Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Pociągi dla PKP Intercity. Miliard złotych unijnej dotacji pod znakiem zapytania

Pociągi dla PKP Intercity. Miliard złotych unijnej dotacji pod znakiem zapytania

Wyświetlaj:
Jar754 / 89.88.203.* / 2015-11-28 18:58
K... czyli dotacja tylko na francuskie pociagi tak? Bo przepraszam - kto uzywa tej normy?
kondominium / 37.249.112.* / 2015-11-28 18:50
co to za Polska nazwa Darty. Jakie jest pochodzenie tej nazwy, że co z gardła wydarty, czy że ze strzępów zrobiony. Jaki on Polski jak jest Darty.
Jack1791 / 91.189.219.* / 2015-11-29 06:09
Większych problemów nie masz? To zastanów się nad swoim NICKIEM.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
loen / 195.248.254.* / 2015-11-28 18:40
Ciekawy artykuł tylko po co i dla kogo napisany.
Albo inaczej kto za niego zapłacił ?
patriota2 / 79.67.140.* / 2015-11-28 17:42
W Polsce wszystkie portale społecznościowe ... z tym co pisze na czele jest w NIEMIECKICH ŁAPACH....Teraz znacie przyczyny KRYTYKI WSZYSTKIEGO CO POLSKIE .. od polityki po gospodarkę ... za wyjątkiem .. DAS - schwindel po prostu nie wchodzi "D" cenzura
Niemiec 555 / 217.99.86.* / 2015-11-28 17:40
Czarny PR idzie na całego. Niemcy, Włsi i inni z starej Unii boja sie .A nasze POdłe szuje, zrobią wszystko z Kwaśniewskim włącznie , aby co polskie zniszczyć
fik946 / 109.173.149.* / 2015-11-28 17:39
JAK WIDAĆ TO POLACY SĄ SOBIE WILKIEM I ROBIĄ SWÓJ SWOJEMU POD GÓRKĘ BO MOŻE KTOŚ IM KAZAŁ? WSZĘDZIE TRZEBA POZAMIATAĆ ABY NASTAŁA GRA DO JEDNEJ BRAMKI!!!
Damaso / 89.64.32.* / 2015-11-28 17:25
Tusk ten j**...ny zdrajca już miesza ! Zaraz doprowadzą zakład do upadłości i ludziom wmówią że to wina PiSu. Nie kocham PiSu ale to co ci zdrajcy z PO wyrabiają to przechodzi ludzkie pojęcie.
inwizytorka / 195.150.226.* / 2015-11-28 17:24
Wystarczy popatrzeć na pośpiech PESY w dowożeniu szrotu, znaczy się, tramwajów "Krakowiaków" do Krakowa, by nie bulić kar za niedotrzymanie umowy... I tyle w temacie.
alegator / 94.254.146.* / 2015-11-28 17:13
PESA próbuje za wszelka cene zdobywać kontrakty bo to jedyny sposób na utrwalenie pozycji na rynku. Tutaj jednak przypomina sie sprawa Pendolino i naciski przedstawicieli producenta i wizyta ambasadora Francji u ministra transportu w jakiej sprawie? Każde państwo stara sie chronic swoich producentów. W UE jest to szczególnie wyraźne. Walczy sie na homologacje , na krótkie terminy realizacji a także przyczepia sie do najdrobniejszych odstępstw od założonej jakości . Dlaczego PKP robi takie zagrywki z PESĄ? O co chodzi? Moze o to , żeby PESA straciła kolejny kontrakt. W Niemczech Niemcy przez kika miesięcy nie wydali decyzji homologacyjnej. Obstrukcja przypadkowa czy celowa?.
Bryś / 31.63.192.* / 2015-11-28 16:21
A czy Polska produkcja nie jest specjalnie hamowana? Uważam, że tym powinny się zająć odpowiednie służby i brać za kuper hamulcowych i może wreszcie będzie polski porządek.
c6tfuz8fut / 66.102.9.* / 2015-11-28 16:30
puscmy wszystko na zywiol... bedzie masa polskiej produkcji niespelniajacej zadnych norm. strach bedzie wejsc na balkon zbudowny z nienormowanego cementu uzbrojonego nienormowana stala, strach bedzie wlac do baku nienormowanego auta nienormowana bezyne z nienormowana ilosci oktanow. ale produkcji to z pewnoscia pomoze...
ecik1122 / 87.207.121.* / 2015-11-28 18:52
Jakoś za komuny powstawały w Polsce pociągi bez norm "europejskich" i wszyscy nimi jeździli nie bojąc się że przełamią się na pół. Trochę rozsądku proszę. Wystarczy spojrzeć na europejskie homologacje ogórków lub bananów.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Nikt. / 31.174.155.* / 2015-11-28 16:12
Nie ma się czemu dziwić.Niemcy dyktują co ma robić Polska z UNIJNYMI pieniędzmi.Widzicie że za pieniądze unijne robi się wszystko na ziemiach utraconych. Pamiętajcie że Polska to nie Wrocław,Poznań,Gdańsk i Warszawa.bo jest jeszcze gro innych miast.Już w latach 70-tych mieliśmy pojazdy spalinowe z Rumuni które były sprawne będąc na gwarancji. Po gwarancji przekładało się części z jednej lokomotywy na drugą.Do dzisiaj chyba jeszcze stoją w kszakach jako złom.
Nikt. / 31.174.155.* / 2015-11-28 16:12
Nie ma się czemu dziwić.Niemcy dyktują co ma robić Polska z UNIJNYMI pieniędzmi.Widzicie że za pieniądze unijne robi się wszystko na ziemiach utraconych. Pamiętajcie że Polska to nie Wrocław,Poznań,Gdańsk i Warszawa.bo jest jeszcze gro innych miast.Już w latach 70-tych mieliśmy pojazdy spalinowe z Rumuni które były sprawne będąc na gwarancji. Po gwarancji przekładało się części z jednej lokomotywy na drugą.Do dzisiaj chyba jeszcze stoją w kszakach jako złom.
krakus2015 / 95.155.119.* / 2015-11-28 15:29
Kolejny problem PESY to problem z dostawą tramwajów "Krakowiak" dla Krakowa. Te co już jeżdżą skrzypią niemiłosiernie na najmniejszym łuku toru.
BabciaJagoda / 89.68.153.* / 2015-11-28 19:24
Jeżdżę i Krakowiakami i Bombardierami i wszystkimi staruszkami. Wszystkie na zakrętach skrzypią tak samo. Może to wina torowiska, a nie tramwajów?
mariusz2014 / 91.206.96.* / 2015-11-28 15:22
to wina. naszego rządu - banda baranów z czasów komuny ,
nasze towary i nasza produkcja jest niszczona , a unijne złomy są droższe i dla naszych baranów cacy ,, co za debile tam na tych stołkach siedzą to aż rzygać się chce ... POLACY NIE KUPUJCIE OD INNYCH ICH PRODUKTÓW DBAJMY O SWÓJ PRZEMYSŁ
bańka205 / 155.133.109.* / 2015-11-28 14:31
Dlaczego polskie traktory nie mogą być sprzedawane w Niemczech Włoszech czy Hiszpanii mimo że posiadają homologacje europejską .Polska ma być rynkiem zbytu a nie producentem -Nam nie wolno mieć własnej produkcji W Polsce można produkować podzespoły, montować samochody . To znaczy -taką produkcję możemy zawsze przenieść do innego kraju .Posiadając rodzimy przemysł , banki stajemy się konkurencyjni niezależni .Kraj kolonialny jakim jest teraz Polska w rękach obcego kapitału jest zależna i można ją wykorzystywać jak byłe kraje kolonialne. Dlaczego PO z Tuskiem podnieśli wiek emerytalny -bo Niemcy Anglia potrzebuje młodych ludzi do pracy na ich emerytury.Dla młodych nie ma pracy i emigrują za chlebem , a 60% Polaków nie dożyje wieku emerytalnego
okl / 77.254.17.* / 2015-11-28 16:09
To cię zaskoczę ale w Polsce nikt nie produkuje traktorów samodzielnie. Wszystkie ważniejsze elementy są importowane silnik, mosty, skrzynie, hydraulika. Poskładają, zrobią kabinę i maskę i jest polski traktor. W sumie nie było by w tymnaet nic nadzwyczajnego bo i wiele zachodnich marek tak robi jednak podzespoły się tam jakieś produkuje. A u nas od 1945 nikt nie był w stanie zaprojektować i wykonać silnika! Owszem produkowano ale wszystko na licencjach czeskich, radzieckich, niemieckich a teraz bardziej skomplikowanych silników nikt nie jest w stanie nawet produkowac na licencji taki to mamy mocny przemysł
alegator / 94.254.146.* / 2015-11-28 17:18
przyjacielu C330 to całkowicie polski traktor a Ursus c385 produkowany wspólnie w Polsce i Czechach a zaprojektowany został w polsko-czeskim biurze konstrukcyjnym w Brnie. Więc trochę nie masz racji

Najnowsze wpisy