Ola S.
/ 89.230.5.* / 2011-02-04 15:48
Witam serdecznie. Wiem, że na forum wielokrotnie przewijał się temat pobieraczka. Chciałabym jednak prosic o pomoc w sprawie odstąpienia od umowy. Jak ja poprawnie skonstruować? Moje 9-letnie dziecko 27.12.2010 zarejestrowało się na stronie pobieraczek.pl. Syn podał wszystkie dane prawdziwe, oprócz roku urodzenia. Od tamtego dnia syn dostał juz dwa maile z wezwaniem do zapłaty, w drugim straszą go o mozliwej karze pozbawienia wolności...Syn nie pobierał plików i w ogóle nie logował sie więcej na tej stronie.Podkusiło mnie i zadzwoniłam tam dziś. Pan był wyjątkowo pewny siebie i pewny swoich racji. Tłumaczył, że firma juz zapłaciła za usługę a ja w imieniu dziecka będę odpowiadać w razie czego przed sądem. Do dnia dzisiejszego nie dostaliśmy żadnej pisemnej umowy, choć po moim dzisiejszym telefonie boję się, że zaostrzą środki wobec nas i wszystko nabierze tempa. Jakis czas temu rozmawiałam z rzecznikiem praw konsumenta. Pani radzila, abym nie wdawała się w żadne kontakty z firmą, a mnie podkusiło i teraz żałuję, że zadzwoniłam. Bardzo proszę Państwa o pomoc w skonstruowaniu takiego pisma, na jakie paragrafy się powołać. Będę bardzo, bardzo wdzięczna za pomoc. I czy jest szansa, abysmy uniknęli opłaty za usługę. Ja, jako matka, naprawdę nie jestem w stanie ciągle kontrolować syna, choc z tego co czytam, mnóstwo dzieci pada ofiarą tych naciągaczy. Pozdrawiam serdecznie. A.S. P.S. proszę Was o pomoc, gdyz moja pani rzecznik praw konsumenia będzie pełnic dyżur w ostatni piatek miesiąca, a ja się boję, że do tego czasu dostanę do nich jakies pismo listownie.