Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Pociągi dla PKP Intercity. Miliard złotych unijnej dotacji pod znakiem zapytania

Pociągi dla PKP Intercity. Miliard złotych unijnej dotacji pod znakiem zapytania

Wyświetlaj:
Grzegorz821 / 89.75.58.* / 2015-11-27 13:39
Do jasnej cho...., przestańcie utrudniać polskim firmom wprowadzanie na rynek polskich produktów, na rynek RP, z pindolino wam poszło bardzo łatwo bo można było naciachać przekrętów finansowych, bo to zagraniczna spółka, z krajową ciężej, więc rzucacie kłody pod nogi polskiemu producentowi, który zaopatruje 3?4 Europy i nie tylko, brak słów. Ponadto pociągi PESY są dużo tańsze i sporo ładniejsze, niż wasze pindolino, więc O CO CHODZI? A JAK NIE WIADOMO O CO CHODZI, TO O ŁAPÓWKI CHODZI!!!
piotc / 81.210.12.* / 2015-11-27 13:36
To się nazywa, rzetelne dziennikarstwo.
Podobno problem tylko ma PESA z Dartem, Stadler jakoś niema problemu z Flirtem?
No i klasyczna jazda tylko po polskim zakładzie.
Kowwalczyk / 178.162.216.* / 2015-11-27 13:35
Nowoczesne pociągi są budowane wg wymogów TSI i to te dwa modele, że nie dostaną certyfikatów do końca roku nie jest żadnym problemem, bo to nie jest żaden kluczowy dokument. Dart Pesy, który ilustruje ten artykuł od początku był zresztą tworzony zgodnie z obowiązującymi Technicznymi Specyfikacjami Interoperacyjności.
obs111 / 145.237.2.* / 2015-11-27 13:34
Przepraszam jeden skład około 28 MILIARDÓW to co to za pociąg ?
Sodekso / 77.255.86.* / 2015-11-27 13:34
Tak się wykańcza polskie firmy. Pendolino dostało taki certyfikat bez problemu
olo226 / 79.191.26.* / 2015-11-27 13:34
polskie to trzeba zniszczyć żeby zapewnić zbyt konkurencji z zachodu
znawca707 / 46.112.249.* / 2015-11-27 13:33
trzeba komuś dać w łape to dokument sie znajdzie.
anna929 / 151.248.62.* / 2015-11-27 13:31
Polska jest w UNI co jak widac nie wiedzą dziady z PKP i normy tu tez musza być spełnione.Inna sprawa ze komus zalezy baerdzo na haraczu za takie zezwolenie.
leman / 89.73.180.* / 2015-11-27 13:31
Jeśli PiS kocha Polskie firmy to powinno wymienić cały zespół zatwierdzaczy i po godzinie problem zniknie. A jeśli prawko gdzieś szwankuje to go zmieni w następnej godzinie.
ajsberg / 87.119.27.* / 2015-11-27 13:59
I tu by się pojawił wieeelki problem. Bo i ile Schultz i inna hałastra z Brukseli (Berlina) rozsyłająca muslinów po Europie może nam naskoczyć z przyznanymi kwotami na najbliższe lata, to jak najbardziej może nie przyjąć sprawozdania z ich wykorzystania i zażądać zwrotu konkretnej kasy. I obawiam się, że kilka takich trupów z szafy w najbliższych czasach wypadnie.
wikk / 95.160.56.* / 2015-11-27 13:30
gdyby to wydarzyło się w Niemczech czy USA to poleciałyby głowy. Kolejny raz duży płatnik podatków, pracodawca oraz eksporter nie doczekał się wsparcia urzędników a raczej 'uwalenia' firmy. A może wyjaśnienie jest zupełnie proste: zegarki które gotów jest wręczyć decydentom są zbyt tanie?
WER236 / 81.190.176.* / 2015-11-27 13:28
Sprawdzamy kim jest pan Dyl i jasne. CBA już wie ?.
Adrian450 / 195.117.224.* / 2015-11-27 13:27
Czyli krótko mówiąc ktoś nie dostał w Łapę.
TSI jest tylko i wyłącznie specyfikacją do transgranicznych podróży i tyle. Aktualne zamówienie PKP dotyczy tylko przewozów krajowych. Najważniejsze jest dopuszczenie do ruchu w POLSCE a nie w UE.
Potem to może być uzupełnione bez problemu.
Jadwiga_Misiak / 83.3.76.* / 2015-11-27 13:26
Kolejny Unijny wymysł byle tylko "kolesie królika unijnego" się obłowili. Czy polskie przepisy bezpieczeństwa są złe? Czy przepisy dopuszczające do użytkowania są złe? Czy przepisy i normy, które mają spełniać takie zespoły trakcyjne są złe? Ktoś wydumał sobie to całe TSI i liczy, że nieźle na tym "zarobi". Czy w łapę, tego nie wiem, wiem jednak, że kiedyś uchwalono podobne martwe przepisy, jak np. Certyfikaty Energetyczne Budynku, czy też Inspektor P.POŻ w każdej firmie (nawet jednoosobowej).
zabójca debili / 79.185.176.* / 2015-11-27 13:35
kolejna blondynka i pisdoekspert po wieczorowej podstawówce. W dzieciństwie bawiłas sie kolejka to się "znasz"?
DGP / 195.59.201.* / 2015-11-27 13:48
No tos polmozgu blysnol intelektem. Czy te inwektywy to jest twoj pokaz wiedzy o europejskich i polskich normach. A moze ty nadal sie bawisz kolejka wiec uwazasz sie za specjaliste w obecnym sektorze kolejowym? Problem z debilami jak ty jest taki ze nigdy nie wygra sie z toba w dyskusji, najpierw sprowadzisz czlowieka do swojego pozimu a potem pokonasz doswiadczeniem.
Jan255 / 46.229.157.* / 2015-11-27 13:24
Należało by wysłac CBA i ABW do panów którzy "procedują " te zezwolenia i spytać ich dokładnie jakie maja problemy. Bo problemy można rozwiązać wszystkie i to bardzo szybko wymieniając czynnik ludzki.
sssssssss / 79.133.193.* / 2015-11-27 13:24
nawet sie tego czytać nie chce dawać wspierać Polski przemysł !!!

Najnowsze wpisy