Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Pociągi dla PKP Intercity. Miliard złotych unijnej dotacji pod znakiem zapytania

Pociągi dla PKP Intercity. Miliard złotych unijnej dotacji pod znakiem zapytania

Wyświetlaj:
wincyj.obcego / 89.73.193.* / 2015-11-27 15:10
lepiej wspierać włoskie albo inni zagraniczne firmy....nasze niech upadną do końca i będziemy tylko niewolnikami, którzy za miskę ryżu zrobią wszystko....
lll952 / 109.231.7.* / 2015-11-27 15:10
No i zaczynają się wałki na grube miliony, nowy rząd musi przecież kupić sobie jakieś lepsze samochody...
Dobre i Polskie / 79.208.9.* / 2015-11-27 15:01
Pesa nie daje zegarków i to jest cały problem !!!!!!!!!!!!!!! i kundle szczekają.
lll952 / 109.231.7.* / 2015-11-27 15:13
Dokładnie, a nowo rządzący jeszcze zegarków nie dostali, i tu jest problem bo bardzo by chcieli...
Kasiasrz Zmyłko / 89.231.103.* / 2015-11-27 14:53
Pesa nie Pesa, ale liczy się tylko prywatna kiessa Bo Polska cała ze swymi "przewalankami" Pod sąd ONZ-tu nadaje się tylko !! To tak między nami Polakami !!!
e736 / 89.231.83.* / 2015-11-27 14:49
"Polskie Pendolino" stworzyła propaganda sukcesu PO
Jan Nowicki23 / 109.231.7.* / 2015-11-27 15:12
To akurat stworzyła propaganda PiSu na wieść o zakupie Pendolino właśnie, ale tego oryginalnego a nie jakiejś podróbki...
Jaś 21345123 / 83.29.161.* / 2015-11-27 15:05
Polskie Pendolino stworzyła propaganda PiSu i trzeba sobie przypomnieć jak gardłowaliśmy o zakupach gdzie indziej a tu w kraju takiecuda. Z kontraktów na tramwaje Pessa też się nie wywiązuje a ze zbytem za granicą też ma problemy. To tak wydmuszka i tak samo jest z tymi niby polskimi helikopterami.
LENIEK / 94.254.193.* / 2015-11-27 14:40
ZAMAWIAJĄCY wpisują "warunki" w SIWZ do przetargu takie, aby nie dopuścić polskich wykonawców.
Na tapecie mamy helikoptery, pociągi etc.
Za taki bełkot przetargowy przywróciłbym Ustawę z dnia 18 marca 1921 roku
ofca / 5.226.71.* / 2015-11-27 14:57
czyli co proponujesz? wpisac że "kupimy cokolwiek?"
dsad / 37.128.113.* / 2015-11-27 14:54
akurat co do smiglowcow wszystko bylo ok, to Sikorsy i Agusta zaproponowali nam zlom... szczegolnie Sikorsy smiglowce ktore mielibysmy dostac sa przestarzale i sa to najbiedniejsze wersje jakie wymyslono, mimo ze produkuja lepsze min dla naszych poludniowych sasiadow to jednak dla PL szrot ktorego nikt nie chce kupic i nagonka w mediach bo produkowane w PL... co z tego skoro sie to cos do niczego nie nadaje
pracownik pesa / 94.141.147.* / 2015-11-27 14:35
a jak długo pracownicy wytrzymają ten mobing i obowiązkowa pracę po 12 godzin w 7 dni w tygodniu.Bedzie jak zawsze wyjadą pudła które będą montowane w warszawie, tylko może się to im nie udać wszystko zależy od komisarzy jak będą zmotywowani
Expert od nietzschego / 91.208.150.* / 2015-11-27 14:38
O to zapytaj tych co pisali SIWZ tak, aby cię pozbawić pracy.
JamrożyR / 5.254.65.* / 2015-11-27 14:28
Cytuję: "Co na to PKP Intercity? Biuro prasowe przewoźnika twierdzi, że nie ma problemu. Jak wyjaśnia, producenci będą mogli dostarczyć odpowiednie certyfikaty nawet w 2017 r." - skoro sprawa tak wygląda o po co próbować z tego robić medialną sensację ze straszącym tytułem? Nie widzę logicznego wytłumaczenia.
prv / 31.175.240.* / 2015-11-27 14:27
No, PESA nie dała łapówki jak piedolino to trzeba znaleźć paragraf że woda w spłuczce nie ścieka wg. unijnej norny i po sprawie. Znaleźć paragraf i zniszczyć bo to przecież polskie. Trzeba oddalić się z tego eurokołchozu bo nas całkiem wykończą...
sd1039 / 37.128.113.* / 2015-11-27 14:26
ktos tu chyba nie wie o czy pisze... producent moz potwierdzic zgodnosc z wymaganiami jakiegos certyfikatu... i to mozna okreslic mianem zgodnosci z danymi wymogami, a uzyskanie certyfikatu to osobna sprawa... Czyli producenci gwarantuja ze swojej strony ze ich produkt jest zgodny z dana norma (czy zbiorem norm dla danego urzadzenia), a podmiot wydajacy certyfikaty sprawdza ta zgodnosc wydajac certyfikat... czyli w tej chwili zgodnosc jest, ale brak certyfikatu... pytanie jest czy w przetargu bylo napisane zgodnosc z certyfikatem, czy bylo napisane posiada certyfikat...
Michał882 / 37.128.90.* / 2015-11-27 14:25
Zagraniczna zazdrosna konkurencja a może nawet polska konkurencja wpuściła do mediów dobrze opłaconego TROLA. Nie dajcie się PKP i Pesa. Trzymam za Was i za nowy tabor i jestem dumny z tego że są produkowane w Polsce.
KFOOGGIOUG / 83.11.201.* / 2015-11-27 14:23
NIE SŁUCHAJCIE TEGO MĘDRCA OD SIEDMIU BOLEŚCI KTÓRY ZAFUNDOWAŁ NAM CHILIJSKI
SYSTEM EMERYTALNY....!!!!!!! POWIEDZCIE KTO NORMALNY BIERZE PRZYKŁAD Z CHILE ????
CZEMU NIE Z KANADY , NIEMIEC CZY HOLANDII ????? WIĘCEJ TYCH MĘDRCÓW BRAŁO W TYM UDZIAŁ !!!!
dasdsa244f / 77.254.229.* / 2015-11-27 14:23
Po prostu regułka dla każdego pociągu brzmi "pociąg niezgodny z TSI". Oznacza to tylko tyle że zezwolenie nie jest TSI, choć pociąg może być TSI, nikt tego nie sprawdzał. Durna biurokracja państwa IIIRP nie mylić z Polską.
qba1976 / 77.252.56.* / 2015-11-27 14:22
W przetargu jest opisane że ma być zgodny, a nie że posiadać certfyfikat. W artykule nie ma słowa o tym co jest niezgodne z tymi normami TSI. Nie wiem dlaczego ale wydaje mi się ,że redaktor jest bardzo stronnicy i cieszy się ,że Polska firma może mieć kłopoty , chyba najchętniej sam by zawiadomił

Najnowsze wpisy