Plan restrukturyzacji Przewozów Regionalnych. Rentowność za pięć lat
Money.pl
/ 2015-06-25 17:02
wtyka82
/ 86.63.97.* / 2015-06-28 18:55
PO przez lat nic nie robiło w sprawie kolejnictwa aby teraz się obudzić ! To jest doraźne łatanie bez długofalowych planów, a przez ten okres zarządy obłowią się !!!, kolej padnie a MY będziemy mieli kolejnych miliarderów !
wtyka82
/ 86.63.97.* / 2015-06-28 18:54
PO przez lat nic nie robiło w sprawie kolejnictwa aby teraz się obudzić ! To jest doraźne łatanie bez długofalowych planów, a przez ten okres zarządy obłowią się !!!, kolej padnie a MY będziemy mieli kolejnych miliarderów !
Ł
/ 95.49.216.* / 2015-06-27 21:36
A jednak da sie inaczej.Miedzy Wieliczką a Krakowem jeżdżą pociągi punktualnie co pół godziny.Jest czysto,wygodnie,szybko i bezpiecznie.Dodatkowo w cenie biletu na pociąg jest bilet parkingowy.Wiele osób zostawia auta i jedzie pociągiem.Pochwalam i gratuluję dobrego rozwiązania komunikacyjnego.
kaszmirek964
/ 37.128.16.* / 2015-06-27 16:01
Dobrym ruchem było wydzielenie Przewozów Regionalnych z PKP. Co by nie mówic to pociągi PR nie spóźniają sie i są zadbane, czyste.
Zyga PRL
/ 91.233.112.* / 2015-06-26 07:52
Sektor publiczny tej i innej maści musi zrozumieć, że do roboty przychodzi się sensownie (w dobrze przemyślany i efektywny) sposób pracować a nie spędzać czas. To tyle. nie będą pracownikami III kategorii w zakresie kwalifikacji (to moje obserwacje -Ci ludzie do Ludzie którzy zostaną w tym sektorze w końcu normalnych firm z których wychodzą normalne pralki, samochody i usługi itd... się nie nadają).
taki tam
/ 213.227.93.* / 2015-06-25 17:02
Obstawiam, że pieniądze się rozejdą na rózne spółeczki i ich prezesów, a za rok, max dwa lata, trzeba będzie pompować w kolej następną kasę.
Hamuj swój jad
/ 31.178.160.* / 2015-06-25 18:37
A ją ciągle wierze że ktoś się w końcu obudzi(ł) i zacznie zarzadzac spółka(ami) panstwa jak prywatną. W końcu prywatne spółki b.dobrze prosperujące i dają każdemu dobrze zarobić bez zbędnej nonszalancji.
Jeśli jednak chodzi o przewozy regionalne to powiedz kto będzie wozil ludzi z małych miast? To samo się tyczy pks'ow. Prywatnym się nie opłaca bo rentowność nie na tym poziomie, więc nawet jeśli państwo ma doplacac to dobrze bo w końcu jest to jakaś opieka nad mniejszymi skupiskami ludzi. Jakby nie było to ciekawe jestem ich pomysłów i 3mam kciuki.