Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Pociągi dla PKP Intercity. Miliard złotych unijnej dotacji pod znakiem zapytania

Pociągi dla PKP Intercity. Miliard złotych unijnej dotacji pod znakiem zapytania

Wyświetlaj:
Oczy / 193.83.138.* / 2015-11-27 13:24

Mają wprawdzie jeździć z prędkością do 160 km/godz. ale producent zapewniał, że składy mogą mknąć nawet 250 km/godz. Czyli tyle, co Pendolino.

To jest PRZEKLAMANIE! Pendolino moze jechac i blisko 300km/h, ale homologacje ma z roznych wzgledow na 250. Dart, mimo, ze jest w stanie sie do 250km/h rozpedzic, nigdy takiek predkosci EKSPLOATACYJNEJ nie dostanie, bo nie spelnia warunku szczelnosci kabiny i kilku innych parametrow bezpieczenstwa. Przestancie wiec z tym "polskim Pendolino", bo to jednym slowem BREDNIE.
Fred310 / 188.116.35.* / 2015-11-27 13:24
dlaczego kupują pociągi od jakiegoś tam sztatlera? co to k..a ma być?
tazuj / 82.146.235.* / 2015-11-27 13:23
i co to ma wspolnego z pesą bo ich składy to darty a flirt to nie od pesy niech pan redaktorek nie robi afery tam gdzie jej nie ma

maju zeszłego roku PKP Intercity i bydgoska Pesa podpisały umowę na dostawę 20 nowoczesnych pociągów Dart. To istotny kontrakt, bo Darty to zupełnie nowa konstrukcja, zaprojektowana i wykonana w Polsce. Mają wprawdzie jeździć z prędkością do 160 km/godz. ale producent zapewniał, że składy mogą mknąć nawet 250 km/godz. Czyli tyle, co Pendolino. Zresztą do Dartów szybko przylgnęło określenie "polskiego Pendolino".

Drugim dużym kontraktem na dostawę pociągów dla PKP Intercity jest umowa na 20 pociągów typu Flirt, które PKP Intercity ma otrzymać od polsko-szwajcarskiego konsorcjum nowosądeckiego Newagu i Stadlera. Wszystko to razem miało stworzyć nową jakość na polskich torach.
d845 / 188.146.64.* / 2015-11-27 13:46
Szkoda bo kolej się modernizowala pociągi nowoczesny wygląd, wygoda dla podróżnych, przestrzeń, toalety,przyjemna podróż
widać woj śląskie
z szacunkiem
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
hmm293 / 78.9.15.* / 2015-11-27 13:20
Właściwie o czym ten artykuł? Co to jest TSI? To jest problem czy nie?
cvq / 94.78.181.* / 2015-11-27 13:20
Tak w prosty sposób wykańcza się polskie firmy.Kto za tym stoi?
ADAMUS57 / 89.174.214.* / 2015-11-27 13:19
URZĘDNIK JEST NAJWAŻNIEJSZY I DLATEGO MUSIMY PŁACIĆ NA ICH UTRZYMNAIE
tyle w temacie / 83.30.81.* / 2015-11-27 13:13
Ponieważ należę do mniejszości, która nie ma i nigdy nie miała w rodzinie kolejarza chętnie bym się dowiedział "co to za zwierzę" owo TSI. Czy aby toto mieć trzeba przerobić gotowe składy, czy też uzupełnić badania lub tylko dokumentację? A może wystarczy odpowiedni motywator dla właściwego decydenta?
Btw. pogratulować portalowi konsekwencji w "promowaniu" polskiego przemysłu.
Oczy / 193.83.138.* / 2015-11-27 13:28
Portal nie jest od promowania polskich wyrobow, tylko od podawania zwiazanych z tym wiadomosci. Pamietam jeszcze czasy, kiedy tego rodzaju sprawy kwitowano lakonicznym "wdrazanie potrwa kilka dni dluzej", a totalna porazka dostawala opis "obiektywne trudnosci".
Ali5544 / 213.135.33.* / 2015-11-27 13:10
Super. Pisuarny rząd będzie miał okazję do wykazania się
JanuszMi / 37.47.8.* / 2015-11-27 12:58
Pociągi nie mają certyfikatów TSI, ale oba mają dopuszczenie do eksploatacji wydawane przez Urząd Transportu Kolejowego, co myślę jest dostatecznym dowodem ich technicznej sprawności. P.S. Powoływanie się na Puls Biznesu i ich anonimowych informatorów nie jest czymś poważnym.
Expert od nietzschego / 91.208.150.* / 2015-11-27 12:46
Żydowskie łapy precz od PESO. Prawo nie jest święte, święty jest interes narodowy. Prawo się dopasuje przy najbliższej okazji. Nie po to wybraliśmy polski rząd, aby nie można było wymazać durnego TSI gdy szkodzi Polsce.
nie pitoll / 31.175.242.* / 2015-11-27 13:02
Potem pudło się rozleci ludzie wypadną podczas jazdy i kto będzie winny no ty na pewno nie he he he
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
10 11 12 13 14 15
na koniec starsze

Najnowsze wpisy