Forum Polityka, aktualnościGospodarka

PKP Intercity odebrała 12 elektrycznych pociągów

PKP Intercity odebrała 12 elektrycznych pociągów

Wyświetlaj:
lilka72 / 188.146.74.* / 2015-11-15 21:25
Wkoncu coś się może zmieni bo ostatnio kilka razy jeździłam składem Gwarek, który pozostawia wiele do życzenia. Tragedia
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Piter1090 / 46.233.65.* / 2015-11-15 11:14
Na temat Stadlera sie nie wypowiadam ale Newag to napewno jest polska firma. Robi bardzo dobre pociagi na poziomie Wloch albo Niemiec. Wedlug niektorych, pociagi z Newagu sa nawet lepsze od wloskich Pendolino, przynajmniej serwis ma na miejscu i za mniejsze pieniadze. Nie narzekajmy, bo jednak cos w Polce sie robi, a z czasem moze bedzie jeszcze lepiej. A odnosnie komentu, ze PO cos w Polsce zrobila to owszem :dlugi i dziadostwo! Jakie fabryki pobudowala, ile miejsc pracy przybylo? Przy budowie autostrad nie malo firm zbankrutowalo, bo sie im za robote nie placilo. A ludzie z przesadnego dobrobytu wyjezdzaja z kraju? Jak ktos czegos nie rozumie, to niech sie rozpedzi, a sciana sama go, czy ja, znajdzie!
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Edi Zabierzów / 83.22.63.* / 2015-11-15 09:09
A trasie Kraków - Katowice kiedy będą jeździć ? Mieszkam przy tej trasie i mają mi zabrać kawałek działki. Bez przerwy geodeci robią pomiary, przychodzą pisma i nic się nie dzieje. Na razie wyremontowali jeden tor i cisza.
ekspert / 79.110.193.* / 2015-11-14 22:38
ta bo do tej pory nie byly elektryczne tylko na wegiel
tczewiak-kociwiak / 78.88.173.* / 2015-11-14 17:29
a kiedy dobre połączenia Gdańska z Zieloną Górą, Gorzowem, Zgorzelcem, Jelenią Górą i Wrocławiem - tylko olsztyn i Wschód, Jakies Wa-wy z Bydgoszczą ? kto tam jezdzi?
Baloun / 89.69.18.* / 2015-11-14 11:34
A kiedy wreszcie, do cholery, skończy się modernizacja trasy Kraków-Przemyśl? Czy wreszcie skończy się stawianie dziesiątków wiaduktów i mostów w Tarnowie i okolicach? Ludzie , przecież to wszystko trwa o wiele dłużej niż budowa tej trasy za cesarza Franz Josefa!
kicia leming / 89.78.170.* / 2015-11-14 19:51
Wyraźnie widać, że nie bardzo rozumiesz o czym piszesz. Za cesarza Franza Józefa to nie potrzeba było budować dużej ilości wiaduktów i mostów, bo drogi polne albo podrzędne nie wymagały aby je puszczać pod czy nad torami. Pewnie zapomniałeś, że ruchu samochodowego wtedy nie było. Teraz jak by zamknęli przejazd na ważnej drodze o dużym ruchu to byś miał kilometrowe korki i zbierałbyś macie od kierowców. Nie wydziwiaj tylko cierpliwie czekaj to i pociąg pojedzie szybciej i ruch drogowy również. Zauwa, że ta wielka budowa przebiegała przez ostatnie 10 lat czyli pewnie stąd kwik i skowyt Pisiarni i jej szczerbatego guru, że Polska w ruinie. Te knoty na kaczych łapach nie zbudują 10% tego co PO.
res / 89.73.194.* / 2015-11-14 10:41
Może PESA też zrozumie że firma to "ludzie" a nie zarząd i budynek.
Gifaro6 / 83.5.38.* / 2015-11-14 09:34
"to Nie jest polska firma chociaż robią faine pociągi"
Niektóre wypowiedzi świadczą o bezprzykładnej ignorancji autorów. Bo dla niektórych ludzi nie jest ważne , że to polscy pracownicy budują i zarabiają w fabryce leżącej w polskim państwie. Ciągle roi im się gospodarka zamknięta w przaśnej atmosferze "polskości" jak za PRL. Ciągle myślą kategoriami Ka rola Marksa, zapominając, że Marks powiedział na początku swoich teorii, że pieniądz, a więc i kapitał nie ma narodowości. Jest kategoria ekonomiczną.
kklllllllllllllllop[hv / 83.20.255.* / 2015-11-14 10:24
no jasne najlepiej być niewolnikiem i pracować za jałumżnę. Nie ma Panie Kolego jedynie słusznej ekonomii. Ekonomia to wyzysk drugiego człowieka
takjest / 77.255.100.* / 2015-11-14 17:11
A myślisz, że polski właściciel wyzyskuje pracownika mniej niż zagraniczny? Zapomniałeś już jak się za państwowego właściciela (PRL) pracowało z 15 dolców miesięcznie?
intro111 / 195.191.162.* / 2015-11-14 09:00
szwabski szit, a do tego nie mają gotowego centrum serwisowego, więc nie wywiążą się z kontraktów
marian360 / 84.205.4.* / 2015-11-14 05:29
Dziwne, że te wszystkie połączenia to centralna i wschodnia Polska, a na zachodzie bez zmian. Tutaj chyba Niemcy dominują? Czy tu też jest jeszcze Polska?
gosc1234 / 146.198.20.* / 2015-11-14 00:26
to Nie jest polska firma chociaż robią faine pociągi . najlepszy ( moje zdanie ) ich model to pociąg piętrowy
MIREK1691 / 178.36.73.* / 2015-11-13 22:38
Stadler TO NIE POLSKA FIRMA
Miliquito / 89.71.119.* / 2015-11-13 22:37
A gdzie jest Lublin. Nie ma takiego miasta jak Lublin. Jest Polska-B, czyli wielkie "g". Nie ma kolei, nie ma dróg, nie ma zakładów produkcyjnych, nie ma nic. Priwislanski kraj, były ruski zabór i ciasne wschodnie umysły. Ostatni gasi światło.
becks`a / 92.217.97.* / 2015-11-13 20:32
Co tak autor podkreśla że elektryczne? Że niby nie są na parę ,że nowoczesne, że są w Polsce trasy gdzie jest trakcja elektryczna czy może złodzieje w Polsce przestali kraść kable.
Oczy / 88.116.101.* / 2015-11-13 22:11
O co ci czlowieku chodzi? Sa tez sklady spalinowe.
becks'a / 92.217.97.* / 2015-11-14 08:07
No tak musze wrócić do szkoły PODSTAWOWEJ ale na swoja obronę powiem że mieszkam w Polsce A i tu zamyka się dużo linii kolejowych ale wszystkie są ELEKTRYCZNE Zapomniałem ze w Radomiu Kielcach czy Lublinie EN57 są jeszcze na spaliny. A poważnie to gdzie te spalinowe kursują? Ja w życiu żadną trasą nie jechałem, no chyba że w Niemczech
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
ass835 / 176.221.120.* / 2015-11-13 21:06
Tatuś też miał krzywą mordkę zgryźliwego marudy?
ghjjv / 31.175.228.* / 2015-11-13 21:01
A ja myślałem że te pociągi będą nazywały się " Pindolino " - następca " Pendolino "
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/

Najnowsze wpisy