Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Pociągi dla PKP Intercity. Miliard złotych unijnej dotacji pod znakiem zapytania

Pociągi dla PKP Intercity. Miliard złotych unijnej dotacji pod znakiem zapytania

Wyświetlaj:
RandomInternetGuy / 83.14.72.* / 2015-11-27 14:11
Nie rozumiem o co chodzi. Przecież są zdjęcia pozwolenia na dopuszczenie do eksploatacji do użytku, po co TSI jak już wydano pozwolenie. Czy obecne tory są TSI, albo perony TSI. W głowach się poprzewracało.
MisiekPatysiek / 89.174.251.* / 2015-11-27 14:09
Prezydent DUDA ma kwity uniewinniajace, znajdzie zapewne i unieważniajace. Proszę się GO zapytać
MAC19 / 37.152.19.* / 2015-11-27 14:08

Dlaczego mam wrażenie że ktoś usilnie robi dym koło tyłka Polskiej firmie

taki tam obserwatorze masz absolutną rację!
Niestety Pesa dławi się nadmiarem zleceń stąd te kłopoty.
Aaaa polska / 83.13.114.* / 2015-11-27 14:07
Propagandowy artykuł próbujący oczernic polska firmę..wy...bać autorkę tego artykułu na zbity pysk!!
pucio 54 / 185.78.148.* / 2015-11-27 14:12
Typowego Polskiego Warchoła nigdy prawda nie obchodzi ...PRAWDA
Mariusz1281262 / 88.199.162.* / 2015-11-27 14:07
Komu ciągle zależy aby pogrzebać PESĘ ? - Ciagle jakiś pismak coś wynajduje. Robota na zlecenie ???
wujek Fester / 176.221.125.* / 2015-11-27 14:05
Dlaczego piszecie o gęstniejącej atmosferze i problemie dla bydgoskiej Pesy, Stadler i Newag mają ten sam problem. To że Pesa ma nadmiar zamówień i jest ryzyko niedotrzymania terminów wcale nie znaczy że Pesa nie zdąży. To dobra dynamiczna polska firma i nie wiem po co ta nagonka na nią.
kikk / 84.234.37.* / 2015-11-27 14:04
Już nasi dziadowie mówili, że trzeba jeść małą łyżką, bo jedząc dużą można się zadławić...
szamuchy / 85.167.148.* / 2015-11-27 14:04
Firma wyrosła na europejskiego czempiona to teraz trzeba ją zniszczyc wszelkimi dostepnymi metodami.
Sabotaż dywersja i grando skandale
marcin 233143252 / 79.184.165.* / 2015-11-27 14:03
KOMUNIZM zabija przedsiępiorczość. Gdyby 100 lat temu Henry Ford miał robić pierwsza fabrykę aut "pod zezwolenie" dałby sobie spokój i kolejni za nim...To wlłasnie licencje, zezwoplenia, pozwolenia, zaswiadczenia zabijaja gospodarke juz w zarodku. Gdyby powrocic do ustawy Wilczka jednego dnia okazalo by sie ze nie tylko zabraklo by rąk do pracy w tydzien ale i place podeszly by w gore znacznie przy spadku jednoczesnym cen, do tego dochodowe podatki do likwidacji i mamy chiny europy- w 10 lat stajemy sie liderem na kontynencie. . Zreszta szkoda słów.
ałtor / 62.244.190.* / 2015-11-27 14:09
Wybacz ale świat się zmienia i to co było dobre 100 lat temu nie zawsze pasuje do teraźniejszości. Może i produkcja by pofrunęła na wyżyny ale co z tego jeżeli wiązałoby się to z brakiem bezpieczeństwa ludzi i śmiertelnymi wypadkami. Kiedyś w zakładach pracy nie zważano na jakiekolwiek zasady bezpieczeństwa a ranny podczas pracy (np. z uciętą ręką) sam był sobie winien, nie tylko nie dostawał odszkodowania ale i tracił posadę. Do tego też chcesz wrócić?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
kotfilemon401 / 91.233.104.* / 2015-11-27 14:03
Jak zwykle...PESA robi bardzo dobre pociągi, ale wszystko przez urzędasów. Jakiś debil to wymyślił, inny debil przyklepał a jeszcze inny egzekwuje. Nie dość że nie ma to wpływu na nic, to trzeba spełnić tonę jakiś dureństw i idiotyzmów w ramach wuj wie czego.
taki tam obserwator / 88.181.187.* / 2015-11-27 14:02
Dlaczego mam wrażenie że ktoś usilnie robi dym koło tyłka Polskiej firmie i to nie pierwszy raz zresztą i to cale pokręcone money.pl jaki wp zresztą też, czyżby standarty to pindolino za które jak w banku ktoś wziął w łapę z wieloma wadami że nie wspomnę o cenie która powinna być podstawą , mam wrażenie że to dym na zamówienie
Janek$ / 83.7.214.* / 2015-11-27 14:02
W tej sprawie jest dużo niejasności, ale też widać wolę, tak kupującego jak i sprzedających, do rozwiązania problemów. Dlatego artykuł oparty na dwóch kwitach, a masie plotek świadczy o braku odpowiedzialności autorki za swoje słowa.

Rozumiem, że przy tego typu kontraktach, gdzie kupującym jest spółka pośrednio kontrolowana przez skarb państwa, trzeba patrzeć na ręce wszystkim stronom, ale co innego patrzeć na ręce, a co innego na siłę tworzyć rzeczywistość. Siła mediów jest ogromna i trzeba sobie zdawać z tego sprawę zanim doprowadzi się do tragedii. Upadek PESY nie jest w naszym polskim interesie. Ludzie stracą pracę i zamiast się rozwijać na rynku kolejowym, który wydaje ogromne pieniądze na inwestycje, będziemy znów tylko rynkiem zbytu. Apeluję więc o rozwagę w tej sprawie,
MARIONS / 5.60.176.* / 2015-11-27 13:58
GDYBY TO BYŁY NIEMIECKIE POCIĄGI TO DOTACJA WYNOSIŁABY 5 RAZY TYLE BO I TAK PIENIĄDZE WRÓCIŁYBY DO NIEMIEC. A POLSKIM FIRMOM TYLKO KŁODY. TO SAMO Z URSUSEM
and11413 / 188.146.9.* / 2015-11-27 13:58
Artykuł bez znaczenia proszę włączyć stronę UTK i przeczytajcie bez emocji co to jest zbiór TSI a potem odpowiedzcie sobie na pytanie czy firma wydając miliardy złotych pozwoliła by sobie na to by budując tabor nie znając zbioru TSI chociaż dodam od siebie że pojazd bez 100 procentowego zachowania zbioru TSI też będzie dopuszczony do ruchu zależy tylko w którym podsystemie TSI będzie niedociągnięcie i czego będzie dotyczył

Najnowsze wpisy