Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Pociągi dla PKP Intercity. Miliard złotych unijnej dotacji pod znakiem zapytania

Pociągi dla PKP Intercity. Miliard złotych unijnej dotacji pod znakiem zapytania

Wyświetlaj:
nwo / 91.223.14.* / 2015-11-27 13:56
a to ukraińscy spawacze nie daj rady???
78965 / 89.67.39.* / 2015-11-27 13:54
Jak zwykle same afery bo jak widać ktoś tu dostał w łapę. trzeba tą sprawą zainteresować ABW i CBA niech to wyjaśniają, a winny niech poniesie konsekwencje. Niech nie myślą że jak PO+PSL nie rządzą to ujdzie im to płazem.Niech wreszcie skończą się przepychanki i przewałki, każdy powinien odpowiadać z takie decyzje.
pucio 54 / 185.78.148.* / 2015-11-27 14:10
PITOLISZ .....to typowe dziadostwo jak to Firmach i Jednostkach Budżetowych -Związkowcy Zarząd i Prezesi myślą tylko o konfiturach iże nie podlegają do końca PRAWDZIWEJ KONKURENCJI i są pod parasolem za który Reszta MY płacimy ...........Myśleli o stołkach przywilejach i premiach a załatwiać PAPIERÓW I FORMALNOŚCI NIE MIAŁ KTO !!!!!.........Jak w bogatych KGHM i PGNIG -myślą tylko o tym by co roku mieć 6/10% podwyżki i nie oddać nic włascicielom NAM .A jak ceny nieco spadają to oczekują by im odjąć podatków-A co Państwo MY-WŁAŚCIĆELE Z TEGO MAMY.
LUCJAN185 / 46.229.157.* / 2015-11-27 13:54
Co czy raczej KTO stoi na przeszkodzie aby dopuścić pociagi do ruchu. Z tego co wiem nikt nie robi projektu bez zapotrzebowania i planów. Czy aby nie mieszała się w to szwabska lub makaroniarska konkurencja?
Wars wita / 83.8.18.* / 2015-11-27 13:52
Im gorzej w polskiej fabryce tym lepiej dla komitetu obrony demokracji, po i niemieckich portali.
JanK686 / 195.150.92.* / 2015-11-27 14:03
a nie uważasz że powinny w momencie składania oferty skompletowane wszystkie dokumenty? W przeciwnym wypadku to PKP kupowało "kota w worku". Niestety typowe......
Jureczek 2015 / 188.122.21.* / 2015-11-27 13:51
Jak tylko pojawi się jakiś przyzwoity wyrób polski, polskiego producenta - OD RAZU GO Z CBA!!! I JESZCZE CBŚ!!! I JESZCZE NAJLEPIEJ POTRAKTOWAĆ GO FBI, CIA, MI6, KGB I JESZCZE NIE WIADOMO KIM.
A to dlatego, że mamy kupować wyroby ZAGRANICZNE. Polski to możemy kupować co najwyżej chleb.

CHORE TO JAKIEŚ WSZYSTKO...
Kurp 56 / 46.170.177.* / 2015-11-27 13:51
Rząd PO wszystko robił, żeby polskie firmy robiące wagony i parowozy były w upadłości.Wtenczas za bezcen nastąpiłaby sprzedaż dla obcych, pozbawiając polskich produktów.
redneck / 83.15.101.* / 2015-11-27 13:50
każdy, kto kiedykolwiek kupował coś współfinansowane przez UE wie, jak drobiazgowo wszystko się sprawdza... problemem bywa źle postawiony przecinek czy literówka... brak dokumentu (certyfikatu) który był wymagany w zamówieniu to temat, który w zasadzie ukręca łeb całej transakcji... oczywiście takie firmy jak koleje i tak pewnie mają łatwiej coś przepchnąć niż mały przedsiębiorca kupujący maszynę, czy rolnik kupujący ciągnik ale to jest bardzo problematyczne... a producent skoro podpisał umowę jest obowiązany dokument dostarczyć, nie ważne czy jest z Polski, Niemiec, Włoch czy Marsa... zresztą to chyba nie pierwszy problem PESY z certyfikacją...
vbv22 / 109.241.103.* / 2015-11-27 13:46
to zwykłe u...nie polskich zakładów. Wynajduje się setki róznych bzdetów. Już przy przetargu kupujący powinien okreslic jakich che dokumentów, ale tu wchodzą następni....strona urzednicza i okazuje się że kupujemy rakiety w ciemno a tu mimo tylu certyfikatów się blokuje. Moze sprawa jest gdzie indziej, ostatecznie urzędnik nie samym chlebem zyje......
KazimierzW. / 217.99.221.* / 2015-11-27 13:45
Czytając, odniosłem wrażenie jakby autor miał satysfakcję z rysującego się kłopotu polskiej firmy.
Artois194 / 83.9.64.* / 2015-11-27 13:45
jak znam życie to ten portal dostał pieniądze na takie "Wpisy" typowa szczujnia! Ciekaw jestem kiedy do WP wejdzie jakaś "abwera"!
jimi hendrix / 193.243.143.* / 2015-11-27 13:45
Ręce precz od polskich fabryk.. artykuł specjalnie rozdmuchuje mało istotne problemy, zapewne pisany jest na zamówienie konkurencyjnych zachodnich fabryk. Brawo PESA brawo NEWAG
oszukany po 1989r. / 82.160.3.* / 2015-11-27 13:43
adrian 450 i jadwiga misiak macie 100% racji. to samo z jakimś wydumanymi opłatami za przegrzanie świata niech się spytają ci PSEUDO EKOLOGICZNE MAŁPY KTÓRE ZAWISŁY NA DŻEWACH POD ROZPUDĄ A ZAPĘDZIĆ ICH DO OBOZÓW PRACY NIECH ODRABIAJĄ STRATY JAKIE WYNIKŁY Z ICH ZACHCIANEK.nie dajmy się tym śmierdzącym leniom pomiatać.jak chcą żreć to niech zapracują na ich zachcianki.nadmienię tylko że dzięki takim nierobą ja czekam za wypłatą pensji od 2005r. to jest już 10 lat.pogonić to cwane łajdactwo.
and445 / 188.146.9.* / 2015-11-27 13:41
Spoko wszystko jest ok i nie dziady z PKP artykuł jest tak napisany aby zgnoić NEWAG który zaczyna dominować na rynku i właśnie jego składy wyjadą w grudniu na trasy a PESSY niestety nie wyjadą więc chodzi o to by pokazać ze i NEWAG nie do końca zrobił wszystko jak należy ale prawda jest taka że Flirt wyjedzie a Dart nie
Polak340 / 83.20.12.* / 2015-11-27 13:41
W materiale jest zdjęcie pozwolenia (bez spełnienia normy unijnej) dla składu FLIRT wyprodukowanego przez firmę Stadler - jest to manipulacja!
Kto i dlaczego chce "uwalić" polską PESĘ?
and445 / 188.146.9.* / 2015-11-27 13:44
Jeśli już to ten artykuł uwala NEWAG Flirt to NEWAG a Pessa to już sama się uwaliła nie dostarczając pojazdów na czas

Najnowsze wpisy