej części tradycyjny elektorat Donalda Tuska.
Dobór narzędzi jest dostosowany do rodzaju komunikatu oraz do danej grupy docelowej - zapewniają pracownicy biura. Jak wynika z materiałów przekazanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, największa część sumy przypadła koncernowi ITI, który otrzymał ok. 1,2 mln złotych. Z "promocyjnego" budżetu o wysokości 2,5 mln zł 40 proc. trafiło na konta TVN, 6 proc. - TVN 24, i 4 proc. - TVN 7. Nieco mniejszy kąsek przypadł mediom należącym do Zygmunta Solorza-Żaka: 22 proc. całości otrzymał Polsat, 3 proc. - TV 4. Cudu gospodarczego nie będzie, autostrad już prawie na pewno nie będzie, mosty są budowane jak tunel w Warszawie, wzdłuż rzeki, a duże pieniądze wydaje się na polityczne public relations i propagandę sukcesu.