Pierwszy raz

schloss / 83.31.234.* / 2008-03-13 22:42
Witam! Jestem studentem mam odlozone 5 tys zl chcialbym pograc sobie na gieldzie i tutaj pojawia sie problem.Mam konto w mbanku i chcac zalozyc konto maklerskie potrzebuje nipu.Nigdy nie pracowalme,jak to wyglada pod wzgledem prawnym moge wystapic o numer nip? Drugie pytanie to jak wyglada podatek od mozliwych zyskow na gieldzie?

Pozdarwiam!
Wyświetlaj:
casper / 2008-03-15 23:54
A nie lepiej też przez mBank zacząć inwestować w fundusze. Ciut bezpieczniej niż akcje. Możesz inwestować w akcyjne też jak już chcesz ryzykować.
jagoda26 / 2008-03-16 23:38
Popieram zacząć od funduszy jak w nich sie połapiesz to potem łatwiej będzie w akcjach,. Oferty funduszy są też akcyjne np Uni Akcje ME2012
weisse111 / 2008-03-15 14:07 / Bywalec forum
Po pierwsze na giełdzie nie ma co grac, bo możę Cie to zgubić, jak chcesz wejść na giełdę to lepiej inwestuj:) bo różnica jest spora.
NIP musisz mieć, gdyż robisz inwestycję, odnosisz zyski/straty, a należy o tym informować US. Wystąpienie o wniosek o nr NIP nie ma barier wiekowych - więc bez problemu go otrzymasz prawdopodobnie w ciagu 2-tygodni.
A na początek zanim jeszcze wejdziesz na giełde polecam zaczęrpnąć informacji związanych z nią - m.in. stronki money.pl, bankier.pl, biznesforum.pl, union-inwestment.pl/UnionKlub, parkiet.com - obraz będziesz miał juz większy na co się zdecydować.
pozdrawiam
casper / 2008-03-15 23:52

A na początek zanim jeszcze wejdziesz na giełde polecam zaczęrpnąć informacji związanych
z nią - m.in. stronki money.pl, bankier.pl, biznesforum.pl,
union-inwestment.pl/UnionKlub, parkiet.com - obraz będziesz miał juz większy na co się
zdecydować.


To fakt najpierw poczytaj, a o nip możesz wystąpić w każdej chwili nie musisz mieć firmy ani pracować.
erewań / 217.153.237.* / 2008-03-14 09:48