cellie
/ 217.99.185.* / 2018-01-26 12:33
Dzień dobry,
Ostatnio dokonałam zakupów za dość sporą kwotę przez internet w jednym sklepie. Pieniądze zostały zablokowane na koncie 22.01. Dwa dni później, tj. 24.01, kwota została ściągnięta ale blokada pozostała. Tym samym ze środków dostępnych została wykluczona podwójna kwota, która sama w sobie będąc dość sporą, podwójnie praktycznie sprawiła, że zostałam bez żadnych dostępnych środków na koncie. Byłam w oddziale banku PKO, gdzie dowiedziałam się, że takie rzeczy się zdarzają, bank nie ma na to wpływu, a mi pozostaje nic innego tylko czekać. Na pocieszenie usłyszałam, że dzisiaj na pewno już wszystko wróci do normy. Niestety, tak się nie stało. Czy istnieje jakaś możliwość, żeby zmusić ich do ściągnięcia tej blokady? Należy zgłosić to bezpośrednio do sklepu czy ponownie próbować w banku?