reichstadt
/ 212.160.132.* / 2007-02-05 16:36
Żeby trochę ostudzić emocje - kilka słów wyjaśnień. Inicjatorem pomysłu stworzenia funduszu promocyjnego był sam biznes. Sami przedsiębiorcy godzili się opodatkować, po to, żeby promować za te pieniądze eksport swoich produktów. Dzisiaj często wygrywamy dzięki konkurencyjnej cenie. Fundusz miałby pomagać dotrzeć z informacją, że polska żywność ma także, inne, bardziej liczące się zalety. Jednak, jak zwykle, ci co przy korycie zwietrzyli okazję do nachapania się a w najgorszym razie zarobić na głosy w kolejnych wyborach. Najpierw były pomysły, że za pieniądze przetwórców promować będą się także rolnicy. Później, że także rolnicy będą decydować jak wydawać te, nieswoje przecież pieniądze. Teraz mamy już agencję Leppera do zarządzania kasą i 2 miliony na posadki dla kolesi z Samoobrony. Nie wiem, czy komuś uśmiecha się promować partię Leppera. Mi się nie uśmiecha.